Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaan tehdä ihan tolkuttoman hyvää ruokaa!

Vierailija
20.08.2013 |

Ja aineksista mitä kaapista sattuu löytymään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on mukava taito, sekä itsen että muiden kannalta. Joskus mäkin onnistun aika hyvin. :)

Vierailija
2/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Anna vinkkejä meille muille!

Olen itse ihan hyvä ruuanlaittaja, mutta usein lyö tyhjää kun pitää äkkiä kääräistä jotain perheelle töiden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa joku hyvä pastaresepti? Tai liharuoka? :)

Vierailija
4/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään reseptejä, kun taito soveltaa ja luoda mahtavaa ruokaa sattumanvaraisista aineksista.

ap

Vierailija
5/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuten mäkin. Kukaan ei vaan tajua eikä arvosta sitä.

Vierailija
6/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee, eikö oo ihana tunne, kun osaa jotain tosi hyvin. Mikä on sun ehdoton bravuuri?

Mulla onnistuu kans takuuvarmasti ruskea kastike, mun tekemät possun- tai naudanlihakastikkeet on ihan tautisen hyviä. Samoin bolognesekastikkeesta tulee jo oikein hyvvveee. Kaalilaatikko, hernekeitto.. Vaikee olla vaatimaton kun on niin pirun hyvä! =0)

Kasvisruokia opettelen, niistä joskus jopa tulee melko hyviä. Sosekeitot kyllä onnistuu aina.

Vierailija
7/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Jännä juttu että osasin kokata hyvin ennen koulutustanikin. Nyt raaka-aineet monipuolisemmat samoin kuin valmistustavat.

keittiömestari

Vierailija
8/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen! :) Ihana istua valmiiseen pöytään.

Vierailija
9/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tunnustan lukeneeni paljonkin keittokirjoja, vaikka yleensä varioinkin vapaasti. Mutta kyllä mielestäni perustaidot tulee osata, että olisi hyvä kokki. Ohis

Vierailija
10/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tunnustan lukeneeni paljonkin keittokirjoja, vaikka yleensä varioinkin vapaasti. Mutta kyllä mielestäni perustaidot tulee osata, että olisi hyvä kokki. Ohis

Vierailija
11/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 18:25"]

Ei mulla ole mitään reseptejä, kun taito soveltaa ja luoda mahtavaa ruokaa sattumanvaraisista aineksista.

ap

[/quote]

No anna esimerkkejä siitä, millaisia sattumanvaraisia aineksia sinulla on ollut ja mitä niistä olet tehnyt. Eihän tällä aloituksella muuten ole mitään arvoa.

Vierailija
13/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äillä viesteillä muuten paljon arvoa?

ap

Vierailija
14/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä taito.

Vierailija
15/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä namia sä tekisit minulla on makkaraa, makaronia, maitoa, sipulia, juustoa ja lihapiirakoita?

Vierailija
16/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ongelma, mitä huomiseksi? Pakasteessa broilerinfileitä, (ei kanacurrya), kokonainen broisku, kampasimpukoita, jauhelihaa, tiikerikatkiksia, kantarelleja, papuja, ja wokkivihanneksi, herneitä ja maissia. Lisäksi on purjoa, porkkanoita, sipulia, chilejä, inkivääriä, kanamunia, pastaa ja nuudeleita.

Vierailija
17/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin! Olen tosi iloinen tuosta taidosta ihan päivittäin. Onneksi mieskin muistaa kehua, kun on erityisen hyvää ruokaa. Tulee hyvä mieli.

Olen muuten huomannut, että teen parempaa ruokaa, kun en niin hirveästi suunnittele etukäteen ja stressaa onnistumisesta (esim. päivälliskutsut). Monta kertaa olen ajatellut, että harmi kun nämä vieraat eivät olleet meillä minä tahansa arkipäivänä, kun ruoka oli tehty rennolla kädellä jostakin satunnaisesta raaka-aineesta inspiroituneena.

Mäkin luen aika paljon reseptejä ja ruokablogeja. Tietty perustieto on tullut niistä ja lisäksi auttaa rohkeus, mielikuvitus ja kyky "nähdä ja maistaa" valmis ruoka jo mielessään ateriaa suunnitellessaan.

Seuraavaksi haluaisin opetella leipomaan, sitä en osaa vielä käytännössä ollenkaan.

Vierailija
18/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ja koko perheemmekin on innostunut hyvästä ruuasta:) Meillä kokoonnutaan koko perhe meille joka viikonloppu, tehdään pitkän kaavan mukaan herkkuja ja nautitaan pitkän kaavan mukaan:D Ihana traditio josta kotoa muuttaneet lapsetkin kumppaneineen nauttivat.

Samoin ystävien kesken tehdään usein ruokaa ja herkutellaan, viimeksi viime viikonloppuna. Kaveri teki mielettömiä savustettuja ravunhäntiä chilikastikkeen kanssa, naudan grillifilettä ja jälkkäriksi pannakottaa marjakastikkeella:)

Vierailija
19/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ja koko perheemmekin on innostunut hyvästä ruuasta:) Meillä kokoonnutaan koko perhe meille joka viikonloppu, tehdään pitkän kaavan mukaan herkkuja ja nautitaan pitkän kaavan mukaan:D Ihana traditio josta kotoa muuttaneet lapsetkin kumppaneineen nauttivat.

Samoin ystävien kesken tehdään usein ruokaa ja herkutellaan, viimeksi viime viikonloppuna. Kaveri teki mielettömiä savustettuja ravunhäntiä chilikastikkeen kanssa, naudan grillifilettä ja jälkkäriksi pannacottaa marjakastikkeella:)

Vierailija
20/20 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 19:05"]

Onko äillä viesteillä muuten paljon arvoa?

ap

[/quote]

Mikä luuseri.