Ehtisitkö juosta 8km:n matkan tunnissa?
Kommentit (28)
Helposti. Eilen juoksin 6,5 km 40 minuuttiin, joten menisi jopa 9km tunnissa.
miks joku on alapeukuttanu esim vitosta ja kutosta?
Mä varmaan jaksaisin 8 kilsaa tunnissa, mutta koska en ole synnytyksen jälkeen hirveesti urheillu, voisi kyllä tehdä tiukkaa. Parhaimmillani olen juossut kuus kilsaa karvan alle puoleen tuntiin ja kympin alle tuntiin.
Tuohan on kävelyvauhti (ok, vähän reipas). 10 km ja 45 min olen pitänyt hyväkuntoisen rajana.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:13"]
miks joku on alapeukuttanu esim vitosta ja kutosta?
Mä varmaan jaksaisin 8 kilsaa tunnissa, mutta koska en ole synnytyksen jälkeen hirveesti urheillu, voisi kyllä tehdä tiukkaa. Parhaimmillani olen juossut kuus kilsaa karvan alle puoleen tuntiin ja kympin alle tuntiin.
[/quote]
Tätä minäkin ihmettelin, harrastan juoksua ja tyypillinen lenkki mulle on 12km, mikä menee suunnilleen tunnissa. Mä nyt vaan tykkään juosta ja kuka tahansa (ainakin alle 60v), joka tykkää juosta ja panostaa siihen vähän aikaa pääsee samoihin aikoihin/nopeuksiin kuin mä. Joku toinen ei tykkää ja se on ihan yhtä ok.
t. nro 5
Kävellenkin menee 6-7km tunnissa,niin kyllä varmaan 8km menis juosten.
Pystyisin helpostikin. Olen tosin periaatteessa hidas ja mukavuudenhaluinen juoksija, jaksaisin juosta rauhallista tahtia niin pitkään että kyllästyisin ennemmin kuin väsyisin, mutta joku 12km tuntiin olisi jo tosi inhottavaa...
Ehtisin varmaan noin 11,5 km.