Mä olen lihonut talven-kevään aikana yli 5 kiloa!
Enkä edes tiedä miksi... Onkohan tää vaan jotain vanhenemista ja elimistön hidastumista? Neljäkymmentä kolkuttelee kulman takana. Enkä muutenkaan ole mikään keijukainen - tonnikeijukainen korkeintaan. Jos vain jostain saisi sitä mielenlujuutta kestää nälkää että saisi laihdutettua. 20 kiloa pois ja varmaan selkäsärkykin helpottaisi. Mä vaan olen niin mukavuudenhaluinen paska.
Kiitos kun sain avautua ja kertoa miten säälittävä olen. Jos vaikka nutraamalla aloittaisi, mutta kun häpeän sitä töissä enkä kehtaa muiden edessä laihduttaa. Tyhmäkin siis olen kaiken lisäksi.
Kommentit (4)
Kyl se aineenvaihdunta hidastuu. Mullakin selkeä muutos tullut tässä 35 jälkeen. En voi syödä enää yhtä paljon. Pieni laardikerros tietysti on naiselle hyväksikin, aivan kuikelo ei ole hyvä olla vanhana.
Eihän 5 kiloa ole edes paljon. Olisin tyytyväinen tosta määrästä. Ite lihoin tammikuusta huhtikuuhun 10 kiloa, ja ihan vain syömällä pimeinä iltoina. ja kyllä ottaa aivoon. + että uskaltauduin vaaalle vasta kuukausi sitten. Tuskin kiloakaan lähtenyt vaikka jätin karkit, suklaat ja muut herkut.
No jo on teillä selitykset! Itse täytän pian 42 ja ihan samat 52kg painan kuin 10-20v sittenkin. Liikun toki 2 kertaa vkossa, enkä syö mitään suklaalevyjä tai sipsipusseja kerralla. Siideriä en myöskään lipittele. Tölkki ja pari lasia viiniä/vko on aika normaali, aina ei sitäkään.
Mulle tuli kuutisen kiloa muutamassa viikossa e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Osa varmana syömällä, koko ajan on tehnyt hirveästi mieli ihan mitä vaan suuhun mahtuu, mutta en kuitenkaan ihan kokonaan laittaisi kiloja sen piikkiin. Ei tuollaista syömähimoa ennen ole ollut.
Höpö höpö sä mikään säälittävä ole. Kumpi hävettää enemmän, nutraaminen vai kilot?
Itsekin lähestyn neljääkymppiä, pakko vaan on ollut huomata ettei enää riitä, että jättää namit pois ja liikkuu pikkusen enemmän.