Mitä mieltä yli 22:n BMI:stä?
Jos kuntosali on vieras paikka ja kilpirauhanenkin toimii.
Kommentit (16)
Ehdottomasti luuseri! Kuinka voi olla 22! Lähelle 15 ois kohallaan jos kuitenkin on se punttisalikin vieressä!!! Jos ois pizzeria sit ymmärtäs!!!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:36"]
Ehdottomasti luuseri! Kuinka voi olla 22! Lähelle 15 ois kohallaan jos kuitenkin on se punttisalikin vieressä!!! Jos ois pizzeria sit ymmärtäs!!!
[/quote]
15 on alipainoa.
ap
Sen 22 alle on aika huolestuttavaa. Semmonen 23-26 on hyväkuntoiselle naiselle yleisesti ottaen paras. Mutta miksi kuntosalin pitäisi olla vieras paikka?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:39"]
Sen 22 alle on aika huolestuttavaa. Semmonen 23-26 on hyväkuntoiselle naiselle yleisesti ottaen paras. Mutta miksi kuntosalin pitäisi olla vieras paikka?
[/quote]
Ei pitäisikään, mutta jos on.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:39"]
[/quote]
Ei pitäisikään, mutta jos on.
[/quote]
No sitten sinne kuntosalille voi mennä tutustumaan, niin ei ole vieras enää?
OMG! Oikeesti jollain BMI YLI 22!?!?! LOL! Sen kun näkis, sitä varmaan siirrettäis sellasilla trukeilla paikasta toiseen. YÖK!!!
Jos on pituutta yli 160cm, ni ikinä ei kukaan saa painaa yli 45 kiloo. Se on mun motto. Ja mä oon 172cm.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:36"]
[/quote]
15 on alipainoa.
ap
Totta! Mut jos on sali vieres ni kyl 15 pitäs päästä. 22 on kuitenkin normaalin rajoisa...et en kyl ymmärtäny tätä sun avausta ihan täysillä!
Miksi tuosta asiasta pitäisi olla joku mielipide?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:43"]OMG! Oikeesti jollain BMI YLI 22!?!?! LOL! Sen kun näkis, sitä varmaan siirrettäis sellasilla trukeilla paikasta toiseen. YÖK!!! Jos on pituutta yli 160cm, ni ikinä ei kukaan saa painaa yli 45 kiloo. Se on mun motto. Ja mä oon 172cm.[/quote]
!!!!!
No mitä mieltä siitä sitten pitäisi olla? Täysin normaalipainoinen nainen/mies.
Aika paljon riippuu siitä paljonko on rasvaa ja paljonko lihasta. Jos naisella rasvaa on noin 20% tai alle, niin taitaa olla aika sama jos BMI olisi korkeampikin kuin 25. Jos rasvaa on alle 25% niin tuskin on ongelmaksi sittenkään vielä. Pelkkä BMI ei kerro sitä koostumusta.
- mies, jolla nyt lihasta 39%, rasvaa 19% ja tavoitteena rasva 6kk:ssa alle 15%. BMI nyt 22,6 ja sitä en juuri seuraile, vain rasvan ja lihaksen määrää kiloina.
http://yle.fi/uutiset/laske_uusi_painoindeksisi_taalta/6476582
Riippuu ruumiinrakenteesta. Minä näytän todellakin jo vetelältä porsaalta, jos päästän BMI:n kapuamaan 22seen. Olen siis rakenteeltani kaikkea muuta, kuin siro. Tyytyväisimmilläni olen, kun BMI näyttää 19,5-20 ja lihakset piirtyvät hieman esiin liikkuessa, mutta tissit eivät ole vielä karanneet hoikkuuden takia. Jos tosiaan kerään sen muutaman kilon ja nousen 22teen, niin vaatekoko kasvaa siinä välissä 36-38kaliiberista siihen 40-42 ja peilikuva ei enää miellytä. Pituutta on siis sen 175~, mikäli jotakuta kiinnostaa. Tosin saman pituinen kaverini on sitten sirompi luustoltaan ja luultavasti jopa lihava/uskomaton läski av:n mukaan ja kyseessä on silti kaunein nainen, jonka tunnen. Ei vaikuta ollenkaan hukkuvan läskeihinsä, vaan on oikeasti naisellisen pehmeä ja kurvikas, vaikka BMI onkin yli 25 ja vyötärönympäryskin 80 cm.
En nyt tiedä, mikä tämän hourailun pointti oli tai vastasinko edes kysymykseen..
Kaikki, joiden paino alkaa suuremmalla kuin vitosella, ovat auttamatta läskejä. Ainakin näiden pleijerilaasasten mukaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:34"]
Jos kuntosali on vieras paikka ja kilpirauhanenkin toimii.
[/quote]lukematta eteenpäin muita viestejä, ajattelen että hoikka nainen, itselläni bmi on 25
On aika hullua että 150cm, 160cm, 170 cm ja 180 cm pitkien naisten pitäisi kaikkien painaa 59 kg tai alle. Paljon riippuu myös ruumiinrakenteesta.
Itse painan kiloissa paljon mutta senteissä vähän.
(käsittääkseni monella karppaajalla on näin)
Ja muutenkin, eiköhän sen oman hyvän olon painon jokainen määrittele itselleen.
25 taitaa olla THL:n määrittelemä yläraja ihannepainolle.