Minua alkanut ahdistamaan, kun mieheni ei juurikaan osoita hellyyttä, eikä sitä, että olisin hänelle tärkeä
Katukuvassa näkyy halailevia ja niin rakastuneiden näköisiä pareja. Ystävilläni on ihania, huomioivia miehiä ja nyt viimeisin keskustelu erään tutun miehen kanssa, joka kertoi niin rehellisesti, kuinka rakastaa puolisoaan ja tekisi mitä vain, että hänellä olisi hyvä olla. Puhui niin kauniisti, että meinasi itku tulla :'(
Tämä asia alkanut ahdistaan nyt todella paljon ja olen surullinen, kun kaipaisin enemmän haleja ja rakkauden osoituksia.
Luin vanhoja päiväkirjojani, jonne olen kirjoittanut lapsuuden ensirakkaudesta asti. Minulla on ollut muutamia miehiä ennen nykyistä puolisoani. Olin kirjoittanut ylös heidän viestejään minulle sekä kaikkia ihania asioita. Kurkkua kivisti lukea niitä :(
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei voi saada, ei ainakaan samalta ihmiseltä!
Maksa vaikka hierojalle ja kampaajalle kunnon kosketuksesta. Hätätilassa osta rattopoika paijaamaan.
Anna miehesi olla rauhassa
Just näin, hyvä neuvo 👍Munkin exä saa olla nyt ihan rauhassa yksin ja alkoholisoitunut 😂
Sillä aikaa mä nautin elämästä miesystäväni kanssa viidettä vuotta. Nyt on rakkautta, hellyyttä ja huomioimista.
Jokin kumminkin edelleen sinua selvästi harmittaa kun joudut todistelemaan täälläkin itsellesi että tämä uusi on maailman ihanin ja eksä tietenkin yksin ja alkoholisoitunut..taidat vain toivoa että näin on, mutta totuus on todenmäköisesti että häni löytää tai on löytänyt sellaisen kumppanin että haluaa näyttää rakkauttaan koska ihminen myös osoittaa sitä hänelle. Ette vain sopineet toisillenne.Mies kyllä näyttää tunteensa kun saa arvostusta myös naiselta. Rakkaus vaatii molemmilta työtä kestääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap joku 16 vuotias? Juttusi oli ainakin ihan sen kuuloinen.
Miten sinä itse osoitat miehellesi, että hän on tärkeä sinulle? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Tai sitten olet valinnut väärän miehen ja se ei ole miehen vika, vaan sinun.
Ei välttämättä vastaa. Omassa ammoisessa suhteessani tunnekylmä mies suuttui jos yritin jotakin lääppiä tai lähennellä. Jotkut eivät vain ole hellyydenkipeitä ollenkaan, eivätkä silloin kykene toisenlaisen tarpeisiin vastaamaan.
Jos tuo on sinulle ap kynnyskysymys, vaihda miestä.
Ihmettelen, miten olet voinut alunperin ylipäätään päätyä yhteen ihmisen kanssa, joka ei edes halua sinua lähelleen? Vai oliko tilanne erilainen ja sittemmin muuttunut?
Ei, kyllä minä ihan surutta vertaan aiempiin parisuhteisiini. Ilman hellyyttä ja emotionaalista jakamista, mitä jää jäljelle?
Kaveruus. Kaveruus ei vaadi parisuhdetta. En harrasta seksiä kavereiden kanssa.