Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meditaatiota harjoittavat - näettekö te myös violettia energiaa näkökentässänne?

Vierailija
21.10.2025 |

En meditoi aina silmät kiinni. Enneminkin vain rauhoitan mieltäni ja ajatustulvaa. Keskityn kehooni ja tilaan, joka olen ilman ajatuksia. Sitten käy usein niin, että tyhjän tilan huoneessa täyttää violetti energia. Se on ensin pieni violetti energiapilvi, joka laajenee koko huoneen kokoiseksi. Se on ilmaa, energiaa mutta nyt sillä on väri.

Onko ketään toista täällä joka näkee myös? Tahtoisin ymmärtää tästä enemmän. 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditation and third eye opening: In meditative practices, seeing purple light is frequently described as the "third eye" opening, a sign of deepened spiritual connection. 

Vierailija
2/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meditoinut säännöllisesti ja paljon 15 vuotta. En näe mitään värejä enkä symboleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen meditoinut säännöllisesti ja paljon 15 vuotta. En näe mitään värejä enkä symboleja.

Kun menen tuohon tilaan, jossa näen energiakentän violettiana, niin voin myös nähdä oman aurani. Kun katson käsiäni niin yleensä ne hohtavat vaalean sinistä, vähän turkoosiin vivahtavaa kirkasta valoa. Tätä täytyy harjoittaa enemmänkin. Minusta hyvin mielenkiintoista. - ap

Vierailija
4/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään violettia energiaa. Eikä muunkaan väristä. Teidän huuhaaenergioita ei ole olemassakaan. Eikä auroja.

Vierailija
5/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään violettia energiaa. Eikä muunkaan väristä. Teidän huuhaaenergioita ei ole olemassakaan. Eikä auroja.

Olen ilmoittanut arvottomasi kommenttisi asiattomaksi

Ohis

Vierailija
6/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä et näe, niin se ei tarkoita, etteikö jotain asiaa olisi olemassa. Sinä olet eri taajuudella ja se sinulle suotakoon jos niin koet parhaaksesi.- ap

Vierailija
7/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut arvottomasi kommenttisi asiattomaksi

Ohis

Hengittele rauhassa nyt vaan.

Eri

Vierailija
8/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päässä soi suur suomalaisten marssilaulu, joka muistutti Eldanka järven jäätä, mutta oli uhmakkuudessaan aivan sairas. En tiedä mistä tuli.

Vierailija
9/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... 

Vierailija
10/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymätön terapeutti?

Vierailija
11/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkymätön terapeutti?

Mitä tarkoitat? 

Vierailija
12/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö siis silmät kiinni vai silmät auki tuota energiaa? Kehon lähellä oleva aura voi olla näköhäiriö, mutta mistäpä minä tietäisin voiko aurankin nähdä visuaalisesti. Itse tunnen energiat kehollisesti, en näe niitä visuaalisesti. Kaikenlaisia visioita kyllä näen jos laitan silmät kiinni, erityisesti ihan pimeässä. Aktiivinen näköaistimus häiritsee tätä tehokkaasti, ihan pienikin valo. 

Vierailija
13/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö siis silmät kiinni vai silmät auki tuota energiaa? Kehon lähellä oleva aura voi olla näköhäiriö, mutta mistäpä minä tietäisin voiko aurankin nähdä visuaalisesti. Itse tunnen energiat kehollisesti, en näe niitä visuaalisesti. Kaikenlaisia visioita kyllä näen jos laitan silmät kiinni, erityisesti ihan pimeässä. Aktiivinen näköaistimus häiritsee tätä tehokkaasti, ihan pienikin valo. 

Silmät auki. Halutessani näen valoisassa tai hyvin hämärässä huoneessa. Tämä ilma, jota hengitämme, tämä "tyhjyyden" energia, joka meitä ympäröi, niin on violettia. Sitten voin laittaa vielä vaikka käden silmieni eteen ja tarkastella sitä, niin näen aurani. Ensin vaaleana ja sitten siihen muodostuu väri, joka on yleensä sininen. Päätän nyt harjoitella tätä päivittäin, jotta ymmärtäisin tästä enemmän. - ap

Vierailija
14/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään, mutta usein tuntuu kuin jokin sähköinen energia kulkisi kehoni läpi. Kerran tein kundaliinityyppistä hengitysharjoitusta ja tosiaan tuntui, kuin voimakas energiapurkaus olisi kulkenut selkärankaani pitkin, siis sen harjoituksen jälkeen. Ja se ei ollut pelkkää energiaa, se oli voimakasta tietoisuutta. Ymmärsin, että sitä kutsutaan kundaliinin heräämiseksi. Aika hurja mielenkiintoinen kokemus. En siis edes tiennyt moisen olemassaolosta ennen sitä. 

Vierailija
15/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus syvässä meditoinnissa. Violetti on kruunuchakran väri.

Vierailija
16/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joskus geometrisia kuvioita.

Vierailija
17/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä et näe, niin se ei tarkoita, etteikö jotain asiaa olisi olemassa. Sinä olet eri taajuudella ja se sinulle suotakoon jos niin koet parhaaksesi.- ap

Ei kuule ole niitä taajuuksiakaan. Olet ihan pihalla oikeasta maailmasta.

Vierailija
18/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmät auki. Halutessani näen valoisassa tai hyvin hämärässä huoneessa. Tämä ilma, jota hengitämme, tämä "tyhjyyden" energia, joka meitä ympäröi, niin on violettia. Sitten voin laittaa vielä vaikka käden silmieni eteen ja tarkastella sitä, niin näen aurani. Ensin vaaleana ja sitten siihen muodostuu väri, joka on yleensä sininen. Päätän nyt harjoitella tätä päivittäin, jotta ymmärtäisin tästä enemmän. - ap

Kuinkas näitä humpuukienergioita mitataan? Mikä on niiden yksikkö?

Vierailija
19/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään, mutta usein tuntuu kuin jokin sähköinen energia kulkisi kehoni läpi. Kerran tein kundaliinityyppistä hengitysharjoitusta ja tosiaan tuntui, kuin voimakas energiapurkaus olisi kulkenut selkärankaani pitkin, siis sen harjoituksen jälkeen. Ja se ei ollut pelkkää energiaa, se oli voimakasta tietoisuutta. Ymmärsin, että sitä kutsutaan kundaliinin heräämiseksi. Aika hurja mielenkiintoinen kokemus. En siis edes tiennyt moisen olemassaolosta ennen sitä. 

Etkä tiedä vieläkään. Moista ei ole. Sinua on erehdytetty.

Vierailija
20/39 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseenalaistan kyllä nämä kokemukset hallusinaatioina. Se ei välttämättä ole hyvä merkki.