Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua alkanut ahdistamaan, kun mieheni ei juurikaan osoita hellyyttä, eikä sitä, että olisin hänelle tärkeä

Vierailija
16.08.2020 |

Katukuvassa näkyy halailevia ja niin rakastuneiden näköisiä pareja. Ystävilläni on ihania, huomioivia miehiä ja nyt viimeisin keskustelu erään tutun miehen kanssa, joka kertoi niin rehellisesti, kuinka rakastaa puolisoaan ja tekisi mitä vain, että hänellä olisi hyvä olla. Puhui niin kauniisti, että meinasi itku tulla :'(

Tämä asia alkanut ahdistaan nyt todella paljon ja olen surullinen, kun kaipaisin enemmän haleja ja rakkauden osoituksia.

Luin vanhoja päiväkirjojani, jonne olen kirjoittanut lapsuuden ensirakkaudesta asti. Minulla on ollut muutamia miehiä ennen nykyistä puolisoani. Olin kirjoittanut ylös heidän viestejään minulle sekä kaikkia ihania asioita. Kurkkua kivisti lukea niitä :(

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä. Meillä tuo oli merkkinä siitä, että miehen tunteet oli kuolleet. Ei sellasta kylmyyden ja välinpitämättömyyden ilmapiiriä kukaan jaksa kauaa. Ala katsella ulospääsytietä.

Vierailija
2/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap joku 16 vuotias? Juttusi oli ainakin ihan sen kuuloinen.

Miten sinä itse osoitat miehellesi, että hän on tärkeä sinulle? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Tai sitten olet valinnut väärän miehen ja se ei ole miehen vika, vaan sinun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa veneessä. Meillä tuo oli merkkinä siitä, että miehen tunteet oli kuolleet. Ei sellasta kylmyyden ja välinpitämättömyyden ilmapiiriä kukaan jaksa kauaa. Ala katsella ulospääsytietä.

Onneksi sinä olet lämmin ihana ihminen, joka rakastaa ja välittää täysillä läheisistään aina. Nytkin olet miehesi kainalossa, miehelläsi on hyvä olla ja lähihistoria ne on pelkkää hymyä ja hyvää tuulta. Eikö?

Vierailija
4/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä itse osoitat miehellesi, että hän on tärkeä sinulle? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Tai sitten olet valinnut väärän miehen ja se ei ole miehen vika, vaan sinun.

Lähemmäs 40v olen. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 15 vuotta. Mies ei ole ollut koskaan mikään romantikko, mutta huomioinut omalla tavallaan. Nyt vain olen alkanut kaipaamaan enemmän rakkautta elämääni.

Ap

Vierailija
5/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä vastaa. Omassa ammoisessa suhteessani tunnekylmä mies suuttui jos yritin jotakin ”lääppiä” tai ”lähennellä”. Jotkut eivät vain ole hellyydenkipeitä ollenkaan, eivätkä silloin kykene toisenlaisen tarpeisiin vastaamaan.

Jos tuo on sinulle ap kynnyskysymys, vaihda miestä.

Vierailija
6/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaatko sinä ap miestäsi koskaan? Halaatko, pusutatko ja kerrotko hänelle, että hän on ihana mies? Teetkö aloitteita sängyssä, kyseletkö miten hänen päivänsä on mennyt ja valmistat hänelle joskus lempiruokaa? Pukeudutko nätisti ja laitatko itsesi kauniiksi vain hänen takiaan?

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä lähes 25 vuotta ja rakkautemme on kaunista vieläkin. Mies välittää minusta ja minä hänestä. Pelaamme samaa peliä ja olen hänen elämänsä tärkein ihminen. Minä hemmottelen miestä ja hän minua omalla tavallaan.

Vierailija
7/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähemmäs 40v olen. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 15 vuotta. Mies ei ole ollut koskaan mikään romantikko, mutta huomioinut omalla tavallaan. Nyt vain olen alkanut kaipaamaan enemmän rakkautta elämääni.

Ap

Sinun iässäsi on tosi harvinaista, että vaihtamalla paranisi.

Vierailija
8/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä makaat palstalla? mitä teet itse sen kipinän eteen? legginsit jalassa, tunika päällä ja tukka rasvassa?  

Vierailija
9/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä vastaa. Omassa ammoisessa suhteessani tunnekylmä mies suuttui jos yritin jotakin ”lääppiä” tai ”lähennellä”. Jotkut eivät vain ole hellyydenkipeitä ollenkaan, eivätkä silloin kykene toisenlaisen tarpeisiin vastaamaan.

Jos tuo on sinulle ap kynnyskysymys, vaihda miestä.

Eli onko asia miehen vika? No ei ole. Jos ap ei kykene ottamaan vastuuta omasta onnestaan, niin ei siitä voi miestäkään syyttää. Ap ottaa ja lähtee etsimään parempaa sitten, jos nykyinen ei kelpaa ja jos ap ei uskalla edes avata suutaan kertoakseen omista ajatuksistaan.

Vierailija
10/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi saada viesti toiselta, että olet tärkeä? Etkö muka koe olevasi tärkeä? Aika inhottavaa laittaa sellainen asia toisen hartioille. Tuskinpa niille tuttavamiehillekään vaimot oikeasti niin täekeitä olivat, kunhan esitti ja nosti omaa häntäänsä. Koska aikuinen pärjää jo yksinkin ilman, että toinen on tärkeä ja sitä pitäisi koko ajan todistella. Ehkä ystävämiehesi oli katsellut vieraita naisia ja tuo oli se, mitä ulospäin kerrotaan.

Vierailija
11/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä olet lämmin ihana ihminen, joka rakastaa ja välittää täysillä läheisistään aina. Nytkin olet miehesi kainalossa, miehelläsi on hyvä olla ja lähihistoria ne on pelkkää hymyä ja hyvää tuulta. Eikö?

No kuule. Olen nainen, joka pitää huolta ulkonäöstään ja laittautuu jonkin verran joka ikinen päivä. Kroppani on hyvä. Saatoin viestitellä rakkauden tunnustuksia miehelle keskellä päivää, kertoa ikävöivän häntä ja yllätin spontaaneilla seksijutuilla. Ihan omasta aloitteestani. Loppui vaan motivaatio näihin kun kuulin, ettei mies enää rakasta.

Vierailija
12/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta itse esim kokkaan lempiruokaa vaikka en siitä itse välitä, tuon kahvia sänkyyn, joskus jopa pukeudun nätiksi ihan sitä varten ja herätän suikkarilla, piilotan pieniä yllätyksiä taskuihin, pidän huolta, koitan muistaa päivittäin kysyä voinko tehdä jotain hänelle, hieron, muistan juhlapäivinä, jos on muualla niin teen ruuan valmiiksi, halaan ja menen viereen, silittelen ja suukotan iltaisin ja aamulla menen halaamaan peiton alle ennenkuin nousen.

Mies on tainnut kahdesti hieroa pakotettuna nopeasti, ei tykkää siitä. Lahjoja tai ylläreitä en ole ikinä saanut, on kokannut itse varmaan kaksi kertaa, ei tule halaamaan vaan räplää puhelintaan, jos haluaisin puhua niin katse aina jossain muualla.

Mies kyllä sanoo päivittäin rakastavansa ja kehuu usein, mutta ei juuri tee mitään kun itse taas olen tekevää tyyppiä.

Ei ne jutut aina mene tasapuolisesti, jotkut ei vaan tajua ja on erilaiset tavat osoittaa kiintymystä.

Vierailija
13/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaatko sinä ap miestäsi koskaan? Halaatko, pusutatko ja kerrotko hänelle, että hän on ihana mies? Teetkö aloitteita sängyssä, kyseletkö miten hänen päivänsä on mennyt ja valmistat hänelle joskus lempiruokaa? Pukeudutko nätisti ja laitatko itsesi kauniiksi vain hänen takiaan?

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä lähes 25 vuotta ja rakkautemme on kaunista vieläkin. Mies välittää minusta ja minä hänestä. Pelaamme samaa peliä ja olen hänen elämänsä tärkein ihminen. Minä hemmottelen miestä ja hän minua omalla tavallaan.

Niin, se että te pelaatte samaa peliä, tarkoittaa ilmeisesti sitä että kaikki muutkin tekee niin. Tyypillistä, jos ei ole tapahtunut minulle, ei voi tapahtua kenellekään muulle!

Jos se toinen ei vastaa siihen peliin, on yksin vaikea yrittää. -eri

Vierailija
14/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja sinä makaat palstalla? mitä teet itse sen kipinän eteen? legginsit jalassa, tunika päällä ja tukka rasvassa?  

Mulla on useimmiten tunika ja legginsit (tukkaani tosin pesen). Silti on hyvä suhde mieheni kanssa. Seksipommiksi nimittelee. Se on kuule mielentila ja suhteen tila, mikä asioita määrittää, eikä mitkään horovaatteet.

Vierailija
15/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useimmiten tunika ja legginsit (tukkaani tosin pesen). Silti on hyvä suhde mieheni kanssa. Seksipommiksi nimittelee. Se on kuule mielentila ja suhteen tila, mikä asioita määrittää, eikä mitkään horovaatteet.

Kysyin mitä aloittaja tekee sen kipinän eteen, en vaatinut "horovaatteita". Siihen yleiseen olemukseensa ja tekemisiin  voi panostaa eikä maata paltalla naama norsunveellä 

Vierailija
16/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua miehen kanssa asiasta, asia ei oikeastaan kosketa muita kuin teitä kahta.

Voi olla että hän ei ole ymmärtänyt miten tärkeää hellyys ja huomiointi on sinulle.

Juttele mutta vältä syyttävää sävyä. Älä kuitenkaan hyväksy sitä että hän menee kuoreensa ja vaikenee, ansaitset ihan rehellisen vastauksen. 

Et ole mennyt yhteen miehesi kanssa sellaisena kun hän nykyisin on, sinulle "myytiin" jotain ihan muuta. Joten kyllä hän on ainakin selityksen velkaa siitä mikä on nyt toisin.

Päättelen että henkinen yhteytennekään ei toimi tai on poikki kokonaan?

Vierailija
17/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota teille jotain yhteistä tekemistä, hotelliyötä tms., jossa on kivaa olla lähekkäin ja nauttia jostain romanttisesta?

Varsinkin, jos otat tuon asian puheeksi niin mielestäni siinä voisi olla mukana jotain sellaista, että ehdottaisit hänelle jotain tuollaista, josta tykkäisit.

Niin siis ei hotelliyötä ja syömistä patenttiratkaisuna, vaan jotain, mikä voisi teille toimia. Kuitenkin sellaista, että on arjesta vähän irrallaan.

Vierailija
18/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se usein on. Täälläkin kehutaan kuinka ei viitsi pukeutua kuin johonkin reikäiseen miehen vanhaan paitaan.

Vierailija
19/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta itse esim kokkaan lempiruokaa vaikka en siitä itse välitä, tuon kahvia sänkyyn, joskus jopa pukeudun nätiksi ihan sitä varten ja herätän suikkarilla, piilotan pieniä yllätyksiä taskuihin, pidän huolta, koitan muistaa päivittäin kysyä voinko tehdä jotain hänelle, hieron, muistan juhlapäivinä, jos on muualla niin teen ruuan valmiiksi, halaan ja menen viereen, silittelen ja suukotan iltaisin ja aamulla menen halaamaan peiton alle ennenkuin nousen.

Mies on tainnut kahdesti hieroa pakotettuna nopeasti, ei tykkää siitä. Lahjoja tai ylläreitä en ole ikinä saanut, on kokannut itse varmaan kaksi kertaa, ei tule halaamaan vaan räplää puhelintaan, jos haluaisin puhua niin katse aina jossain muualla.

Mies kyllä sanoo päivittäin rakastavansa ja kehuu usein, mutta ei juuri tee mitään kun itse taas olen tekevää tyyppiä.

Ei ne jutut aina mene tasapuolisesti, jotkut ei vaan tajua ja on erilaiset tavat osoittaa kiintymystä.

Sinulle ei sitten mikään riitä.

Vierailija
20/63 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se että te pelaatte samaa peliä, tarkoittaa ilmeisesti sitä että kaikki muutkin tekee niin. Tyypillistä, jos ei ole tapahtunut minulle, ei voi tapahtua kenellekään muulle!

Jos se toinen ei vastaa siihen peliin, on yksin vaikea yrittää. -eri

Lapsikulta, niin makaa kuin petaa. Itse olet äijäsi valinnut, joten revi siitä. Minä valitsin huolellisesti omani ja sain parasta laatua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi