Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sälekaihtimet ja kaupungin asunto

Vierailija
20.08.2013 |

Elikkä mun makkarissa  2x1,5 metrin ikkunaa ja pervekkeen ovi. asun 2 kerroksessa ja ikkunat on sisäpihalle päin. 

Asunto on  helsingin kaupungin, eli kysymys kuuluu voinko pyytää kiinteitöltä sälekaihtimia? Tulee meinaan todella kalliiksi opiskelijalle tuo huvi ja tuskin niin isoille kaihtimille tulee käyttöä kun muutan pois. 

Tosiaan melkein jokainen naapurini näkee päivällä ja illalla sisään.

Mulla ollut jo useamman vuoden tummanruskeat verhot niissä ja alkaa tuo pimeys tulla jo korvista ulos. Muistan keskutelleeni naapurin kanssa jolla on tismalleen sama asunto ja pihalle päin myöskin. hän ei ollut kyllä niistä mitään maksanut mutten ole myöskään varma josko edellenen asukas olisi ne jättänyt siihen. 

Kiitos jo vastauksista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

osakkeen omistaja voi mahdollisesti hankkia sälekaihtimet, sinä vain luvalla. Ja jos ostat omillasi, on ne jätettävä lähtiessä ikkunoihin, sillä asennuksessa jää muutoin pysyvät jäljet.

Vierailija
2/6 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen pimennysverho? (jos kaupunkin asunnot kieltäytyy)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vain on itse ostettava. Ainahan niitä voi koittaa kaupata seuraavalle asukkaalle.

Vierailija
4/6 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 07:51"]

Kyllä ne vain on itse ostettava. Ainahan niitä voi koittaa kaupata seuraavalle asukkaalle.

[/quote]

Kannattaa silti kysyä. Useinhan vuokranantaja tulee tälläisissa tapauksissa vastaan ja esim remonteissa yms kaupunkin vuokra-asunnoilta saa täälläpäin ainakin avoimen maksulapun että voi käydä ostamassa teipit ja maalit ja pensselit yms jos haluaa asuntoa ehostaa.

Vierailija
5/6 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaappa onko sinulla kahdet verhokiskot. Jos on niin lähempänä ikkunaa olevaan perinteinen valoverho päiväkäyttöön ja asunnon puoleisiin joku täysin pimentävä. 

Vierailija
6/6 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFFilla yms on paljon valoverhoja. 2Euron päivillä niitä saa edeullisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä