Hirveä hienhaju jaloissa.
Tennarit ilman sukkia, meinasin pyörtyä, kun riisuin kengät. Kaatopaikka jaloissa. Dödö tai talkki ei auta. Sukkia en käytä kesällä. Pesen jalat joka päivä.
Kommentit (12)
Ei auta muu kuin liottaa saippuavedessä ja hankata raspilla se kuollut ihosolukko pois noin kerran viikossa. Helteillä alkoi haista kun joutui 8-10 tuntia kenkiä pitämään.
Apteekista Absolut torria ja loppuu hikoilu kuin seinään.
etikkakylpy auttaa myös, siis veteen sekoitettuna
Ap on perseenreikäpersu. Persut haisevat.
Kokeile oikeasti tuota voccaa. Itse olen kärsinyt samasta ongelmista. Ohjeiden mukaan toimit. Vanhat kengät kannattaa laittaa roskiin.
Etikat ja saippuat ei auta. Kyseessä on sieni, joka haisee.
Suosittelen myös sitä Absolut torr deodoranttia, se vaikuttaa 4-8 päivää. Se tuotteessa oleva aine tukkii hikirauhaset kokonaan, joten käsitelty alue ei enää hikoile ollenkaan. Ei siksi ole verrattavissa mihinkään muuhun deodoranttiin. Jos haluat oikein hyvän tuloksen niin käy vaikka jalkahoidossa ensin, niin lähtee kovettumat ja kuollut ihosolukko pois.
Jos siellä on sieni mikä haisee niin Canesten tms voidetta apteekista ja lampaan villaa varpaiden väliin, jos ongelma on myös siellä ja hautuu.
Canesten ei auta, kun sieni on pesiytynyt sukkiin ja kenkiin. Tuolla Vocca - aineella käsitellään jalat, kaikki sukat ja kengät. Eikä ole kallis, kun yksi käsittelykerta riittää. Olin aivan onneton töissä haisevien jalkojen ja työ kenkien kanssa, ja apu löytyi.
Vocalla on tosiaan hyvältä vaikuttavia tuotteita. Täytyy sen mukaan tietenkin tuotteet valita, mikä se ongelma etupäässä on. Jos ensiksi hoitaa jalat ja tappaa sienet, ja sitten viimeistelee hikoilun lopettavalla deodorantilla.
Jos tennareihin mahtuu käsinneulotut villasukat, niin ilma kiertää jaloissa paremmin.
Jalkakylpy, jossa on ruokasoodaa voi poistaa hajun jaloista. Toinen hyvä on viileä suolavesikylpy ja mieluiten karkeaa merisuolaa.