Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ihastunut mies käyttäytyy naisen soittaessa ovikelloa?

Vierailija
19.08.2013 |

Kertokaas nyt mulle toooosi pikkutarkasti, mihin kannattaa kiinnittää huomiota :)

Olen siis korviani myöten ihastunut yhteen mieheen, jonka tapaan n. viiden viikon tauon jälkeen. Välillämme ei ole siis vielä tapahtunut mitään sen kummallisempaa...Tämä on vasta aivan alussa, enkä ole yhtään varma miehen tunteista minua kohtaan.

Mistä voisin huomata, moikkaako mies minua vain "kivana kaverina" vai onko hän kenties odottanut tuloani? Mies on varsin ujo ja vaikeasti luettavissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et lukisi, vaan näyttäisit selvästi mutta tyylikkäästi vihreää valoa ja katsot mitä mies tekee.

Vierailija
2/5 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka näytetään selvästi, mutta tyylikkäästi vihreää valoa?!?

Olen itsekin tosi ujo ihmisten seurassa, varsinkin kun paikalla on minulle tuntematonta väkeä. Sitäpaitsi olen niin ihastunut, etten ole melkein nukkunut enkä syönyt kunnolla moneen viikkon...

En mä osaa tehdä mitään aloitetta! Kädet vain hikoaa, ääni juuttuu kurkkuun ja haluan lähinnä paeta paikalta...:(

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 18:52"]

Jospa et lukisi, vaan näyttäisit selvästi mutta tyylikkäästi vihreää valoa ja katsot mitä mies tekee.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Mun ihastukseni avasi oven, päästi mut sisään oveen nojaten, sulki oven ja suuteli. Sitten painoi mut eteisen seinää vasten ja suuteli lisää, kädet oli joka puolella, suuteli niskaa ja kaulaa, availi paidan nappeja. Oliko tarpeeksi yksityiskohtaisesti kerrottu? ;)

Tämä siis ekalla kerralla 8kk sitten. Nykyisinkin aika lailla samanlainen vastaanotto.

Vierailija
4/5 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei avaa ovea nopeasti, kun se ryntäilee peilin edessä ja vessassa varmistamassa kaiken, pesemässä hampaita jne.

Sitten näitä pitää tarkkailla

http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/kehonkielen-aakkoset---tasta-tiedat-onko-mies-kiinnostunut-sinusta/2011/04/1060503

Vierailija
5/5 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)

En kuitenkaan usko, että mies reagoi kuten 4:lla, koska paikalla tulee olemaan myös muita :)

Keskityn siis tarkkailemaan miehen pupilleja, vaikka olenkin melko likinäköinen :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän