Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmetyttää naiset, jotka kertovat liikkuvansa sopivasti, mutta takapuoli

Vierailija
19.08.2013 |

on littana ja leveä. Pahimmillaan pikkuhousujen rajat näkyvät selvästi ja tekevät "pussit" pakaroihin. Jotenkin huvittaa sitten kun tällaiset naiset kertovat liikkuvansa kohtuullisesti.

Anteeksi vain, mutta liikunnan on oltava jotain rauhallista löntystelyä tai haravointia ja rikkaruohojen nyppimistä, jos perä on tuollainen.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 17:42"]

Kroppa on usein kiinni enemmän geeneistä kun tekemisistä. Tiedän kaljamahaisia ukkoja, joilla on tosi hyvä kunto ja liikkuvat paljon.

[/quote]

Kyllä, mutta yleensä näillä miehillä on lihaksikkaat jalat ja takapuoli. Huonokuntoisilla kaljamahoilla on yleensä "pappaperse" ja ohuet jalat. Tämä varmasti johtuu siitä, että nämä hyväkuntoiset syö vain kulutuksensa yli.

[/quote]

kai tiedät että miehillä rasva varastoituu eri paikkaan kuin naisilla? Miehille se kertyy tyypillisesti vain vatsaan, naisille useammin lantioon, takapuoleen ja reisiin.

Lisäksi rasvakudos sijaitsee lihasmassan yläpuolella, aivan ihon alla. Vaikka miten liikkuisi ja olisi lihastakin, se voi jolla piilossa rasvakudoksen alla, jos jossain kohdassa sattuu olevan enemmän rasvaa kuin muualla.

Vierailija
42/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:22"]

Entä kun minun perse on tulessa monta kertaa viikossa, eikä se silti kummonen ole. Miten  selitette sen?

[/quote]

Sama täällä, tossa ylempänä neuvoin joitain pakaraliikkeittä jolla itse olen saanut hanurin kasvamaan mutta! heti kun vaihdoin vähän saliohjelmaa niin pieneni. Leveät lanteet tekee pepusta erottamattoman takaapäin ja sivulta tuo ei kummoinen ole taas tällä hetkellä. Varsinkin kun takareidet kasvaa samaa tahtia tai paremmin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun minun perse on tulessa monta kertaa viikossa, eikä se silti kummonen ole. Miten  selitette sen?

[/quote]

Saat mitä ilmeisimmin ahterisi hapoille, mutta et käytä lihaksen kasvattamiseen vaadittavia vastuksia. Lisäksi voi olla, että syöt liian vähän/ päin honkia. Lihas ei kasva ilman rakennusainetta ja hyvin harvoin miinuskaloreilla.

Vierailija
44/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla miehillä on leveät takapuolet. Katsokaapa vaikka. On se treenattu tai ei niin leveä on.

Vierailija
45/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla miehillä on leveät takapuolet. Katsokaapa vaikka. On se treenattu tai ei niin leveä on.

Vierailija
46/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:27"]

[/quote]

Saat mitä ilmeisimmin ahterisi hapoille, mutta et käytä lihaksen kasvattamiseen vaadittavia vastuksia. Lisäksi voi olla, että syöt liian vähän/ päin honkia. Lihas ei kasva ilman rakennusainetta ja hyvin harvoin miinuskaloreilla.

[/quote] nostan sen minkä jaksan (en tosin tee failureen, mutta suurehkoilla painoilla omiin voimiin nähden) ja yritän kiinnittää huomiota proteiinin saantiin. sama

Vierailija
47/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantion rakenne takaa on kyllä sellainen ongelma, että "täydellistä" takapuolta ei saa, jos siis hakee pientä poikamaista osastoa, jos lantio on leveää mallia. Sivusta se yleensä pyöristyy ja tiukkenee, mutta kyllä ne geenit siihenkin pienen osansa tekee. Meitä on eri lähtöön, tämän yhden ongelma oli tuntuman puute, ja siihenhän vastailtiin.

Jos tuntuu, että peppu ei kasva yhtään, niin silloin kuitenkin vika on jossain. Yksi mikä tulee mieleen, niin onko sarjat riittävän lyhyet. Monesti meillä naisilla tahtoo punttikin lipsahtaa aerobisen puolelle, kahdenkympin sarjat ei kasvata lihasta yhtälailla kuin vaikka seiskasarjat. Ja painoa pitää takapuolelle, ja usein jaloille olla todella paljon, että tulos näkyy. Suorinjaloin maastaveto, hyvin tehtynä ja vapailla painoilla esim. 40 kg tangossa 60-kiloiselle naiselle alkaa ehkä näkyä jossain. Itse olen tehnyt sitä enimmillään +90 kilolla (oma paino vähän alle 60 kiloa) joka oikeastaan vasta tuntuu ja näkyy, sarjapituudella 5-7. Mutta jollain näkyy varmasti vähempikin. Hakemistahan se on.

15

Vierailija
48/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuvassa näkyy edes pikkuisen omaa mittasuhde-epäsuhtaani:

http://aijaa.com/4XSGxr

Pylly on pieni ja löysä, reidet valtavat. Täytyy kokeilla ehdotettua ristitaljaa. Yhden jalan kyykyt on jo moneen kertaan testattu.

t. ketjussa aiheesta jo avautunut

Vierailija
49/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

# 40 nuo farkut kiristää, niin ei sun perse oikeiin löysältä näytä. Ihan normi (treenattu) perse, monet kuvat on sellaisia joissa oikein pyllistetään.

t. saman "ongelman" kanssa 

Vierailija
50/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on takapuoli littanampi kuin toisilla. Toki treenillä saa sitä nousemaan jokainen, mutta se vaatii ison työn ja "liikkuminen sopivasti" voi olla enemmänkin peruskuntoliikuntaa kuin vartalonmuokkausta. Vaikka jotkut kuvitteleekin, niin ei liikunnan tavoite tarvi olla kroppa vaan peruskunnon ylläpitäminen, painonhallinta ja mielenvirkeys + sairauksien torjunta. Kropan muodot on sivutuote.

Vierailija
51/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kroppa vaan on sellane.  Siskon kanssa ollaan molemmat samanmittaisia ja painoisia. Siskolla b- kupin rinnat, ei juurikaan vyötär ja pehva kuin uunin luukku, vaikka urheileekin paljon. Itselläni klassinen tiimalasi. Koetan urheilla enemmän, koska iän myötä tuo tiimalasiN kapea keskikohta pullahtaa yllättävän helposti. 

Vierailija
52/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin ihan hirrrrrrveen iso ja pyöree perse, enkä yhtään täsmäjumppaliikettä oo tehny..

Vierailija
53/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvä perse! Hieman merkitystä voi olla rasvallakin, jota on jokaisella, osalla se sijoittuu "paremmin" takapuoleen, osalla alaalle, sulla ei merkittävästi kumpaankaan. Housuvalinta on muuten tosi merkityksellinen :) Parhaat saa kunnon farkkuliikkeestä, myyjältä apua pyytäen, sellaiset joissa taskut on sijoitettu hyvin sillä ne muokkaavat sitä lopputulosta. Ja korkkarit, jos viitsii. Jos siis haluaa vähän feikata :)

15

Vierailija
54/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 17:32"]

on littana ja leveä. Pahimmillaan pikkuhousujen rajat näkyvät selvästi ja tekevät "pussit" pakaroihin. Jotenkin huvittaa sitten kun tällaiset naiset kertovat liikkuvansa kohtuullisesti.

Anteeksi vain, mutta liikunnan on oltava jotain rauhallista löntystelyä tai haravointia ja rikkaruohojen nyppimistä, jos perä on tuollainen.

[/quote] on sullakin murheet. ihan tällaiseen käytät aikasi.

Vierailija
55/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja Porvoon pururadat. Huoh.

Vierailija
56/63 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just ap:n kuvailema perse. :(

Vierailija
57/63 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 15:05"]

Mäkin olen näitä naisia. Mitat 170/58, juoksen erilaisia treenejä 4-5 kertaa viikossa (intervallia + 12km lenkkejä), olen hyvässä kunnossa ja reisi- ja pohjelihakset ovat isot. Juoksu on niin paljon motivoivampaa kuin lihaskunto, että en tällä hetkellä viitsi vaivautua perseeni takia :) Jossain vaiheessa täytyy kyllä tsempata itsensä salille ihan yleisen lihaskunnon vuoksi, ehkä silloin kokeilen noita liikkeitä mitä täällä on mainittu. Mutta siis ap, sun ei tarvitse olla huolissasi mun puolesta, voin erittäin hyvin ja olen hyväkuntoinen, vaikka peppuni on litteä.

[/quote]

niin kyllä sitä pitää treenata liikkeen ja suorituksen (terveyden) vuoksi eikä muotojen. Toisaalta varmasti se juoksukin jollain tavalla persettä kehittää (esim. turhat läskit pois), koska jos oikeaa juoksuasentoa pidetään pakaralihaksilla.

Pepun näennäinen lättänyys voi tulla esim. siitä että selässä ei ole paljon loordosia ja sitten toisin päin, notkoselän persekin näyttää isommalta.

t, perse tulessa

Vierailija
58/63 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse kuin perse, kaikki kelpaa..

Vierailija
59/63 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ap ihmettelet. Maailmassa on monenlaisia ihmeellisiä asioita.

Vierailija
60/63 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kyllä tunnustaa, että mun perseeni "näyttävyys" on osittain notkoselän ansiota. Mutta on mulla kyllä lihaksikkaat pakaratkin. Notkoselkä tekee sen, että vatsalihakset täytyy koko ajan pitää tosi hyvässä kunnossa, muuten on sitten taas sellainen alavatsapallo, joka monille naisille tulee. Mun täytyy pitää lihaskuntoa yllä koko ajan ja lisäksi harrastaa kestävyysliikuntaa (juoksu), jotta luonnostaan uhkea perä pysyy kapeana ja korkeana, eikä lähde leviämään sivulle päin. Mulla on Kim Kardashian -tyyppinen kroppa ja lihon helposti nimenomaan lantiosta ja reisistä.

n41