Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää naiset, jotka kertovat liikkuvansa sopivasti, mutta takapuoli

Vierailija
19.08.2013 |

on littana ja leveä. Pahimmillaan pikkuhousujen rajat näkyvät selvästi ja tekevät "pussit" pakaroihin. Jotenkin huvittaa sitten kun tällaiset naiset kertovat liikkuvansa kohtuullisesti.

Anteeksi vain, mutta liikunnan on oltava jotain rauhallista löntystelyä tai haravointia ja rikkaruohojen nyppimistä, jos perä on tuollainen.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatahan sinä kehittynyt reisi-ihminen kuitenkin että perseessä kuulukin olla pehmeetä. Läski ja pehmeys siinä on kuitenkin erilaista kuin ihmisellä joka ei liiku laisinkaan.

t. perse tulessa eilenkin.

Vierailija
2/63 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 11:36"]

Mä liikun 6 kertaa viikossa monipuolisesti. Mulla on reidet terästä, mutta takapuoli löysä. Kyykyissä mun teräsreidet aktivoituu ja kompensoi takapuolen tehtävää. En ole oikeasti löytänyt hyvää eristävää pakaraliikettä, jossa toi mun laarditakamus tekis kaiken työn. Reisiä en todellakaan haluaisi enää kasvattaa yhtään! Annatko ap vähän vinkkejä, kiitos! Takakyykky tangolla, etukyykky kahvakuulalla, askelkyykyt, bulgarialaiset jne. on kokeiltu. Reidet niissä kyllä hapottaa, mutta ei takapuoli :(

[/quote]

Mulla ihan sama ongelma. Treenaan salilla kovempaa kuin keskivertomimmit, hyvässä lykyssä reidet huutaa hoosiannaa mutta pakaroihin en saa tuntumaa millään. Ja litteänä on ja pysyy :( Jostain sain vinkin yhden jalan prässistä ja maastavedosta, olen nyt kokeillut niitä ja vaikuttaa rankalta mutta tuloksiin menee toki aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tän ketjun vastaukset on jotenkin niin ystävällismielisiä ja lempeitä ihmisiä kohtaan, että tuli oikein hyvä mieli :) Ei aina hirveää tylytystä ja hirveitä vaatimuksia, vaan ymmärrystä. 

Vierailija
4/63 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain jenkkiohjelmassa pt painotti, että pienetkin liikkeet muokkaavat kroppaa. Eli kun "puristat pakaroilla" ihan vaan seisten, teet sitä usein ja paljon sarjoissa, se saattaa vaikuttaa pyllyn muotoon. Samalla tavalla vatsa tiukkenee, kun ihan vaan seisoma-asennossa jännität ja rentoutat vatsalihaksia. Mä teen nykyään vatsat usein samalla kun juoksen, eli jännitän vatsalihaksia noin 15 puristuksen sarjoissa, noin 3-4 kertaa  10 km lenkin aikana. Oon saanut tällä keinolla vatsalihakset näkyviin, vaikken edes muuten hirveästi tee vatsoja.

n41

Vierailija
5/63 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi näistä ap:n mainitsemista naisista ja ihmettelen itsekin, että miten voi olla. No olen saanut treeniohjeet pt:ltä ja tehnyt ekstraakin.Sitten kun tavattiin niin valitin asiaa hänelle ja hän katsoi persettäni ja kysyi että millainen takamus on äidilläsi? Veti vähän hiljaiseksi..... summa summarum ja yllätys: geenit!

Mieheni tytär ei ole juurikaan liikkunut muuta kuin koiran kanssa ulkoilee ja harrastaa. Henellä on ollut AINA pyöreä takapuoli, sellainen joka näyttää siltä että kyykkää salilla säännöllisesti, eikä ole ikinä salilla käynyt. Yllätys yllätys: geenit.

Salilla ja treenillä + juoksulla saa paljon aikaiseksi, mutta jos geenit on vastaan ja lisäksi toimistotyö, niin vaatiihan se niin helevetisti treeniä- lue aikaa, että sais sellaisen satasenjuoksijan perän. Useimmilla työssäkäyvillä ei ole niin paljoa aikaa laittaa treeniin, eikä niin paljoa kiinnostusta, koska elämässä on muutakin kuin yhden perseen ympärillä pyöriminen.Tämä asia voi olla joillekin vaikea asia ymmärtää, jos itsellä on elämän sisältö 100% pyllytreeniä.

Nykyään, kun tiedän ettei se siitään kummene, niin treenaan silloin kun huvittaa.

Vierailija
6/63 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä nyt kun on vaan erilaisia vartaloita ja geeneillä on iso vaikutus asiaan. t. lättäpeppu

PS. Ja mieluiten lättänä kun iso!

Vierailija
7/63 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin juuri treeni pilasi persuksen! Suututtaa niin vietävästi - mulla oli kaunis pyöreä peppu (silti suht kapealanteinen, vain 95cm). Kun olin treenannut n 6kk tajusin että mulla on sellainen littana lihaksikas takamus mitä inhoan. Tuntuu että pakaranahkakin roikkuu (ennen ei ollut poimua pakaran alla, nyt on!!)...

Vierailija
8/63 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen näitä naisia. Mitat 170/58, juoksen erilaisia treenejä 4-5 kertaa viikossa (intervallia + 12km lenkkejä), olen hyvässä kunnossa ja reisi- ja pohjelihakset ovat isot. Juoksu on niin paljon motivoivampaa kuin lihaskunto, että en tällä hetkellä viitsi vaivautua perseeni takia :) Jossain vaiheessa täytyy kyllä tsempata itsensä salille ihan yleisen lihaskunnon vuoksi, ehkä silloin kokeilen noita liikkeitä mitä täällä on mainittu. Mutta siis ap, sun ei tarvitse olla huolissasi mun puolesta, voin erittäin hyvin ja olen hyväkuntoinen, vaikka peppuni on litteä.

Vierailija
9/63 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättäpeppunaiset hyi. Onneksi Suomestakin löytyy urheilullisia peppuja. :)

Vierailija
10/63 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on usein kiinni enemmän geeneistä kun tekemisistä. Tiedän kaljamahaisia ukkoja, joilla on tosi hyvä kunto ja liikkuvat paljon.

Vierailija
11/63 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, taas näitä "en tiedä asiasta mitään, mulla ei ole mitään perusteluja, mutta oon nyt kovasti tätä mieltä kun musta niin kovasti nyt tuntuu tältä" -juttuja. 

Vierailija
12/63 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 17:42"]

Kroppa on usein kiinni enemmän geeneistä kun tekemisistä. Tiedän kaljamahaisia ukkoja, joilla on tosi hyvä kunto ja liikkuvat paljon.

[/quote]

Kyllä, mutta yleensä näillä miehillä on lihaksikkaat jalat ja takapuoli. Huonokuntoisilla kaljamahoilla on yleensä "pappaperse" ja ohuet jalat. Tämä varmasti johtuu siitä, että nämä hyväkuntoiset syö vain kulutuksensa yli.

Vierailija
13/63 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, kun uusi miesystäväni kehuu perääni tosi, tosi hyväksi, hyvän pyöreeksi. No, onhan tuo minustakin ihan ok... Enkä minä muuta kuin vähän kävele... ja ikääkin on 45 v.

Vierailija
14/63 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4=ap

Vierailija
15/63 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ihmettelet ja tuijottelet. Onpahan elämässäsi jotakin sisältöä.

Vierailija
16/63 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos se AP:n mielestä paremman näköistä, jos jollain sopivasti liikkuvalla on vatsan seudulla ylimääräistä? Kenellä nyt sattuu olemaan geneettisesti päärynävartalo, kenellä omena, se on ihan perimästä kiinni.

Jos kaikki ihmiset tulisivat timmeiksi lihaskimpuiksi heti kun alkavat hiukan liikkua, suurin osa väestä olisi fitness-vartaloisia ja vain muutama prosentti jotain muuta. 

Oikein kovalla työllä lähes kaikki voivat saada hyvän vartalon, muuten mennään sillä minkä luoja on luonut. Myös se, miten helposti lihasta kertyy ja kuinka lihoo ja laihtuu on suurimmaksi osaksi geeneistä kiinni. 

Vierailija
17/63 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis millä treenillä saa niin kovan peban ettei pikkuhousujen rajaakaan siitä erota? kertokaa!

t. ex-ammattitason urheilija

Vierailija
18/63 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa. Vatsa-pepputreeni joka päivä. Kerran viikossa rankka tanssitunti, zumba ja 6km hölkkälenkki. Paino normaali. Perse ku pannukakku.

Vierailija
19/63 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ap ei ole koskaan sitten sattunut kuulemaan sellaista asiaa kuin ruumiinrakenne? Jokainen ihminen perseineen on samasta muotista ja vain ap on onnistunut pitämään ahterinsa timminä, vai mitensenyoli?

Vierailija
20/63 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikähän sitten olisi aloittajan mielestä se sopiva liikuntamäärä?

Minulla on juuri tuollainen takapuoli. Johtuen ensisijaisesti siitä, että olen aika hoikka. Joskus kun olin pulleampi oli enemmän täytettä pehvassakin.

Liikun mielestäni ihan tarpeeksi, en olekaan huippu-urheilija vaan liikun terveyden vuoksi. Teen fyysistä työtä noin 8 tuntia seitsemänä päivänä viikossa, lisäksi juoksen 3-4 kertaa viikossa 45 min- tunti vauhtia 8-12 km/h, käyn toki päivittäin kävelylenkeillä koiran kanssa, ratsastan nelisen kertaa viikossa ihan tehokkaasti ja jumppailen kahvakuulan kanssa kun ehdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi