Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sietää tapailuvaiheen epävarmuutta?

Vierailija
15.08.2020 |

Olen tapaillut nyt uutta miestä 2 kuukautta ja tuon ajan mies oli ehkä liiankin aktiivinen kaiken suhteen. Nyt tuntuu, että tämän viikon aikana miehen tahti on viestittelyssä hieman hiipunut. Itse en ole saanut mahdollisuutta olla aktiivinen, kun mies on kerennyt aina ensin. Mietin mistä johtuu tämä yhtäkkinen jyrkkä hiljeneminen. Näimme viikon alussa, jonka jälkeen laittelin miehelle viestiä ja järkkäsin seuraavan tapaamisen. Nähtiin vielä pari päivää sitten. Kaikki oli hyvin viime tapaamisella ja kun erosimme mies halusi vielä halata ja suudella ja totesi, että "Nähdään". Tuon alkuviikon tapaamisen jälkeen mies ei ole ollut aktiivinen. Minä laittelin viestiä sen jälkeen ja järkkäilin seuraavan tapaamisen.

Minulla on tunteet syventyneet 2 viikon aikana ihan hullua vauhtia, joka aiheuttaa myös ahdistusta ja levotonta oloa. Miehen yhtäkkinen ristiriitainen käytös ja minun vahvistuneet tunteet tekevät olon todella epävarmaksi. Miten ihmeessä sietää tätä oloa? Muita tässä tunteessa olleita tai juuri nyt sitä potevia?

Huh, mitä ihastuminen aiheuttaakaan ihmiselle!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuntenut mieheni kanssa 3 kk. Kyllä meillä mies ehdotti jo parin viikon päästä seurustelua, ja lopulta siihen päädyimme kuukauden kuluttua tapaamisesta. Olen tavannut miehen ystäviä ja aikuiset lapset. Olemme jo pitkään sanoneet rakastavamme toisiamme. Tällä viikolla mies sanoi, että haluaa olla loppuelämänsä kanssani. Nyt on jo aika hänen tavata minun pienet lapseni.

Alkuun ajattelin, että mies etenee liian nopeaan - koska olin tottunut Tinder-miesten epäröintiin. Mutta olen tajunnut, että näin se menee, kun kunnolla kolahtaa.

Siispä, minusta tuossa vaiheessa olisi jo aika päättää seurusteletteko. Tapailu vielä noin pitkän ajan jälkeen ei kuulosta ihan vuosisadan rakkaustarinalta. Olisin minäkin epävarma, jos noin pitkään olisin löysässä hirressä.

Vierailija
2/2 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittele itsellesi vaikka päiväkirjaa, jossa ruodit tuntojasi.

Ja sitten mielestäni on myös jossain vaiheessa ok kysellä, mikä fiilis  toisella kuvioistanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla