Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pillun treenaaminen

Vierailija
15.08.2020 |

En kaipaa aloittelijoille suunnattuja neuvoja kuten "katkaise virtsasuihku vessassa" tai "aloita kuulilla".
Joskus oli liian isot kuulat, joissa pidin kahden kilon painoa, sain aikaan kramppeja.
Nyt pienemmät, joissa painoa n 500g.
Haluun kuitenkin treenata temppupillun! Oon kuullut pingpong-pallojen ampumisesta, kuinka se onnistuu? Suulla olevat lihakset ilmeisen hyvät ja kunnossa mutta miten onnistuu puristaminen hissimäisesti?
Ja onnistusko puristelu blastbeatina, jos oikein harjoittelee? Nyt on hidas pilde! :D
Haluaisin myös sellaisen mikä imaisee kalun sisäänsä, ulos pystyn puristamaan.

Aina on sanottu tiukaksi, mutta mulle ei riitä!

Nyt treenineuvoja kehiin!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt painavampaa kuulaa kun 80 grammaa.

Olen huomannut että tiukentunut on yhdynnässä. Jos orgasmit tulee molemmilla yhtä aikaa, mieheni vetää itsensä ulos, niin pilluni pumppaa nesteet ulos itsestään. Mieheni katselee tätä mielenkiinolla. Toi on liikettä minkä siis pilluni tekee itsestään. Joskus ollut anustappi, sillon ollut vaikeuksia jo sisälle pääsykin.

Parasta tietty että pikkuhousujen suojien käytön olen pystynyt lopettamaan. Ikää 50 v ja kolme lasta synnyttänyt.

Kannattaa ehdottomasti käyttää kuulia, nautinto lisääntyy ja lirahtelu loppuu.

Ehkäpä testaan tulevaisuudessa pingispalloa.

Vierailija
42/49 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt painavampaa kuulaa kun 80 grammaa.

Olen huomannut että tiukentunut on yhdynnässä. Jos orgasmit tulee molemmilla yhtä aikaa, mieheni vetää itsensä ulos, niin pilluni pumppaa nesteet ulos itsestään. Mieheni katselee tätä mielenkiinolla. Toi on liikettä minkä siis pilluni tekee itsestään. Joskus ollut anustappi, sillon ollut vaikeuksia jo sisälle pääsykin.

Parasta tietty että pikkuhousujen suojien käytön olen pystynyt lopettamaan. Ikää 50 v ja kolme lasta synnyttänyt.

Kannattaa ehdottomasti käyttää kuulia, nautinto lisääntyy ja lirahtelu loppuu.

Ehkäpä testaan tulevaisuudessa pingispalloa.

Kohdeyleisö olisi oma mieheni, olisihan se hienoa kun pystyis ampumaan pallon ulos.

Just joo, parempi ryhti tullut koska sisäiset lihakset napakat. Myös polttanut ihraa mahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle vastauksena kysymykseen, voiko olla liian tiukka, niin kyllä voi. Muutama vagina on jäänyt mieleen ja yksi niistä oli liian tiukka vähän alle kolmikymppisellä naisella. Hän sai orgasmeja aina useita kerrallaan, mutta minulla jäi yhteen, kun alkoi vehje aristaa. En usko, että mies niinkään arvostaa mitään temppuilua seksin aikana, vaan nautinnollista hetkeä ihanan ihmisen kanssa. Paras nautinto on ollut, kun penis ja pimppa on sykkineet ja "keskustelleet" seksin aikana. Orgasmin hetkellä pimpsa kuroitui kullin varteen eikä hetkeen otetta hellittänyt.

Vaimoni pillu on aina ollut tuollainen, tiukka ja eläväinen. Vähän liian pieni pitkälle ja paksulle kalulleni. Mutta vastaavasti pillu on saanut otettua tukevan otteen kalun varresta. Puristus ja orgasmien mankelointi ollut ihan jäätävää kivikovalla kalulla ja tuntunut, että veri puristuu nupista ulos. Olen rakastanut tuota tunnetta, vaikka kalua onkin aristanut jälkeen päin. Onpa tuntenut ainakin saaneensa pillua. Mikään muu nautinto maailmassa ei voita tuota mankelin kullille tuottamaa nautintoa. Vaimolla ollut nuoresta lähtien ylikireät lantionpohjan lihakset, jotka vielä herkästi krampanneet orgasmin tullessa. Nämä kun kietoutuu ison ja paksun kalun ympärille niin voi taivas sitä tunnetta. Tämä teki minusta aikoinaan yksiavioisen. Voi olla, että vastaavaa olisi löytynyt muiltakin naisilta, mutten osannut kuvitella mitään parempaa, enkä osaa vieläkään. Koko ikäni saanut nauttia.

M62

Vierailija
44/49 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia ne teidän tehokkaimmat treenikuulat on? En oikein tiedä mikä takaa parhaan treenin, kaikkein pienikokoisimmat vai painavimmat? Aiemmin käytin kahta 26g kuulaa, parin sentin halkaisija. Nyt otin käyttöön sentin suuremmat mutta painavammat 65g/kpl. Tuntuu että varsinkin painavammat pysyy sisällä vaikka loppuviikon, joudun pomppimaan että tulee ulos vaikka laskeutuukin ihan tuohon suulle. Eli onko kuulissa mitään tehoa jos ne olla möllöttää sisällä täysin vaivatta.  Onko hölmöä treenata isommilla kuulilla?

Vierailija
45/49 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hardcoree.

Tän maan naiset kun sais treenaamaan edes joskus. Valitetaan vaan kun mies ei tunnu missään mutta ikinä ei katsota peiliin. Penistä on vaikeampi kasvattaa, pillun tiukkuutta voi jokainen.

Voisin tulla kokeilemaan, miten treeni etenee : )

Tunnet siis kaikki naiset? Niinpä älä yleistä.

Naiset on ne jotka käy jumpassa pilateksessa jne.

Tyhmät miehet valittaa eikä tajua antaa naiselleen monta kertaa viikossa aikaa treenaamiseen ja rentoutumiseen.

Nainen saa aina halutessaan itsensä tiukaksi mutta pieni mies on aina pieni. Ikävä että miehen elin vielä pehmenee, ohenee ja lyhenee iän myötä.

Vierailija
46/49 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hardcoree.

Tän maan naiset kun sais treenaamaan edes joskus. Valitetaan vaan kun mies ei tunnu missään mutta ikinä ei katsota peiliin. Penistä on vaikeampi kasvattaa, pillun tiukkuutta voi jokainen.

Voisin tulla kokeilemaan, miten treeni etenee : )

Tunnet siis kaikki naiset? Niinpä älä yleistä.

Naiset on ne jotka käy jumpassa pilateksessa jne.

Tyhmät miehet valittaa eikä tajua antaa naiselleen monta kertaa viikossa aikaa treenaamiseen ja rentoutumiseen.

Nainen saa aina halutessaan itsensä tiukaksi mutta pieni mies on aina pieni. Ikävä että miehen elin vielä pehmenee, ohenee ja lyhenee iän myötä.

Hölön pölöt! Olen treenannut kulliani kolmekymmentä vuotta ja pelaa moitteetta ja on kasvanut kokoakin.

Taitaa kumppanisi olla nahjus näissä hommissa?

On totta että nainen pysyy hyvässä kunnossaa ja kehittyykin säännöllisellä harjoittelulla.

Vierailija
47/49 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/49 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Miksi nostit?

Mihin suuntaan tahtoisit keskustelun ohjautuvan?

Kerro, opasta - älä ainoastaan nosta.

Vierailija
49/49 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta nyt on naisella kunnioitettava treenitavoite!

Ottasin noin tavoitteellisen naisen vaimoksikin