Pillun treenaaminen
En kaipaa aloittelijoille suunnattuja neuvoja kuten "katkaise virtsasuihku vessassa" tai "aloita kuulilla".
Joskus oli liian isot kuulat, joissa pidin kahden kilon painoa, sain aikaan kramppeja.
Nyt pienemmät, joissa painoa n 500g.
Haluun kuitenkin treenata temppupillun! Oon kuullut pingpong-pallojen ampumisesta, kuinka se onnistuu? Suulla olevat lihakset ilmeisen hyvät ja kunnossa mutta miten onnistuu puristaminen hissimäisesti?
Ja onnistusko puristelu blastbeatina, jos oikein harjoittelee? Nyt on hidas pilde! :D
Haluaisin myös sellaisen mikä imaisee kalun sisäänsä, ulos pystyn puristamaan.
Aina on sanottu tiukaksi, mutta mulle ei riitä!
Nyt treenineuvoja kehiin!
Kommentit (49)
En tiedä, mutta nyt on naisella kunnioitettava treenitavoite!
En usko, että tän maan naiset on noin taitavia tai edes ajattelisivat pillun treenaamista noin kunnia-asiana.
Kukkasen avautumisia -blogaaja nosti huomattavia painoja vaginakuulillaan.
Kokeile rohkeasti pingispallon ampumisia, sinähän opit parhaiten.
Myös tupakan / sikarin tupruttelua voi harjoitella...
Painavimmat löytämäni treenikuulat olivat 250g mutta niillä oli halkaisijaa 5cm, nehän jumittuu sisälle!
Löytyisköhän mistään pienempiä? Joku 3cm ois ehkä ok, jos painoa olis kunnolla. Kymmenillä grammoilla ei oikein tee mitään.
Onko kukaan koittanut PET-laitetta?
Ja kysymys miehille: voiko olla liian tiukka?
Ap
Meillä vaimo imaisee häpyhuulillaan leuanvetotangosta ķiinni ja tekee push-uppeja.
Pistä niihin vaginakuuliin lisäpainoa narun päähän / hommaa sellaiset joissa ylipäänsä on naru.
14,5kg on muistaakseni maailmanennätys, KVG ”vaginal weightlifting”
M48, osaaja
No voi hyvä ihme. Miten miehet treenaavat kaluaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse: masturboimalla päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki.
Jotenkin en usko että on ihan sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Painavimmat löytämäni treenikuulat olivat 250g mutta niillä oli halkaisijaa 5cm, nehän jumittuu sisälle!
Löytyisköhän mistään pienempiä? Joku 3cm ois ehkä ok, jos painoa olis kunnolla. Kymmenillä grammoilla ei oikein tee mitään.Onko kukaan koittanut PET-laitetta?
Ja kysymys miehille: voiko olla liian tiukka?
Ap
No en usko että voi olla liian tiukka. Mutta silloin kun vaimoni saa orgasmin, niin minulla ei ole mikään hinku pitää kalua sisällä, eikä se siellä oikein kunnolla meinaa pysyäkkään. Supistelee itselle vähän liiankin kivuliaasti ja aika syvässä pitää pitää, jos haluaa sen sisällä pysyvän. Pillu ikään kuin supistelee sen ulos sieltä. Tosi syvään painettuna pysyy sisällä, mutta tuntuu siltä, että jäis lukkoon sinne.
Naiset, tuntuuko teistä muista että tässä ketjussa vaan miehet puhuu keskenään asiasta josta eivät oikeastaan ymmärrä yhtään mitään? Jo aloituksessa mun mielestä on muutama asiavirhe...
Vierailija kirjoitti:
Naiset, tuntuuko teistä muista että tässä ketjussa vaan miehet puhuu keskenään asiasta josta eivät oikeastaan ymmärrä yhtään mitään? Jo aloituksessa mun mielestä on muutama asiavirhe...
Joo, ei täältä tosin apua itse naisiltakaan ole tullut.
Ihmettelen vaan, kun kysyttäessä mistä tahansa muun lihaksen treenaamisesta tulee vastauksia liukuhihnalta tekniikkaa, liikkeitä ja lisäravinteita myöden. Treenaan siis muutenkin ja pidn itseni kunnossa, niin miksi en tätäkin.
Onko tää oikeasti niin harvinaista sit?
Ap
Aloitus oli ihanvitun sekavaa häröilyä.
Nyt sä uliset että et saa hyviä vastauksia; blastbeat?!?
Ei muuta kuin Thaimaan Phuketin Patong beachille katsomaan showta ja kysymään vinkkejä. Siellä nuoret typyt ampui pimpsasta banaaneita ja pingispalloja yleisöön ja polttivat sikareita pimpsallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin Thaimaan Phuketin Patong beachille katsomaan showta ja kysymään vinkkejä. Siellä nuoret typyt ampui pimpsasta banaaneita ja pingispalloja yleisöön ja polttivat sikareita pimpsallaan.
Jos ihan vaan treenaisit noilla samoilla inserteillä siellä kotona, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan, kun kysyttäessä mistä tahansa muun lihaksen treenaamisesta tulee vastauksia liukuhihnalta tekniikkaa, liikkeitä ja lisäravinteita myöden. Treenaan siis muutenkin ja pidn itseni kunnossa, niin miksi en tätäkin.
Onko tää oikeasti niin harvinaista sit?Ap
Siis tarkoitin että sinäkin olet mies. Et tiedä mikä on hissiliike, sillä ei todellakaan ammuta mitään ulos. Todellisuudessa varmaan jokainen nainen pystyy pingispalloja ampumaan jos on vähänkään lantionpohjan lihaksia treenannut, harvempi on koskaan niitä sisäänsä työntänyt. Se on sirkus temppu. Sanoit vieläpä että ulos pystyt puristamaan... Ristiriitaista tekstiä. Ihan vasta oli iltalehdessä juttu painonnostosta pimpillä, sen innoittamana varmaan ryhdyit trollaamaan. Ja ei tämä ei oikeasti ole niin harvinaista, naiset tietää, sinä kuulit tästä juuri ensimmäistä kertaa.
Käytännön ohjeet:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/hyva-olo/terveys/rosa-merilainen-neuv…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitin että sinäkin olet mies. Et tiedä mikä on hissiliike, sillä ei todellakaan ammuta mitään ulos. Todellisuudessa varmaan jokainen nainen pystyy pingispalloja ampumaan jos on vähänkään lantionpohjan lihaksia treenannut, harvempi on koskaan niitä sisäänsä työntänyt. Se on sirkus temppu. Sanoit vieläpä että ulos pystyt puristamaan... Ristiriitaista tekstiä. Ihan vasta oli iltalehdessä juttu painonnostosta pimpillä, sen innoittamana varmaan ryhdyit trollaamaan. Ja ei tämä ei oikeasti ole niin harvinaista, naiset tietää, sinä kuulit tästä juuri ensimmäistä kertaa.
Eli et osaa auttaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et osaa auttaa? :D
Katkerat mammat ulisee kun ei itse jaksa tehdä mitään. Sama kun joku pudottaa painoa ja aloittaa dieetin, niin kannustetaan ja huudetaan kuorossa että tuo ei kestä, kohta lihot kuitenkin.
En itse tajua mitä iloa joku saa temppupillusta mutta jos joku semmosen haluaa treenata niin mikäs siinä, go for it, ei se Bull Mentulakaan ihan järjellä käy.
Haluaisin myös osata lukita kalun sisälle puristamalla, onko mahdollista?
Ap