Mies tuli aamulla antamaan pusun ennen töihin lähtöä..
Hiipi hiljaa viereeni sänkyyn, antoi pusun ja sanoi heipat. Tekee noin TODELLA harvoin.. pisti miettimään..
Kommentit (21)
Mitäpä mietit?
Sitä, että miten herttaista, että miehelle tuli aamulla sellainen olo, että haluaa pussata vaimoaan lähtiessään?
Mä oisin varmaan yhtä hymyä tuollaisen jälkeen koko päivän =D
Siis siitä, että huomioisi jotenkin, miten ei yleensä huomioi, pusut meillä kyllä annetaan aina mennessä ja tullessa =)
Niin miehenikin mielestä. Minä taas tykkään että miehet on paljon ihanempia.
Se aikoo karata kotoa, luultavasti sillä oli menolippu johonkin Uruguayhun josta et pysty jäljittämään... ikävä juttu :(
Hui, hirveetä :O Kuulostaa tosi pahalta enteeltä. Vai onko todella harvoin kerran kuussa, vai ei sitten alkuhuuman?
Hätääntyisin jos mieheni ei antaisi aamupusua!
En muista edes koska olisi viimeksi tullut antamaan pusun ennen töihin lähtöä, kun olen vielä nukkumassa.
Mietin siis, että mistä nyt tuulee :D Ei se mihinkään Honoluluun tai Uruguayhun ole lähdössä. Tai mistä sitä tietää koskaan, jos nyt vaikka yön aikana olisi naksahtanut päässä.
-ap-
On se miehen elämä hankalaa.
Jos tekee jotain, mitä ei aina tee, ihmetellään että mistäs nyt tuulee. Tai jos tekee jotain aina samalla tavalla, valitetaan että aina se tekee samalla lailla kuin kone.
ja aloituksen pointti oli? Ootte te naiselliset naiset ihme kapistuksia, ees minulla (itsekkin nainen) ei riittänyt järki käsittämään eksäni pimahteluja saatikka tälläisia ihme arvuutteluja... :DDD
Jospa sitä ärsytti kun sä jäit makaamaan sänkyyn vaikka itse lähti töihin, tietää sun vainoharhaisuutesi ja halusi tahallaan vähän hämmentää sun soppakattilaa. Mietippä nyt koko päivä sitä pusua.
se on ennen töihin lähtöään lukenut av:ta, joka sulla tietenkin jäi illalla auki koneelle. nähtyään muutaman törkeän viestin täällä hän on tajunnut kuinka hyvä vaimo hänellä on ja siksi kävi sanomassa heipat ja antamassa pusun.
no se pettää sua. ilmiselvästi. ja aikoo jättää sut sen toisen takia.
Se on lukenut naisten lehtiä tai av:tä =) ja haluaa teidän hyvän suhteen jatkuvan.
Se tajusi kuinka ihana teidän suhde on ja kiitti siitä.
Mies on tavannut kamalia akkoja töissä tai baarissa ja kiittää, että sillä on sinut.
Voi ei! Mun mies teki mulle eilen ruokaa :( I feel you!
Mitä mun pitää ajatella, kun mun mies teki mulle eilen ruokaa JA pussasi aamulla lähtiessään. Oumaigaad, elämäni on pilalla!!!
Nyt palkitset sen kunnon suihinotolla niin se saattaa tehdä noin useammpinkin. Mielellään vielä silloin kun se osaa sitä vähiten odottaa, esim. suihkun jälkeen kun se kuivaa itseään niin otat vaan munan suuhun.
Sillon toinen ja se ei sitte enää palaa kotiin tänään. *hoh*