Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveilen seksistä koko ajan, enkä saa sitä!!

Vierailija
01.09.2013 |

Mikä tässä nyt auttaisi? Ajattelen seksiä koko ajan, ja viimekerrasta on jo kaksi kuukautta! Olen jollakin tapaa täysin valmis vaikka ihan pikapanoihin tuolla pihavarastossa, jos vain löytäisin miehenpuolikkaan sinne! En jätä kuitenkaan pientä perhettäni, mutta ei minua ole luotu seksittä elämään!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä. Asun yksin lasteni kanssa, ja nyt olen ollut ilman nelisen kuukautta.

Tosin meille miehille se seuran hankkiminen on vielä moninkertaisesti vaikeampaa kuin naiselle. Jos sinä pistät asiastasi ilmoituksen nettiin, saat siihen satoja vastauksia.

Minun on löydettävä aikaa ihan oikeasti lähteä ulos parinhakuun, onlinesta ei miehille irtoa mitään. Hitrate yöelämässä tässä iässä on melko pieni, eli usein ilman jää, ja kun niitä kertojakaan ei ile jatkuvasti, koska lasten vuoksi lähteminen on mahdollista vain harvoin, joten....

En siis jaksa edes vaivautua, vaan kärvistelen puutteessa, ja unelmoin siitä naispuolisesta fuckbuddysta. Ja minussa ei siis ole mitään ulkoista tai muutakaan vikaa, päinvastoin. :D

Vierailija
2/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 12:58"]

Sama vika täällä. Asun yksin lasteni kanssa, ja nyt olen ollut ilman nelisen kuukautta.

Tosin meille miehille se seuran hankkiminen on vielä moninkertaisesti vaikeampaa kuin naiselle. Jos sinä pistät asiastasi ilmoituksen nettiin, saat siihen satoja vastauksia.

Minun on löydettävä aikaa ihan oikeasti lähteä ulos parinhakuun, onlinesta ei miehille irtoa mitään. Hitrate yöelämässä tässä iässä on melko pieni, eli usein ilman jää, ja kun niitä kertojakaan ei ile jatkuvasti, koska lasten vuoksi lähteminen on mahdollista vain harvoin, joten....

En siis jaksa edes vaivautua, vaan kärvistelen puutteessa, ja unelmoin siitä naispuolisesta fuckbuddysta. Ja minussa ei siis ole mitään ulkoista tai muutakaan vikaa, päinvastoin. :D

[/quote]

Missä päin asut, ikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä haaveilen seksittömyydestä. Saisinpa olla rauhassa, edes sen pari kuukautta!

Vierailija
4/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämä mitenkään auttaa näkemään asiani, pääkaupunkiseudulla, ~

40.

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 12:58"]

[/quote]

Missä päin asut, ikä?

[/quote]

Vierailija
5/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma täällä. kesäkuussa viimeksi saanut miestä ja ei tätä panetusta meinaa kestää. Mä en uskalla mitään yhden yön tai fuck buddy -juttuja ja muutenkin täytyy olla vähintäänkin deittailukelpoinen sen miehen että tässäpä kärvistelen. Nyt on yksi sopiva kandidaatti treffailussa, tietäispä se vaan mitä mä oikeasti ajattelen koko ajan kun ollaan yhdessä. Odotan kuin kuuta nousevaa sitä sopivaa tilaisuutta. :)

Vierailija
6/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilu onkin ihan parasta. Itse seksi onkin tylsää, varsinkin jos on niinkuin mun mies, että parin kk.väleinkin on hänelle pakkopullaa, ja ei tunnu mietenkään innostuvan. Vie kyllä omatkin halut moinen "velvollisuuden" tunteen näkeminen.

Vierailija
7/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

borntobelover75  miuku gmail piste com

Samassa tilanteessa elävä mies jolle olisi kyllä naisia ympärillä, mutta perheen takia eletään yhdessä. Fuckbuddy taitaa olle ainoa mahdollisuus...

Vierailija
8/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, nyt alkoi tähän ketjuun nämä miesten osoitteet. :D Yleensä näitä tulee 4-5. 

Vierailija
9/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 14:14"]

Jep, nyt alkoi tähän ketjuun nämä miesten osoitteet. :D Yleensä näitä tulee 4-5. 

[/quote]

Mun mielestä on vaan mahtavaa että niitä tulee :)

Tehkää puutteessa kärsivät naiset joku anonyymi osoite ja laittakaa huviksenne viestiä näille. Minä ainakin olen törmännyt aivan kivoihin tyyppeihin juuri näin.

Sitten kun reipastutte enemmän niin laittakaa vaikka flirt fairiin profiili ja jo rupeaa seksitarjouksia satelemaan. Tämä siis sillä oletuksella että oikeasti olette seksiä vailla, kuten kerrotte, ettekä romantiikkaa tms.

Saattaa sitä romantiikkaakin sivuosumana tulla, ei sillä.

Vierailija
10/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama homma täällä, olen yksinhuoltaja ja aina kiinni lapsissa. Ei tilaisuutta tavata ketään eikä tilaisuutta harrastaa seksiäkään vaikka jonkun tapaisi. Ei ainakaan usein, ja lapsille pitäisi keksiä siksi aikaa hoitopaikka jne. Ihan mahdotonta. Ja olen niin kamalan kiukkuinen kun joutuu elämään jatkuvassa puutteessa :(

nainen, 30v

Vierailija
11/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, no mikäs siinä = baseline@luukku.com

t. 5

Vierailija
12/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko valmiita seksiin ilman mitään tunneyhteyttä? Ettekö odota, että toinen olisi edes vähän ihastunut? Hyväksyisi teidät kokonaan ja tykkäisi muutenkin kuin panona? Olen itsekin seksin puutteessa, mutta huomasin ettei pelkkä seksi vain sovi mulle. Ahdistun, jos fuckbuddy panee paria muutakin..

Vierailija
13/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on sama juttu kuin 16:lla..oon siis 9. Ei pää kestä pelkkää seksiä, sitähän kyllä saisin. Sitten tässä kärvistellen yrittänyt ensin löytää kunnollista, vapaata ja vetoavaa miestä ja ny pitäis saada se lakanoiden väliin asap. molemmat onneksi toisella kierroksella ja lapset löytyy. Kyllä voi sanoa että puutteessa pinna palaa herkemmin juu...mietinkin että tätäkö se on monille miehille aina.. :)

Vierailija
14/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kävi tuuri ja yhden vanhan tutun kanssa päästiin samalle aaltopituudelle fuckbuddy-asiassa ja nyt tapaillaan seksin merkeissä joskus kun saadaan aikataulut sopimaan yhteen ja osutaan samalle paikkakunnalle.

Molemmat ollaan pitkissä parisuhteissa joissa ei ole muuta vikaa kuin seksittömyys. Toisistamme emme halua mitään seksiä enempää, mutta välillämme on kuitenkin riittävästi tykkäämistä ja värinää, jotta seksi on oikeasti miellyttävää. Yhden yön panoista kun en ole elämässäni koskaan saanut mitään irti. Harmillista tässä on vaan se, että pystytään tapaamaan korkeintaan 2-3- kk välein, joten melkoista puutteessa elämistä tämä on edelleen. Mutta nyt on seuraava tapaaminen sovittuna ja jo sen ajatteleminen piristää!

Vierailija
15/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut samaa ongelmaa.

Olen nainen, mutta en kaipaa mitään tunneyhteyttä. Minulle on tärkeää se, millainen iho toisella on ja varmaan sitten tuoksu tjsp.

Eli jos toisen saisi nuuhkaista ja ihon katsoa ja ehkä noin yleisilmeenkin noin päällisin puolin, niin onnistuisi. Nämä aikaisemmat misfit-kokemukset aina liittyvät ihoon ja näissä (nuorempana) ollut sellaisia kaikkien haaveilemiakin, eli mistään 'dream-boy'-hausta ei ole ollut kyse.

En kyllä taida ikinä uskaltaa.

Vierailija
16/20 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi kireähermoinen akka. Jos tuo mies ei olisi niin itsekäs pihtari runkkari, elämä olisi lähes täydellistä. Seksin puute aiheuttaa niin äkäisen pään ja huono yleisvoinnin, epätoivoisen olon! Lasten takia ollaan yhdessä, en tiedä kauanko jaksan. Uhkailen jatkuvasti erolla ja kitisen mutten silti tee askelta eteenpäin. Suhteen ulkopuolinen seksi olisi vinhaa, joskin mielestäni halpamaista vaikka täysin ymmärrettävää. Millä verukkeella sitä sitten näkisi jotain seksipartneria? Olen todella huono valehtelemaan, luulen että jäisin ihan hetkessä kiinni miehelleni.

Vierailija
17/20 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 00:53"]

Täälläkin yksi kireähermoinen akka. Jos tuo mies ei olisi niin itsekäs pihtari runkkari, elämä olisi lähes täydellistä. Seksin puute aiheuttaa niin äkäisen pään ja huono yleisvoinnin, epätoivoisen olon! Lasten takia ollaan yhdessä, en tiedä kauanko jaksan. Uhkailen jatkuvasti erolla ja kitisen mutten silti tee askelta eteenpäin. Suhteen ulkopuolinen seksi olisi vinhaa, joskin mielestäni halpamaista vaikka täysin ymmärrettävää. Millä verukkeella sitä sitten näkisi jotain seksipartneria? Olen todella huono valehtelemaan, luulen että jäisin ihan hetkessä kiinni miehelleni.

[/quote]

meidän taloudessa on onneksi aina ollut tärkeää että molemmilla on omakin elämä ja menot, eikä toisen menemisiä kyttäillä, joten mitään ongelmaa ei ole ollut lähteä seksitreffeille. EI mun ole tarvinnut mistään menoistani edes valehdella, jätän vaan osan kertomatta. :D

Vierailija
18/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen. etsi rakastaja ja nauti elämästä, mulla helpotti ainakin turhautumista. löytyy baarista helpoiten. 

Vierailija
19/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mihin  osoitteeseen voin tulla panemaan sinua 20-senttisellä kyrvälläni. Takaan, että uliset nautinnosta.

Vierailija
20/20 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on mahdollisa harrastaa myös sen parisuhteen ulkopuolella. Moni mies on kanssasi samassa tilanteessa. Sopivan fuckbuddyn löytäminen voi olla hankalaa mutta sitten kun sen löydät niin parantaa elämänlaatua kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme