Miten kauan olet ollut yhdessä miehesi kanssa? Oletko pettänyt?
Miten monta vuotta kestänyt parisuhde sinulla on nykyisen miehesi kanssa? Oletko pettänyt?
Kommentit (24)
13,5 v, 12 v naimisissa. Pettämistä on tapahtunut vain niin että homoystäväni pussasi minua kerran.
Onnellisesti naimisissa vieläkin.
Viisi vuotta ollaan oltu yhdessä ja olen pettänyt.
24v, en ole. Ei ole tehnyt edes mieli koskaan.
Lopettakaa nyt jo nämä aloitukset yhdestä ja samasta aiheesta!
Eikö teillä muuta elämässä ole?
Ja kyllä, en ole pettänyt eikä minua ole petetty.
20 v. yhdessä, en ole pettänyt, eikä ole tehnyt edes mieli, vaikka jokunen mies nuorempana yrittikin saada "jatkoille" mukaan.
8 vuotta. Ja en ole pettänyt. Pussailua ei lasketa.
20 vuotta yhdessä. Olen pettänyt.
23 vuotta on oltu yhdessä. En ole pettänyt, eikä munkaan ole tehnyt edes mieli, vaikka erinäisiä tarjouksia ja tilaisuuksia on jatkuvasti.
Sinänsä tällä ei minunkaan mielestäni ole kauheasti väliä. EIkä silläkään, onko mieheni mahdollisesti pettänyt vai ei (en usko, että olisi, mutta jos olisi niin eipä tuo näyttäisi kovin suuresti mihinkään vaikuttaneenkaan). Avioliitossa on tärkeämpiä asioita, joihin se kaatuu tai ei kaadu. Voi toki olla, että ne vaikuttavat myös pettämiseen.
4vuotta ja petin miestäni heti suhteen alussa naisen kanssa (en ole bi). Mies otti sen todella raskaasti vaikka tiesikin etten halua naisesta mitään muuta, ei tunteita tms. Jostain syystä kuvittelin että se olisi ok, koska aikaisemman miehen kanssa oltiin puhuttu että jos tilaisuus tulee kohdalle niin se on ok. No, selityksiä selityksiä, onneksi asia saatiin selvitettyä ja kaikki on sen jälkeen ollut hyvin. Tosi typerän kuuloista ehkä mutta tuon tapahtuman jälkeen (pelkäsin todella että erotaan) olen arvostanut miestäni paljon enemmän ja ymmärtänyt enemmän kuinka paljon häntä rakastan ja tarvitsen.
8 vuotta yhdessä,eikä kumpikaan ole pettänyt.Mies tulee erittäin mustasukkiseksi jos edes juttelen baarissa miesten kanssa.On itse sanonut,ettei pystyisi katsomaan minua enään silmiin jos pettäisi.Mitäpä tuota itsekkään pettämään,kun ei seksi jaksa kiinnostaa edes itseni kanssa. :)
6 vuotta yhdessä. Olen pelltänyt.
Täällä on oltu 11 vuotta yhdessä ja olen pettänyt.
Oijoi, vuosi yhdessä ja olen pettänyt.
Vajaa neljä vuotta olemme olleet yhdessä ja olen pettänyt.
Reilut 15 vuotta. En ole "pettänyt", vaikka kaikki taitavat niin luulla. Mies mukaanlukien. Meillä tosin on keskinäinen sopimus, ettei uskottomuus ole riittävä eron syy.