Ekina Kiikko pikkuisen pahan näköinen
Kommentit (61)
Oman ilmoituksensa mukaan hän 170 senttiä ja painaa alle 50 kiloa. Painoindeksi on 16 ja rapiat jos laskee 48 kilon mukaan. Se ei todellakaan ole normaali 42-vuotiaalle naiselle.
Eikös hän sanonut että on yli 170-senttinen ja alle 50-kiloinen. Eli todennäköisesti vieläkin pienempi painoindeksi. Ei se ole terveellistä aikuiselle naiselle, eikös alipaino lisää riskiä sairastua esim. osteoporoosiin?
Mulla on sama painoindeksi kuin Kiikolla. Ollut aina ja ikuisesti, paitsi odotusaikoina. Varmaan pyörtyisitte jos minut näkisitte! :D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 14:16"]
No huiiii, on ihan sairaan pelottava. NOT.
Elina on hoikka, mutta ei todellakaan tuossa kuvassa mikään sairaalloisen laiha.
Mammoilla täällä joku ihme pakkomielle haukkua hoikat ihmiset.
[/quote]
Välillä kyllä ihmetyttää, että mikä sitten on sairaalloisen laiha? Sellainen joka kirjaimellisesti on sairaalassa hoidettavana anoreksian/laihuuden vuoksi?
No sellainen on sairaalloisen laiha, jolla luut törröttää ja on vain sitä luuta ja nahkaa ja päällepäin näkyy, ettei voi hyvin. Elinalla on kädet ihan terveen näköiset tuossa kuvassa ja pepussakin on muotoa.
Alle 20:n painoindeksillä alkaa kuolleisuus kasvamaan ja alle 18 indeksillä
se alkaa kasvamaan radikaalisti. Pitäis tänkin naisen vähän oppia skruudaamaan safkaa....
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 14:36"]
Alle 20:n painoindeksillä alkaa kuolleisuus kasvamaan ja alle 18 indeksillä
se alkaa kasvamaan radikaalisti. Pitäis tänkin naisen vähän oppia skruudaamaan safkaa....
[/quote]
No ei se painoindeksi kaikkea kerro. Niin kuin tuossa ylempänä kirjoitin, niin mulla on ollut aina BMI n. 16. Ei mitään sairautta, lapset saatu helpolla, kuukautiset tulleet aina säännöllisesti jne. Ikinä en ole laihduttanut. No miksi olisinkaan. :D
Sun mukaan mun olisi pitänyt kuolla jo aikoja sitten kenties? 32v olen kuitenkin loistavasti voinut.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 13:53"]
Fotoshopattu kuva. Akka on 50 vuotias, ja ruttuinen kuin mikä. Tos kasvot on pulleat ja nuoret. Oli vanhan akan rutut ja roikkunaama jo 10v sitten. Noin ihmisiä jymäytellään...
[/quote]
on 42 v
[/quote]
No todella ryppyinen kurttu oli jo ajat sitten. Ei siitä nuorruta, ja varsinkaan kun 4 kymppinen laihduttaa reilusti.
On sairasta ihastella tuon näköistä ihmistä. Kasvot on kauniit, mutta kroppa on siinä tilassa että sydän voi pettää milloin tahansa. Jättäisi sen pukin ja hommaisi itsensä terapiaan.
Jos tuntuu että Kiikko on normaalikokoinen nainen, niin kannattaa vähän tutkia omaakin päätä. On aivan selvästi anorektinen. Jos tuo näyttää omiin silmiin normaalilta, voi olla että itselläkin on syömishäiriö.
Ja jos joku täällä vakuuttelee että on ollut aina laiha ja painoindeksi 16 yms. niin mikäs siinä, hyvä hänelle, kyllä laiha voi olla terve ihan siinä missä normaalipainoinenkin.
Kyseessä oleva henkilö ei kuitenkaan aina ole ollut tuon kokoinen, ja on itsekin sanonut että on laihtunut liikaa eikä tunne oloaan hyväksi, on väsynyt yms., joten siitä voi päätellä että hänelle tuo paino ja painoindeksi on liian vähän.
Minulla oli työkaveri jolla myös iso ja pyöreä pää ja anorektikko on. Tuli vastaan viime viikolla ja oli todella kurjan näköinen - pää edelleen pyöreä. Kasvojen luusto on sellainen iso ja posketkin pyöreät. Todella epäsuhtainen kroppa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 11:45"]
Nättihän tuo on ja hoikka. Hyvännäköinen viisikymppiseksi. Täällä taas kaikki itsensä plösähtäneeksi läskiksi päästäneet ruikuttaa pelkkää kateuttaan.
[/quote]
no en minä ainakaan ole kateellinen syömishäiriöiselle. itse olen ollut sairas ja alipainoinen ja nyt terve ja normaalipainoinen. en vaihtaisi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 15:06"]
Ja jos joku täällä vakuuttelee että on ollut aina laiha ja painoindeksi 16 yms. niin mikäs siinä, hyvä hänelle, kyllä laiha voi olla terve ihan siinä missä normaalipainoinenkin.
Kyseessä oleva henkilö ei kuitenkaan aina ole ollut tuon kokoinen, ja on itsekin sanonut että on laihtunut liikaa eikä tunne oloaan hyväksi, on väsynyt yms., joten siitä voi päätellä että hänelle tuo paino ja painoindeksi on liian vähän.
[/quote]
Kommenttini oli siis vain tuohon painoindeksiin, että ei se aina kaikkea suoraan kerro. Kiikon tapauksesta olen siis ihan samaa mieltä, että jos olo ei hänellä enää tunnu hyvältä, niin ei se painokaan silloin enää hyvä ole.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 11:57"]
Nättihän tuo on ja hoikka. Hyvännäköinen viisikymppiseksi. Täällä taas kaikki itsensä plösähtäneeksi läskiksi päästäneet ruikuttaa pelkkää kateuttaan.
[/quote]
Eihän tuo ole vielä läheskään 5-kymppinen.
[/quote]
No ihan sama onko vähän yli 40 vai 50 v, kaikki yli 40 v on jo kurppanoita. Muutamalla vuodella sinne tai tänne ole merkitystä jos nainen on jo rupsahdusiässä.
[/quote]
onneksi sinä et vanhene koskaan
[/quote]
On olemassa siis vain plösähtäneitä läskejä tai anorektisen laihoja syömishäiriöisiä? Melko mustavalkoinen on maailmasi.
Täällä av:lla kaikki laihat on aina anorektisen laihoja. Heti jos painoindeksi on alle 22, niin on liian laiha.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 15:19"]
Täällä av:lla kaikki laihat on aina anorektisen laihoja. Heti jos painoindeksi on alle 22, niin on liian laiha.
[/quote]
no ei nyt sentään.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 15:19"]
[/quote]
no ei nyt sentään.
[/quote]
Niin ja kun on yli 23, on armoton läski.
No huiiii, on ihan sairaan pelottava. NOT.
Elina on hoikka, mutta ei todellakaan tuossa kuvassa mikään sairaalloisen laiha.
Mammoilla täällä joku ihme pakkomielle haukkua hoikat ihmiset.