Siis tämmösiäkö ne Tuksun keikat on??
http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/13138/2013/08/19/p1829omsc4utm15g1ls185i1cbr5.jpg
Ja toi on vielä tavallinen baari. Miten se kehtaa :/
Kommentit (66)
Nyt alkaa Tuksun elämä olla siinä pisteessä, että siltä pitäisi panna kiinni kaikki reitit tulla glamuriseen julkisuuteen. Ei enää Hymyn uutisia, ei enää Seiskan kuvaraportteja.
Toilailee, solvaa ihmisiä, häpäisee itsensä ihan täydellisesti. Aikaisemmin hän oli jopa todella kaunis mutta hiukan huvittava prinsessaunelmamaailmassaan.
Nyt jäljellä on vain pahaa verta joka suuntaan, rikoksen polkuja ja vajoamista puiston penkille. Hän voisi saada elämänsä pelastettua, jos ymmärtäisi itse oman vääjäämättömän tuhonsa. Innostuisi vaikka "uskomattomasta elämänmuutoksesta" ja kun hänellä julkisuuden tarvetta on, niin olisi hienoa nähdä ennen ja jälkeen -muutos HYVÄÄN suuntaan.
Vanhempia on ihan turha syyllistää aikuisen ihmisen ratkaisuista. Kyllä siinä perheessä ja suvussa on varmasti monet yöt valvottu epätoivon keskellä. Jossakin vaiheessa on kuitenkin läheisilläkin oltava lupa nostaa kädet pystyyn ja luovuttaa.
Mä olin tuolla. Ihan silkasta mielenkiinnosta ja siitä kun Lempäälässä kerrankin "tapahtu" jotain.. Mutta voi tuota naista. Ei välttämättä edes nää kuvat, mutta mitä se puhu siellä. Haukku lesbot ja homot ja lopuksi kiitti yleisöään haistattelemalla ja puhumalla siittä kun netissä kaikki jauhaa paskaa hänestä nimettömänä. Ja kuulemma kaikki haluaa vaan nähdä kuinka surkea hän on.
no se on totta. Tyylikkäästi alotti keikan n.45 min myöhässä. Aivan sekasin ei meinannu tuolilla pysyä. Esitys kesti n.30min.. ja kirsikkana kakun päällä, oli ryypänny junarahat ja hänet haettiin helsingistä Lempäälää:D
Tunkista on jäljellä enää ruma kasa kuonaa. Pois. Out you go.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 23:37"]
Tunkista on jäljellä enää ruma kasa kuonaa. Pois. Out you go.
[/quote]
Enemmän nää kommentit kertoo kommentoijastaan? Haloo, missä on kansakunnan sivistyksen taso. Joku tässä viikolla haaveili allsångia Suomeen, muttei me sellaisesta ymmärrettäis. Me "viihdytetään" itseämme tällaisella.
Rikkinäinen nainen :( ja kansa rakastaa sirkushuveja. Kautta maailman sivun ihmiset on menneet äimistelemään milloin kääpiöitä, milloin mitäkin. Ihmisrotu ei vaan viisastu tässä suhteessa. Jos joku on pohjalla voidaan tuntea paremmuutta itsestä, " no, en mä nyt ainakaan tollanen ole". Ja sitten seksi näköjään myy aina, siksihän niitä kehitysvammaisia ilotytöiksi huijattuja tyttöjäkin on löydetty :( Jotkut miehet ei vaan välitä.
Mun käsittääkseni Johanna ei saa seksiä. Anelee sänkyseuraa Facebookissa ja milloin missäkin. kylä tämä mene siihen sirkuskategoriaan. Parrakas nainen ei ole enää mitään.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 23:17"]
Nyt alkaa Tuksun elämä olla siinä pisteessä, että siltä pitäisi panna kiinni kaikki reitit tulla glamuriseen julkisuuteen. Ei enää Hymyn uutisia, ei enää Seiskan kuvaraportteja.
Toilailee, solvaa ihmisiä, häpäisee itsensä ihan täydellisesti. Aikaisemmin hän oli jopa todella kaunis mutta hiukan huvittava prinsessaunelmamaailmassaan.
Nyt jäljellä on vain pahaa verta joka suuntaan, rikoksen polkuja ja vajoamista puiston penkille. Hän voisi saada elämänsä pelastettua, jos ymmärtäisi itse oman vääjäämättömän tuhonsa. Innostuisi vaikka "uskomattomasta elämänmuutoksesta" ja kun hänellä julkisuuden tarvetta on, niin olisi hienoa nähdä ennen ja jälkeen -muutos HYVÄÄN suuntaan.
[/quote]
Tässä olisi Jutta G:lla tuhannen taalan mahdollisuus. Tuksu vielä vaikuttaa tyypiltä, jolla voisi tulokset myös positiiviseen suuntaan olla loistavia, kun vain saisi alkupotkun ja hyvän draivin päälle.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 11:49"]
Mun mielestä ne ihmiset, jotka menevät katsomaan Tukiaista, kun hän esiintyy tuossa kunnossa, ovat paljon halveksittavimpia kuin itse Tukiainen. Tukiaisella selvästi ongelma, millä tekosyyllä ihmiset maksavat tuollaisen katsomisesta? Vielä sairaampia kuin Tukiainen?
[/quote]
Youtubessakin on videoita, joissa äijät lääppii "sylitanssia" antavaa Tuksua ja nostelee sen hepeneitä.
Mä kanssa joudun vahvistamaan, että 17 komma pitää paikkansa. Tuksuilla on faneja paljon ja todellakin sellaisia, jotka pitää heitä seksyinä ja aivan mahtavina. Sen verran on tullut kierrettyä paikallispubeja tuuraajana, että monet perhetppelutkin nähty, kun mies kuolaa Tuksua ja vaimohan ei sitä hyväksy.
Oma mielipiteeni on myös se, että nämä sairaat pitäisi saada hoitoon. Ihmisraunioita, kuten moni faninsakin.
Jos mun mies vaatisi päästä katsomaan tuollaista, niin menisi välittömästi vaihtoon :DDD
aikaisemmin se käytti kuohukermaa, sitä pursotettiin rinnoille ja tuksu yritti nuolettaa sen jollain. nyt vedetään jo kahvikermaa suoraan päälle ja sitten se hierotaan ihoon. eikä suihkuun... mahtaa haista.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 09:53"]
Sirkus pyörii niin kauan kuin yleisöä piisaa? Tuxu elättää itsensä tuolla.
Tuksu on pelannut määrätyllä tavalla korttinsa oikein! Ei se mikään tyhmä nainen ole. Kaikilla ei ole pokkaa lyödä rahoiksi itsensä totaalisella häpäisemisellä. Tietoista touhua koko hölmöily.
ei sillä ole mitään oikein pelattuja kortteja. sekakäyttäjä, jäi taas rattijuoppoudesta kiinni. ei omaisuutta, laskuja ulosotossa vaikka kuinka. liikkuu nykyään piireissä joissa ei käytetä pelkästään kaljaa ja pameja. Koirat otettu taas pois jne... ja linnatuomio edessä.
Ihan järkyttävää, tuo ei ole edes hauskaa, raukka nolaa itsensä koko Suomen edessä... Minusta seiskaltakin alaa-arvoista, että he ovat ""palkanneet"" Tuksun, eli maksavat hänelle blogikirjoituksista mutta samalla julkaisevat sivuillansa Tuksusta tosi törkeitä kuvia ja uutisia.
On siinä lihhoo, on on ja utareet! Ei o näläsä pietty! Ei siinä luut kolise ja on mistä ottoo kiinni! Tule Tuksu! Tiäl on siulle suluhanen! Lamorrii on tarjota: mettee kaatasin ja ostasin sulle upouuten bemarrin ja nokia kumpparittii! Ja kirkonkylä Alama ossoo kyllä laettoo ne tukkapitennykset! Miulla on iso tila ja sata lehmee!
nim. maajussille morsian
PS. Onko simpukkaviikot taas alkaneet?
http://dolan.naurunappula.com/screen/dd/db/dddba8fac58057aa/0/646597.jpg
Olen mies ja usko että montaa miestä kiinnostaa sellainen nainen joka on rohkea ja roisi. Itsekkin voisin mennä katsomaan stripparia juuri sillä ajatuksella että esintyvä nainen ei ole niinkuin naiset yleensä. Tästä kai tässäkin on kyse?
Tuksussa minulle turnoff on päihteet ja väkivaltaisuus..
Ohis, mutta huvittaa vieläkin se, että jossain oli juttua, kun Tuksu ja kaverinsa oli murtautuneet jonkun heidän vanhan tuttunsa asuntoon ja viinapulloon oli jäänyt pinkin huulipunan jäljet. Voin kuvitella kun Tuksu ryöstöretkellä kaverinsa kanssa ja ensimmäisenä viinapullossa kynsin hampain kiinni :D
Todella glamuuria....
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/559373_4050629058855_1228470923_n.jpg
Tuksu oli vielä 90-luvulla kaunis nuori nainen.Surullista että mopo on päässyt karkaamaan käsistä näin hirveällä tavalla.