Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen varattua naista

Vierailija
10.12.2013 |

Miten siihen pitäisi suhtautua? Nainen on seurustellut 9 vuotta nykyisen miehensä kanssa ja olemme vasta alkaneet tapailla. Pitäisikö olla sekaantumatta asiaan vai katsoa mihin tämä menee? Hauskoja keskusteluja ja tapaamisia meillä on ollut mutta sänkyyn emme ole menneet.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 09:15"]

Miten siihen pitäisi suhtautua? Nainen on seurustellut 9 vuotta nykyisen miehensä kanssa ja olemme vasta alkaneet tapailla. Pitäisikö olla sekaantumatta asiaan vai katsoa mihin tämä menee? Hauskoja keskusteluja ja tapaamisia meillä on ollut mutta sänkyyn emme ole menneet.

[/quote]

Samaan haksahtaneen neuvoisin:

Jos et pysty pitämään tunteitasi poissa niin lopeta! nainen pysyy suhteessaan ja sulta vedetään matto alta. Sulle ei jää muuta kuin hyväksi käytetty olo, hetken hupaa ja sit nainen palaa häntä koipien välissä miehensä luo.

Mutta jos vain ajattelit helppoa seksiä ilman sen syvällisempää niin anna mennä. Varattu nainen on tosi helppo nakki.

T: mies

Vierailija
2/4 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 09:15"]

[/quote]

Samaan haksahtaneen neuvoisin:

Jos et pysty pitämään tunteitasi poissa niin lopeta! nainen pysyy suhteessaan ja sulta vedetään matto alta. Sulle ei jää muuta kuin hyväksi käytetty olo, hetken hupaa ja sit nainen palaa häntä koipien välissä miehensä luo.

Mutta jos vain ajattelit helppoa seksiä ilman sen syvällisempää niin anna mennä. Varattu nainen on tosi helppo nakki.

T: mies

[/quote]

Mies puhuu asiaa, näin naisena sanottuna. 

Jos sulla on edes etäisesti tunteet pelissä, lopeta suhde. Nainen oletettavasti ei todellakaan ole eroamassa, vaan hakee elämäänsä ulkopuolista ihailijaa joka pitää hänestä ja ajatuksistaan ja kokee ne tuoreina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut ns.toisena naisena 3 kertaa. tälläkin hetkellä - tosin näemme vain kerran kuukaudessa seksin merkeissä. Ensimmäinen noista oli ensirakkauteni 21 vuotta sitten. Kaipaan vieläkin. En näe mitään moraalisesti arveluttavaa.

Vierailija
4/4 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe minäkään mitään moraalisesti arveluttavaa, mutta miksi tyytyä puolikaaseen, kun voi olla rohkeasti onneton, eikä vain laimeasti onnellinen! Itse olen oppinut sen, että näissä suhteissa ostaan sanoa se minkä toinen haluaa kuulla, mutta ei sitä mitä toinen ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi