Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka valitatte, että aloituksia poistellaan jatkuvasti

Vierailija
15.08.2020 |

Ettekö ymmärrä, että siihen saattaa olla ihan asiallinenkin syy?

Esimerkiksi KAIKKI seksialoitukset kuuluvat seksi -aihealueeseen ja siksi ne poistetaan aihe vapaa -alueelta. "No mutkun emmä tiennyt..." Niin, kannattaisiko lukea ees joskus ne säännötkin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa vaikka mun aloituksia poistetaan. Teen aina vaan uusia ja uusia... Poistele sä vaan niitä jos ei sulla ole parempaakaan tekemistä. Ihan sama.

Vierailija
2/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi!

Vierailija
4/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua haittaa vaikka mun aloituksia poistetaan. Teen aina vaan uusia ja uusia... Poistele sä vaan niitä jos ei sulla ole parempaakaan tekemistä. Ihan sama.

Ei mua kiinnosta nähdä sellaista vaivaa toisten typeryyden takia. Ärsyttää vain sellaiset ihmiset, jotka ruikuttavat asiasta kerta toisensa jälkeen ja syyttävät toisia vaikka ovatkin itse syyllisiä.

Vierailija
5/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmämymmärrä! Mita sina sanoa?

Vierailija
6/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallisia keskusteluja joissa asiallisia kirjoituksia on poistettu. en itse ole tehnyt poistettavia, mutta usein olen ihmetellyt kun olen johonkin kirjoittanut vastausta ja onkin hävinnyt, vaikka ei ole ollut mitään sopimatonta. ja ketjusta on poistettu yksittäisiä viestejä vaikka ovat olleet asiallisia.

Vierailija
7/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi!

Säännöistä muistuttaminen on asiatonta?

Se koira älähtää, johon keppi kalahtaa.

Vierailija
8/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta nähdä sellaista vaivaa toisten typeryyden takia. Ärsyttää vain sellaiset ihmiset, jotka ruikuttavat asiasta kerta toisensa jälkeen ja syyttävät toisia vaikka ovatkin itse syyllisiä.

Jaaa... Ok!

Vierailija
9/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi!

Säännöistä muistuttaminen on asiatonta?

Se koira älähtää, johon keppi kalahtaa.

Yllytät konflikteihin! Vi##uilua!

Vierailija
10/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuurin voisi hyväksyä jos siinä olisi joku ymmärrettävä logiikka. Ei vaan ole.

Vierailija
11/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Mutta kun täältä poistetaan mm. mielenterveyteen tai päih de ongelmaan liittyvät kirjoitukset. Samoin jos omat lapset ovat tulleet hyväksi käy tetyiksi, viestiä luullaan provoksi ja se poistetaan. Tabuja aiheita on lukuisia.

Vierailija
12/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat niin virkaintoisia että poistavat kaiken pikku mokan takia tai ottavat aloitukset erilailla kuin mitä ne edes tarkoittavatkaan.

Vierailija
13/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täältä katoaa ihan asiallisiakin aloituksia joten sisällössä ei sinänsä ole ollut mitään asiatonta. Esimerkiksi eilen katosi keskustelu jossa keskusteltiin vuorotteluvapaan tarpeellisuudesta.

Vierailija
14/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasikka on eläin.

Vierailija
15/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan tavallisia keskusteluja joissa asiallisia kirjoituksia on poistettu. en itse ole tehnyt poistettavia, mutta usein olen ihmetellyt kun olen johonkin kirjoittanut vastausta ja onkin hävinnyt, vaikka ei ole ollut mitään sopimatonta. ja ketjusta on poistettu yksittäisiä viestejä vaikka ovat olleet asiallisia.

Se on tosiaan harmi, että poistuu ihan asiallisiakin aloituksia ja viestejä.

Tämä muistutus tuli nyt vaan mieleeni, kun täällä esim taas kerran yksi seksvinkkejä kyselevä sinkkumies ihmetteli, miksi hänen aloituksensa poistettiin ja teki siksi uuden.

Vierailija
16/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ketjusta poistetaan täysin asiallisia viestejä.

Vierailija
17/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöissä ei ole kielletty keskustelemasta esim. päivän uutisista, politiikasta, mutta hups, niin ne vain poistuu.

Vierailija
18/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita keskustella päihdepolitiikasta joka koskee muuta kuin alkoholia. Edes siitä kansalaisaloitteesta ei saa keskustella. Minä haluaisin ihan perustelujen kanssa kuulla syitä puolesta tai vastaan. Ei onnistu koska joku tai jotkut itkee sellaiset keskustelut pois.

Vierailija
19/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka valitatte,

kun ne jotka valittaa ei ymmärrä,

että te ette ymmärrä.

Vierailija
20/34 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisuus on aika suhteellista, joku Hommalla marinoitunut rasse voi kuvitella kirjoittavansa asiallisesti kun ei enää hahmota mikä on oikeasti asiallista tekstiä ja mikä ei. Viesti poistuu ja taas itkettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme