Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten seksielämänne on muuttunut yhteisien vuosienne myötä?

Vierailija
18.08.2013 |

Väheneekö? Lisääntyykö? Entä laatu?

Vai onko kausittaista?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo vastaaja 11, jota välillä harmittaa miehen seksikeskeisyys. Hän kun saa minut tuntemaan itseni kurjaksi pihtariksi niinä iltoina, kun menen yksin nukkumaan tai muuten torjun hänet. Jos kaksi iltaa on mennyt väliä, toinen on jo aivan hermona eikä sen elämä suju mitenkään. Ahdistaa se, että toisen jaksaminen on noin paljon kiinni minusta ja että tunnen itseni niin häijyksi, jos en säännöllisesti "anna", viis mun omista haluista tai haluttomuuksista.

Mutta kun luen näitä viestejä, joissa ukko ei halua enää ollenkaan, niin olen taas kiitollinen tuosta omastani. Hän osaa asiansa, ja kyllä seksi on hyvin tärkeää mullekin. Painajaista olisi olla ilman. Turhasta nurisen, vaikka viisi kertaa per vkl tuntuukin vaatimukselta ja miehen jatkuvat seksipuheet ja vihjailut nöyryyttäviltä.

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 20:05"]

Miehestäni. Näin ollut jo vuosia, varmaan 7-8v. Luojan kiitos omakin kroppaa alkanut jo unohtamaan seksin ihanuuden, ei tarvitse enää niin pahasti kärvistellä fyysistenkin oireiden kanssa kun ei enää "paneta" kuin harvoin jos silloinkaan. Mutta aina välillä se iskee, armoton suru ja ahdistus tilanteesta ja silloin tuntuu että tukehdun.

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 17:16"]

kummasta tuo kiinni vai eikö kumpikaan halua?

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:06"]

Sitä ei oikeastaan ole.

Tänävuonna 2 seksikertaa mutta vastahan tässä syyskuuta kolkutellaan.

21v yhdessä josta 13v avioliitossa, minä 37v mies 44v.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
22/26 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan parempaan suuntaan, ei se määrä vaan laatu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan paranee! 17v yhdessä, 2lassta ja hommat kukoistaa! Jopa niin että lähdettiin mukaan katsomaan kuinka ne toiset sen tekee.. :-D

Vierailija
24/26 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähentynyt. Laatu on kuitenkin onneksi hyvä, saan edelleen suuseksiä, ja annankin, ja useimmiten saan orgasmin myös. Pillereiden lopettaminen on parantanut seksielämäämme, mutta miehen ajoittaiset terveysongelmat ja työstressi taas harventanut seksikertojen määrää. 

Vierailija
25/26 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 18 vuotta, lapsia useampi. Seksin määrä pysynyt melko lailla vakiona koko ajan, muutaman kerran viikossa. Se on miehelle liian vähän, haluaisi joka päivä ja tekee sen kyllä erittäin tiettäväksi. Pisin tauko koko suhteen aikana on mitattavissa muutamissa päivissä. Tänä viikonloppuna seksiä oli viisi kertaa, minkä mies sanoi olleen juurikin sopiva määrä.

Näin.

Vierailija
26/26 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei oikeastaan ole.

Tänävuonna 2 seksikertaa mutta vastahan tässä syyskuuta kolkutellaan.

21v yhdessä josta 13v avioliitossa, minä 37v mies 44v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä