Hikoan ihan valtavasti
Joo, 47v ikähän se on syynä. Kuitenkaan gynekologit tai muut lääkärit eivät anna mitään hormoneja. Hiuksista tippuu hiki, kun vähän aikaa on esim kaupassa. Mikä siis avuksi?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ne huumeet!
En käytä mitään huumeita.
Paljoko sinulla on ylipainoa. Kerro pituus ja paino. Kerron sit, johtuuko se siitä.
Mulla ihan sama homma. Ikää 46v...
Mulla on kainaloiden liikahikoiluun apteekin dödöjä triple dry ja Absolut torr. Tuota absolutia laitetaan vaan kerran viikkoon, toimii hyvin ja maksaa noin kympin.
Ehkä voisit koittaa sitä hiusrajaan?
Vierailija kirjoitti:
Paljoko sinulla on ylipainoa. Kerro pituus ja paino. Kerron sit, johtuuko se siitä.
Eipä tällä samalla painolla vielä 10v sitten hikoiluttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ne huumeet!
En käytä mitään huumeita.
Lopeta ne silti.
Vierailija kirjoitti:
Taas tää sama kysymys ketjussa kuin ketjussa.
Miksei anna hormoneja? Onko migreeni tai ollut veritulppa joskus?
Vaihda gynekologia. Etsi sellainen, joka on erikoistunut vaihdevuosien hoitoon. Olen 48 v. ja samanlainen hikoilu alkoi vuosi sitten. Sain gyneltä reseptin estrogeenigeeliin. Auttoi nopeasti.
Punastelen. Kärsinyt jo vuosia. Mikä avuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tällä samalla painolla vielä 10v sitten hikoiluttanut.
Joo mutta nyt sulla on vaihdevuodet alkamassa. Laihdutus, liikunta ja terveellinen ruokavalio voivat helpottaa oireita.
Eri
Jotain infektioperäistä. Saattaa olla myös elohopeamyrkytys amalgaamipaikoista, joka saa infektiot leviämään elimistössä. Joillakin on elohopeapitoisuudet reilusti yli sallittujen rajojen, mutta niitä ei koskaan mitata, ellei sitä maksa itse. Terveysongelmia voi olla ilman elohopeamyrkytystäkin, mutta resepti on lähes aina se sama, eli mikrobilääkkeet kuoraan ja kohti ääntä. Ja tietysti ravintolisät mukaan. Suolistossa on isoimmat infektiot, ja niissä on se vaara että leviävät helposti muuallekin elimistöön.
Voiko andropaussi tulla nelikymppiselle miehelle? Univaikeudet, mielialan lasku ja sen äkkinäiset muutokset oireina.
Mulla sama juttu. Muutama kilo tullut liikaa viime vuosina ja mietin voiko näin kova hikoilu johtua siitä. Laihdutan juuri ja toivon että se auttaa jos saisi 10 kiloa pois.
Vastaa ap. Minkä sanovat syyksi, ettet saa hormonihoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vastaa ap. Minkä sanovat syyksi, ettet saa hormonihoitoa?
Ei kuulemma ole tarvetta ja sitten mulla on paljon kroonisia sairauksia mm sydän, reuma yms. En tiedä, vaikuttaako ne etteivät anna.
Lopeta ne huumeet!