Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset rintsikat?

Vierailija
18.08.2013 |

http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Bardot-Belted-Pencil-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3093055&cid=8799&sh=0&pge=3&pgesize=36&sort=-1&clr=Ruby

Minkälaisia tuollaisen mekon kans oikein käytetään? En voi olla ilmankaan, kun olen niin lauta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin ihonväriset olkaimettomat ilman pitsejä sun muita hörhötyksiä

Vierailija
2/9 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaimettomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis haittaa, että ne hiukan näkyy läpi takaa? Tuohan on takaakin läpinäkyvää. Olisiko se kuitenkin vähän törkeen näköistä...? Tykkäisin tuosta mekosta tosi paljon, mutta rintsikat tuottaa ongelmia. Jälleen kerran...

ap.

Vierailija
4/9 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset silikoniläpyskät. En tiedä niiden nimiä. Siis pelkät silikonikupit ilman mitään remmejä. Tarttuvat rintoihin kiinni ja pysyvät tiukan mekon alla paikoillaan.

Vierailija
5/9 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyyköhän ne oikeasti paikoillaain?

ap.

Vierailija
6/9 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs semmoset silikoniset "läpät", jotka kiinnitetään rintoihin vaan tosta eestä? Eivät siis näy takaa mitenkään :) Mua suoraan sanottuna kyllä häiritsis, jos näkisin liivit tosta mekosta tai mistään vaatteesta... Mutta jos sua itseäsi ei se haittaa, niin anna mennä vaan :)

Vierailija
8/9 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kokeillut, mutta kaverilla oli tiukan puvun kanssa ja hyvin pysyi. Itse laittaisin vain tosiaan ihan ihonmyötäisen puun kanssa, josta eivät voi valahtaa lattialle. Toinen vaihtoehto on liivit, jotka menevät selästä tosi alhaalta ristiin tai korsetti, jossa avoin selkä.

Vierailija
9/9 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisi kokeilla noita silikonikuppeja, kun en mäkään oikein tykkää, että liivit edes vilkkuu.

Tai taidanpa ensin katsella tuollaisia todella alas meneviä.

Kiitti avusta! Hirveän vaikeaa tämä naisen elämä taas! ;)

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä