Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muille puheluita 040 923 -alkuisista numeroista?

Vierailija
29.09.2023 |

Numeron loppuosa vaihtuu, alkuosa on aina tuo 040 923. Ja puheluita tulee näistä eri numeroista viikoittain. Kahteen olen vastannut, toisella kerralla myivät sähköä ja toisella kerralla jotain kauppakassipalvelua. Miten nämä saa loppumaan? Minulla on salainen numero, jota en edes ole jakanut minnekään, en tiedä miksi soittelevat minulle. Ja miksi nuo neljä viimeistä numeroa vaihtuu. Onko kyseessä silti aina joku sama firma joka myy kaikkea maan ja taivaan väliltä?

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tulee. En ole vastannut kun en tunne numeroa ja ei kiinnosta myyntipuheet.

Vierailija
2/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa robinson-rekisteri ja aktivoi puhelinmarkkinointikielto. Tarvitsee vain soittaa tiettyyn numeroon ja sanoa nauhoitteen perään sana kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä soittavat aikaisin aamulla kun olen vielä nukkumassa (joudun töiden vuoksi usein valvomaan myöhään) ja on raivostuttavaa herätä toistuvasti tällaisiin turhiin soittoihin. Joudun pitämään öisin äänet päällä puhelimessa.

Saako iphoneen jotenkin eston kaikkiin mahdollisiin 040923-alkuisiin numeroihin?

Ap

Vierailija
4/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa robinson-rekisteri ja aktivoi puhelinmarkkinointikielto. Tarvitsee vain soittaa tiettyyn numeroon ja sanoa nauhoitteen perään sana kyllä.

Ei auta mitään noihin numeroihin.

Vierailija
5/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelevat ihan mihin aikaan tahansa.

Vierailija
6/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on estolistalla jo kymmeniä 040923-alkuisia. Aina kun tule uusi numero niin lisään listalle, silti aina välillä tulee taas uusi soitto läpi. Joku iso blokki numeroita lienee varattu jollekin telemarkkinointiorganisaatiolle.

Vierailija
7/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on estolistalla jo kymmeniä 040923-alkuisia. Aina kun tule uusi numero niin lisään listalle, silti aina välillä tulee taas uusi soitto läpi. Joku iso blokki numeroita lienee varattu jollekin telemarkkinointiorganisaatiolle.

Onko joku saanut selville mikä telemarkkinointifirma omistaa nuo kaikki 040926 alkuiset numerot?

Vierailija
8/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä soittavat aikaisin aamulla kun olen vielä nukkumassa (joudun töiden vuoksi usein valvomaan myöhään) ja on raivostuttavaa herätä toistuvasti tällaisiin turhiin soittoihin. Joudun pitämään öisin äänet päällä puhelimessa.

Saako iphoneen jotenkin eston kaikkiin mahdollisiin 040923-alkuisiin numeroihin?

Ap

Ei saa kaikkiin kerralla. Yksitellen naputtelet listalle kaikki miljoona komboa.

Vierailija
9/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala juttelemaan ihan toisesta asiasta ja kysele kaikkea muuta. Ei kauan jaksa soittaja jutella. Näin testattu ja hyväksi todettu.

Vierailija
10/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä. Pari vuotta ainakin jo piinanneet ja mulla myös pitkä rivi niiden alanumeroita blokattu, mutta aina tulee uusia. Mulla puhelinmyyntikielto päällä, ei auta.

Vierailija
11/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Olen utelias ja rohkenen tiedustella, mihin avaaja tarvitsee tätä tietoa?

Vierailija
12/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulee melkein vuorotellen 040924 alkuisista numeroista. En vastaa niihin ja laitan estoon, jossa niitä onkin jo melkoinen määrä. Lisäksi kommentoin Kukasoitti.com sivustolle ja siellähän löytyy samasta numerosta joskus satojakin puheluita. Sinne kommentointi auttaa muita ihmettelijöitä, etteivät säikähdä jonkun hyvin tärkeän puhelun menneen ohi.

Vierailija
13/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma soittelee noista numeroista.

Vierailija
14/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on salainen numero, kysy miten voi olla mahdollista, että ovat saaneet sellaisen käyttöönsä? Heidän pitää kertoa mitä rekisteriä hyödyntävät soitoissaan.

Vierailija
15/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa loppumaan puhelinmarkkinointiestolla eli sillä Robinsson palvelulla, niin kannattaa olla suoraan yhteydessä siihn firmaan, minkä palveluita he myyvät. Eli jos ne myyvät vaikka sähkösopimuksia, niin suoraan yhteys siihen sähköfirmaan. He maksavat näiden palkat ja heillä on lopulta vastuu markkinoidaanko heidän palveluitaan lakien mukaan vai ei!

Vierailija
16/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat puhelinmyyjiä joiden numero 923/924 ei kannata vastata ja laittaa ne heti estolle

Vierailija
17/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoma soittelee noista numeroista.

Tarkalleen ottaen ei se ole Sanoma joka soittelee, vaan puhelinmyyntifirma joka on saanut toimeksiannon mm. Sanomalta. Samasta numerosta voidaan myydä Sanomaa, ihovoiteita, ravintolisiä ja mitä vaan.

Vierailija
18/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Samsungiin ei tarvinnut laittaa kuin tuo alku estoon, niin estää kaikki tuolla alulla tulevat puhelut.

Miksi hankitte ylihintaisia romuja puhelimeksi?

Vierailija
19/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo sama ongelma, numero pyöeii jossain listoilla, välillä alkaa pommituskausi. Käytä hei "Älä häirotse"-tilaa tai vastaavaa. Sillon ei tuu puhelut läpi muuta kuin niistä numeroista jotka asetat suosikeiksi. Edellyttäwn et tiedät mistä numeroista puhelut tukee joihin sun pitää vastata? Saa myös toistuvat soittajat tulemaan läpi jos soittavat 2x 15min sisällä. Mulla käytännössä näin yötäpäivää.

Vierailija
20/155 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee myös puheluyrityksiä 040 923 numerosta sellaiseen prepaid-numeroon, jota on en ole liiemmin käyttänyt. Lopetin muutama vuosi sitten hesarin tilaamisen ja vaihdoin sitten yhteystiedoissa puhelinnumeroksi tuon prepaid-puhelinnumeron, ja poistin sitten sanomatilin.

Eli sanoma Oy olisi vahvana epäilynä. Pitäisikö ottaa pieni erä tietosuoja-asetuksen noudattamisen merkeissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän