Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme varattuja miehiä vaivaa?

Vierailija
18.08.2013 |

Olen itsekin varattu ja onnellisesti naimisissa. En missivartaloinen ja ikääkin hieman päälle 30.

Mutta varatuilta miehiltä satelee huomiota. Sanoja, katseita, ehdotuksia, kosketuksia. Ja yleensä jopa ruokakaupassa, missä miehen oma puoliso on melkein vierellä.

Omituista. Ja en kyllä itse ole mitenkään tyrkky / pukeudu vihjailevasti, kesällä oli hame/ mekko , mutta niin varmaan monella muullakin.

Ja ei, en todellakaan tykkää. Onko muut törmänneet samaan ilmiöön?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 21:24"]

Olen itsekin varattu ja onnellisesti naimisissa. En missivartaloinen ja ikääkin hieman päälle 30.

Mutta varatuilta miehiltä satelee huomiota. Sanoja, katseita, ehdotuksia, kosketuksia. Ja yleensä jopa ruokakaupassa, missä miehen oma puoliso on melkein vierellä.

Omituista. Ja en kyllä itse ole mitenkään tyrkky / pukeudu vihjailevasti, kesällä oli hame/ mekko , mutta niin varmaan monella muullakin.

Ja ei, en todellakaan tykkää. Onko muut törmänneet samaan ilmiöön?

[/quote]

Hohhoijaa, olen kokenut ilmiö nimeltä trolli ja tämä on niistä käytetympiä (miksi aina tuo ruokakauppa). Toki pitää paikkansa, että varatut miehet JA NAISET pitävät vast.sukupuolen huomiosta, mutta mitä sitten?

Vierailija
2/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan ole trolli :D

Ja en tosiaan tiedä miksi juuri ruokakaupassa. Outo paikka minustakin. Vai eikö pääse mies muualle kun kauppaan ja töihin.

Ja minä EN pidä varattujen enkä vapaiden huomiosta. Vituttaa lähinnä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset ottavat huomion eri laills. Joillekin riittää, että joku uros kysyy missä maitohylly on, niin jo pitää sitä iskemisenä :)

Vierailija
4/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, ihan sama huomattu, enemmän ehkä inhottaa ja myös ihmetyttää.

Vierailija
5/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 21:33"]

No ei tosiaan ole trolli :D

Ja en tosiaan tiedä miksi juuri ruokakaupassa. Outo paikka minustakin. Vai eikö pääse mies muualle kun kauppaan ja töihin.

Ja minä EN pidä varattujen enkä vapaiden huomiosta. Vituttaa lähinnä.

ap

[/quote]

Unohdit mainita olevasi blondi ja kuppikoko DD. :D

Vierailija
6/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyiskin maitohyllyä. Mutta minusta haluan panna sua, ihana perse sulla , saanko numeros yms kommentit on kyllä selkeesti jotain muuta kun maitohyllyn etsiskelyä ;)

ap

Vierailija
7/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt mikä varattuja miehiä noin yleensä vaivaa, uskollisuus parisuhteessa tuntuu olevan myytti nykyään. Minua, parisuhteessa olevaa naista isketään tuttujen miesten taholta vähän väliä, ehdotellaan ihan suoraan vaikka oma avovaimo saattaa olla samassa baarissa viettämässä iltaa!!

Ystäväriipissä kaikkia on petetty, se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Tasan yksi pari on sellainen, josta ei ole mitään uskottomuutta ainakaan minun tiedossani. Ei voi ymmärtää..

Vierailija
8/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka piti jo nuorena ja pitää edelleen kaikkea iskemisenä. Kun pojat sanoivat hälle yläasteella, että v**n rillipää ääliö, hän oli aivan onnessaan. Ja edelleen,aikuisena, jos joku katsoo tai edes kävelee ohi niin hänen mielestään on kiinnostunut. Tuolle sairaudelle on nimikin.

Vierailija
9/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millasta wt-porukkaa mahdattekaan olla?

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 21:40"]

Minä olen ihmetellyt mikä varattuja miehiä noin yleensä vaivaa, uskollisuus parisuhteessa tuntuu olevan myytti nykyään. Minua, parisuhteessa olevaa naista isketään tuttujen miesten taholta vähän väliä, ehdotellaan ihan suoraan vaikka oma avovaimo saattaa olla samassa baarissa viettämässä iltaa!!

Ystäväriipissä kaikkia on petetty, se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Tasan yksi pari on sellainen, josta ei ole mitään uskottomuutta ainakaan minun tiedossani. Ei voi ymmärtää..

[/quote]

Vierailija
10/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 :lle tiedoksi, en oo blondi ja tissitkään ei oo dd kokoa.

ap

Vierailija
11/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tästäkin aiheesta saa perusteen wt:lle, hienoa. Ystäväpiirimme on laaja ja siihen mahtuu porukkaa laidasta laitaan. Osa korkeakoulutettuja akateemisia ja sitten osa perusduunareita. Joo osa näistä voisi jonkun av:n wt määritelmän vielä täyttääkin, mutta se ei kyllä ole mitenkään määräävä tekijä asiassa, usko pois.

Vierailija
12/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ne petetyt vaimot taas mellastaa :) Mutta ap, saman huomion olen tehnyt, en nyt ihan ruokakaupassa, mutta kadulla, ravitolassa, työkuvioissa jne. Ja onpa yksi tuttavaperheen mies käynyt muutaman kerran puristelemaan persettäni ja rintonai niin että meni välit koko perheeseen, sillä itse kyllä määrään siitä kuka minua puristelee ja mistä. Ehkä nykyään sitten ajatellaan että tuollainen käytös on normaalia ja hyväksyttävää jo sillä, "kun kaikkihan sitä tekee"!!?

N40

Vierailija
13/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa minun tutuissani ei ole edes kyse siitä, että parisuhteessa menisi huonosti, vaan kyse on jostain aivan muusta. Sitä todella tunnutaan pitävän jotenkin ihan normaalina nykyään, että on salasuhde. Ei näillä miehillä ole aikomustakaan jättää avovaimojaan, päinvastoin yhteistä tulevaisuutta rakennetaan määrätietoisesti. Lähinnä närkästyvät jos todellista syytä järkyttävään käytökseen erehtyy kysymään.

Vierailija
14/14 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi joka on huomannut saman. Vituttaa kun kaikki varatut miehet tosi röyheästi ovat valmiita pettämään oman aviopuolison. Ole itse sinkku, ja ehkä minua on siksi helppo lähestyä baarissa, mutta kyllä minäkin mielummin tutustuisin ihan vapaisiin miehiin. Mutta ei baari ole ainut paikka, myös työpaikalla peri varattua miestä on ilmaissut kiinnostuksensa suoraan.

Pelkään että kun itse löydän itselleni kumppanin, minun on vaikea luottaa häneen, koska olen nähnyt mikä meno on nykyään varattujen miesten keskuudessa.