Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko saaneet osaksenne ikinä kohteliaisuutta, joka on kuitenkin tuntunut loukkaukselta?

Vierailija
09.10.2025 |

Itse sain kerran joltain homomieheltä alastonsuomessa seuraavanlaisen kommentin: "Komea mies ja aivan ihana pikkup ippeli sinulla". 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromieheltä saanut monta kertaa vastaavia, kehutaan milloin mitäkin ruhonosaa tai naamaa tai muuta toisarvoista.

Vierailija
2/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuuttani on kehuttu yllättyneellä äänensävyllä. Kahden ihmisen suusta kuultu myös: "pidin sua aluksi kusipäänä, mutta olitkin hyvä tyyppi." Itse en pidä kummastakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnistanut sinua (lihavuusleikkauksen jälkeen) oot upea ja mikä kaunotar! (Ennen en sitten ollut kiitti vaan)

Luulin, että miehesi on ottanut uuden, 10 vuotta nuoremman naisen (tuttu, kesämökkinaapuri) mutta se olikin sinä edelleen! (Kun esittäydyin kysyttäessä)

Vierailija
4/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tainnut saada. Toisaalta en myöskään jää mitään tölväisyjä miettimään kun lähinnä tulee mieleen että miten huono itsetunto tuolla ihmisellä on että viitsii muita haukkua :D 

Vierailija
5/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kuitenkin ihan kauniit kasvot - sanottu ylipainoiselle naiselle

Vierailija
6/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole tainnut saada. Toisaalta en myöskään jää mitään tölväisyjä miettimään kun lähinnä tulee mieleen että miten huono itsetunto tuolla ihmisellä on että viitsii muita haukkua :D 

Myötähäpeä kyllä vahvasti läsnä näissä tilanteissa.

Vierailija
7/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex sanoi joskus,että olet tosi kaunis.Onneksi et oo laihempi kun kaikki haluisi sut kun nyt jo niin moni haluaa. 🤢

Vierailija
8/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista esimerkkejä mutta aina kun esimieheni suunsa avaa antaaksenn palutetta niin hältä kaikki kehut sisältää aina myös moitteet. Tämän on varmaankin tarkoitus motivoida kun koskaan ei mukamas voi olla/tehdä tarpeeksi. 

Vierailija
9/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista esimerkkejä mutta aina kun esimieheni suunsa avaa antaaksenn palutetta niin hältä kaikki kehut sisältää aina myös moitteet. Tämän on varmaankin tarkoitus motivoida kun koskaan ei mukamas voi olla/tehdä tarpeeksi. 

Vanha kunnon hampurilaispalaute!😅🤢

Vierailija
10/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin näytät ihan kauniilta (=naamasi on ruma). Jäi mieleen, olin 16-v. Silti kundi vonkasi seksiä eikä ymmärtänyt, että noiden sanojen jälkeen sitä ei tule, ei edestä eikä takaa 😂

Vierailija
11/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin näytät ihan kauniilta (=naamasi on ruma). Jäi mieleen, olin 16-v. Silti kundi vonkasi seksiä eikä ymmärtänyt, että noiden sanojen jälkeen sitä ei tule, ei edestä eikä takaa 😂

Oikea hurmuri!🙄😅

Vierailija
12/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi sanoi: kylläpä näytät hyvältä, kun olet vähän lihonut🤣

Vierailija
13/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sun toinen salaatti on hyvää!

Vierailija
14/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hautajaisissa joissa oli vain vanhoja mummoja ja keski-ikäisiä ja mieheni sanoi jälkikäteen että olin porukan kaunein . No en suuttnut, yritti parhaansa ja harvoin kehuu 😂

Vierailija
15/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, etteivät kaikki jumppaohjaajat ole superlaihoja. Kerroin juuri valmistuneeni ryhmäliikunnanohjaajaksi.

Vierailija
16/16 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiimalasivartalo. Kaveri sanoi lapsena, kun mittailtiin hartioittemme leveyttä, että "ei kannata olla huolissaan, kyllä nuo sun mittasuhteet varmaan iän myötä tasoittuvat".