Oletteko saaneet osaksenne ikinä kohteliaisuutta, joka on kuitenkin tuntunut loukkaukselta?
Itse sain kerran joltain homomieheltä alastonsuomessa seuraavanlaisen kommentin: "Komea mies ja aivan ihana pikkup ippeli sinulla".
Kommentit (16)
Fiksuuttani on kehuttu yllättyneellä äänensävyllä. Kahden ihmisen suusta kuultu myös: "pidin sua aluksi kusipäänä, mutta olitkin hyvä tyyppi." Itse en pidä kummastakaan.
En tunnistanut sinua (lihavuusleikkauksen jälkeen) oot upea ja mikä kaunotar! (Ennen en sitten ollut kiitti vaan)
Luulin, että miehesi on ottanut uuden, 10 vuotta nuoremman naisen (tuttu, kesämökkinaapuri) mutta se olikin sinä edelleen! (Kun esittäydyin kysyttäessä)
Enpä ole tainnut saada. Toisaalta en myöskään jää mitään tölväisyjä miettimään kun lähinnä tulee mieleen että miten huono itsetunto tuolla ihmisellä on että viitsii muita haukkua :D
Sulla on kuitenkin ihan kauniit kasvot - sanottu ylipainoiselle naiselle
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole tainnut saada. Toisaalta en myöskään jää mitään tölväisyjä miettimään kun lähinnä tulee mieleen että miten huono itsetunto tuolla ihmisellä on että viitsii muita haukkua :D
Myötähäpeä kyllä vahvasti läsnä näissä tilanteissa.
Ex sanoi joskus,että olet tosi kaunis.Onneksi et oo laihempi kun kaikki haluisi sut kun nyt jo niin moni haluaa. 🤢
En muista esimerkkejä mutta aina kun esimieheni suunsa avaa antaaksenn palutetta niin hältä kaikki kehut sisältää aina myös moitteet. Tämän on varmaankin tarkoitus motivoida kun koskaan ei mukamas voi olla/tehdä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
En muista esimerkkejä mutta aina kun esimieheni suunsa avaa antaaksenn palutetta niin hältä kaikki kehut sisältää aina myös moitteet. Tämän on varmaankin tarkoitus motivoida kun koskaan ei mukamas voi olla/tehdä tarpeeksi.
Vanha kunnon hampurilaispalaute!😅🤢
Takaapäin näytät ihan kauniilta (=naamasi on ruma). Jäi mieleen, olin 16-v. Silti kundi vonkasi seksiä eikä ymmärtänyt, että noiden sanojen jälkeen sitä ei tule, ei edestä eikä takaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Takaapäin näytät ihan kauniilta (=naamasi on ruma). Jäi mieleen, olin 16-v. Silti kundi vonkasi seksiä eikä ymmärtänyt, että noiden sanojen jälkeen sitä ei tule, ei edestä eikä takaa 😂
Oikea hurmuri!🙄😅
Anoppi sanoi: kylläpä näytät hyvältä, kun olet vähän lihonut🤣
Tämä sun toinen salaatti on hyvää!
Olin hautajaisissa joissa oli vain vanhoja mummoja ja keski-ikäisiä ja mieheni sanoi jälkikäteen että olin porukan kaunein . No en suuttnut, yritti parhaansa ja harvoin kehuu 😂
Hyvä, etteivät kaikki jumppaohjaajat ole superlaihoja. Kerroin juuri valmistuneeni ryhmäliikunnanohjaajaksi.
Mulla on tiimalasivartalo. Kaveri sanoi lapsena, kun mittailtiin hartioittemme leveyttä, että "ei kannata olla huolissaan, kyllä nuo sun mittasuhteet varmaan iän myötä tasoittuvat".
Heteromieheltä saanut monta kertaa vastaavia, kehutaan milloin mitäkin ruhonosaa tai naamaa tai muuta toisarvoista.