Minkä ikäisenä kokeilit ensimmäisen kerran päihteitä
Kommentit (21)
Alkoholi 14v eka känni
Pajari 16v
Sekakäyttö 16v
Nykyään en käytä mitään.
Alkoholia kokeilin ensimmäisen kerran 13 tai 14 vuotiaana. Mitään muita päihteitä en ole koskaan kokeillutkaan. Nykyisin juon ehkä pari kertaa vuodessa(jouluna ja ehkä jossain muussa juhlassa) muutaman lasillisen.
18-v olin ekan kerran kännissä. Harvinaista 1990-luvulla nuoruuttaan viettäneelle.
15-vuotiaana. Mrni överiksi, mutta elämä opettaa.
Kaverini houkutteli minua varastamaan tulitikkuja kotootani ja jos suostuin niin hän sanoi varastavansa isältään tupakkaa.
No me tehtiin niin 3-4luokalla 9-10vuotiaina.
En muista tismalleen ikää, varmuudella 9-10vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini houkutteli minua varastamaan tulitikkuja kotootani ja jos suostuin niin hän sanoi varastavansa isältään tupakkaa.
En muista tismalleen ikää, varmuudella 9-10vuotiaana.
Ps. Kännit 13-14v ja pilveä 12v.
13-v. aloitin ja heti ihan huolella, tosin niin teki kaikki muutkin lähipiirissä, bileitä oli joka viikonloppu jossain ja kaikki samassa kunnossa.
13-vuotiaana 7.luokan vappuna eka känni ja kaamea krapula. Itseasiassa en edes muista tuliko 8.luokan aikana vielä pahemmin kännäiltyä (todennäköisesti tuli) mutta riparikesänä juominen lähti käsistä ja ysiluokalla tuli oltua humalassa ihan joka viikonloppu sekä pe että la. Sittemmin sama viikonloppunollaus jatkui kunnes +30-vuotiaana aloin saada baareilusta tarpeekseni ja juominen vaihtui yksinäisiin kalsarikänneihin.
35-vuotiaana lopetin juomisen kokonaan ja sen jälkeen olenkin huomannut ihmetteleväni liki joka päivä että mitähänvttua sitä parin vuosikymmenen aikana oikein ajatteli ja teki, kun ei ole oikein mistään tarkkoja muistikuvia (en siis ole ollut mikään juoppo ikinä vaan humalassa vain viikonloppuisin, mutta ihan kaikki tuolta ajalta on yhtälailla sumeaa) ja mihin kaikki aika on kadonnut kun nyt yht'äkkiä olenkin +40-vuotias eikä aikaa enää ole mihinkään mikä itseä oikeasti kiinnostaa. Kenen hlvetin elämää sitä oikein eli kun mikään ei tunnu omalta, mutta silti muka niiden sen aikaisten päätösten/valintojen ja niiden seurausten kanssa olisi muka nyt elettävä?! Vtuttaa eikä mikään se mitä nyt on tarjolla kiinnosta eikä miellytä koska tämä elämä ei ole minun eikä tippaakaan omannäköiseni.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista tismalleen ikää, varmuudella 9-10vuotiaana.Ps. Kännit 13-14v ja pilveä 12v.
Poltin pilveä vahingossa. Olin aikaisemmin ollut vanhempien seurassa ja he sanoivat että jos seuraan heitä tupakalle niin minä kans poltan yhden, joko olet mies tai lapsi he sanoivat. Menin samaan seurueen kanssa yhden Juutalaisen luo ja menin alakertaan ja kuin aukaisin oven niin yksi seurueestani oli alakerrassa Juutalaisen kanssa ja he kysyivät heti että poltanko? Luulin niitä tupakka sätkän jämiksi joita olin myös pyytänyt seurueelta muutamaan otteeseen mutta se olikin New Yorkin manhattanin pilvenpiirtäjässä kasvatettua tajunnan räjäyttäjä pilveä mistä menee taivaan tuuliin yhdestä imusta jo, poltin tuota 2imua ja olin 2vuotta pilvessä tai niin että tuota thc:tä oli 2vuotta aivoissani.
Myöhemmin sain tietää että se oli pilvenpiirtäjässä kasvatettua ja sitä kasvia kierrettiin vastapäivään ja kasteltiin vastapäivään kierrettynä ruukkua huolella auringossa. Erittäin vahvaa ja tasapainoista.
Kilttinä tyttönä vasta 18-vuotiaana tuli baarissa kaljaa juotua.
Vierailija kirjoitti:
Kilttinä tyttönä vasta 18-vuotiaana tuli baarissa kaljaa juotua.
No se on kilttiä. Itse join muutaman olueen yksin baarissa kuin täytin 18v eikä kukaan tullut mukaan vaikka soitin kaikille. Luulin että saan tasokasta alkoholi seuraa mutta ketään ei innostunut. :(
Oisko jotain 16. Mopoilla kaverin kanssa ajettiin kaupasta kauppaan kunnes tärppäsi. 10 kaljaa ostettiin ja oltiin ihan tillin tallin. Oli se juopottelu silloin hauskaa kun pienestä määrästä tuli hauska olo.
15-vuotiaana. Alkoholi ja lyricat oli sillon se juttu. Vaikka ei ollu mitään fiksua niin kyllä sitä silti joskus kaipaa nuoruuteen, ees yhdeks päiväksi. Tavallaan tuntuu silti väärältä haikailla tuota aikaa kun kaveri kuoli tuohon yhdistelmään. Enemmänkin kaipaan sitä huolettomuutta.
Alko 14-vuotiaana
Käry 15
Bentsot 16, kertakokeilu
Opiaatit useampi tuote, sienet, dxm 17-18, kertakokeiluja kaikki
Vauhti ja laput 24
Essot ja mdma 25 muutaman kerran
Kokaiini 26, aina kun tarjottiin
Vauhtiin rakastuin jonka jälkeen vauhti rakastui minuun. Nyt ikää 32 ja kolmatta vuotta vain alkon voimalla enkä tyytyväisempi voisi nykyään olla. Voin siis mielestäni ilman jeesustelua kertoa että päihteet ovat täyttä paskaa. Myös se alko mutta ainakin on laillista. Pilaa sekä oman että muiden elämän niillä. Älkää tehkö niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista tismalleen ikää, varmuudella 9-10vuotiaana.Ps. Kännit 13-14v ja pilveä 12v.
Poltin pilveä vahingossa. Olin aikaisemmin ollut vanhempien seurassa ja he sanoivat että jos seuraan heitä tupakalle niin minä kans poltan yhden, joko olet mies tai lapsi he sanoivat. Menin samaan seurueen kanssa yhden Juutalaisen luo ja menin alakertaan ja kuin aukaisin oven niin yksi seurueestani oli alakerrassa Juutalaisen kanssa ja he kysyivät heti että poltanko? Luulin niitä tupakka sätkän jämiksi joita olin myös pyytänyt seurueelta muutamaan otteeseen mutta se olikin New Yorkin manhattanin pilvenpiirtäjässä kasvatettua tajunnan räjäyttäjä pilveä mistä menee taivaan tuuliin yhdestä imusta jo, poltin tuota 2imua ja olin 2vuotta pilvessä tai niin että tuota thc:tä oli 2vuotta aivoissani.
Myöhemmin sain tietää että se oli pilvenpiirtäjässä kasvatettua ja sitä kasvia kierrettiin vastapäivään ja kasteltiin vastapäivään kierrettynä ruukkua huolella auringossa. Erittäin vahvaa ja tasapainoista.
Tuli muuten tästä tarinasta mieleet että kuin olin 8v niin vahempani pössyttelivät hassista ja äidilläni oli heinää ja kuin menin keittiöön sanomaan että olen keittiöstä tulevasta savusta jossain fiiliksissä niin äitini antoi pari imua heinä jointista. Tismalleen saman tyyppinen tarina kuin menin Juutalaisten juhlissa alakertaan katsomaan mitä serkkuni teki ja he tarjoivat. Tämä on sitä huononpaa hengellisyyttä.
Ps. Maailman kaikkien aikojen parhaat sukeltajat ovat hengittäneet kotona savua mutta eivät polttaneet, se on asenteesta kaikki kiinni eikä savun hengittäminen ole polttamista. Minut ollaan myös huumattu LSD:llä mutta se ei ole vaikuttanut aivoihin niin että jos olisin itse tietoisesti halunnut sitä.
Itsekurin puute on ihmiskunnan suurin tappaja.
Sain maistaa kotona PIENIÄ määriä siinä 12v alkaen ja kännit tuli juotua 14v:nä ihan uteliaisuudesta ja siksi, kun niin kuului (...) tehdä. Olisi voinut odottaa vielä..
Kysyin kaveriltani:
Alkoholi 13v
Tupakka 15v
Yrtti 15v
Ekstaasi 30v
Sieniä 33v
Alkoholin ja tupakan voisi hänen puolestaan kieltää, yrtin ja sienet laillistaa.
Oma lista:
Alkoholi 18v (yhden kerran maistoin)
Neljätoistavuotiaana. Mutta se oli sellaista pientä maistelua kavereiden kanssa.