Onko sinua vastaan koskaan hyökätty verbaalisesti?
Alettu sättiä päin naamaa, haukuttu suoraa huutoa tms? Mikä tilanteeseen johti ja miten suhtauduit siihen?
Kommentit (14)
Kyllä, eläkkeellä olevan äitini toimesta vähän väliä. Olen suvum " musta lammas" joja tekee kaiken väärin ja on pohjasakkaa. Välttämättömimmän verran olen enää tekemisissä. Toivottavasti on saanut mollaamisesta iloa, muhun se ei enää vaikuta!
Useinkin. Onneksi olen itsekin sanavalmis enkä jää järkyttyneenä hiljaiseksi
En vaan kuuntele. Käsken imeä munaa ja häivyn. Ei kiinnosta.
Verbalikko kirjoitti:
Annoin samalla mitalla takaisin. Voi sitä hiljaisen raivon määrää. 😂
Etkä antanut sinä mytomaani, letarginen mato. Kakarana vastustavan kiintymyssuhdemielikuvien toimintamalli on viriytynyt takertuvaksi ineettiseksi työmalliksi. Pelkäät konfliktia ja ja näet muut lähtökohtaisesti uhkaavina. Sen vuoksi, et myöskään vastaa parjaukseeni. Pas. Kaa päivänjatkoa sääliö.
42v ajan jatkuvasti, yhä jatkuu. Tästä 18v (eli alaikäisyys) sisälsi myös viikottaisia fyysisiä pahoinpitelyitä.
T. Narsistin lapsi
On, tähän ikään mahtuu jo kaikenlaista.
Olin ollut henkilön sijaisena muutaman päivän ja hän oli buukannut vahingossa päällekkäin kaksi luennoitsijaa samalle kellonlyömälle. Kalenteriin oli merkitty heistä vain toinen.
Kun huuto jatkui vaan, sanoin, että käyn hakemassa meille kahvit, jatketaan sitten. Viivyttelin kahvia hakemassa sen verran pitkään, että hän ehti jonkin verran rauhoittua. Varmaan tarkisti odotellessaan myös sekä pöytäkalenterinsa että muualla olevat omat merkintänsä.
Tunnekuohun vallassa olevan kanssa ei kannata keskustella. Molemmat tarvitsevat aikalisän.
Asperger lapsi tekee sitä yhtenään. Ihan sietämätöntä. Nyt joskus huudan takas, kun on jo niin iso.
Onhan sitä. Syitä kai kaikilla on omansa.
Ollaan. Verbaalisten hyökkäyksien yhteensummasta takia olen menettänyt hermot ja minut passitettiin pakkohoitoon tunteen purkauksesta verbaalisista hyökkäyksistä. Koen itseni ķiltiksi ihmiseksi siitä että en yritä vastata verbaalisiin hyökkäyksiin koska verbaaliset hyökkääjät ovat mielenvikaisia ja ongelmia pitää osata nähdä ennen kritisoimista joka on verbaalista hyökkäystä. Empatia on vaikeaa mutta kestävää.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan. Verbaalisten hyökkäyksien yhteensummasta takia olen menettänyt hermot ja minut passitettiin pakkohoitoon tunteen purkauksesta verbaalisista hyökkäyksistä. Koen itseni ķiltiksi ihmiseksi siitä että en yritä vastata verbaalisiin hyökkäyksiin koska verbaaliset hyökkääjät ovat mielenvikaisia ja ongelmia pitää osata nähdä ennen kritisoimista joka on verbaalista hyökkäystä. Empatia on vaikeaa mutta kestävää.
Hyökkäyksien yhteensummien takia.
Mun työpaikkakiusaaja teki sitä jatkuvasti, mutta ei huutanut vaan väitti mun aina olevan väärässä ja tekevän väärin. Keksi ihme kimurantteja lauseita, joista kukaan ei ymmärtänyt mitään. Vaikka oli oikeassa sai hän aina käännettyä asiat niin, että hänen väittämänsä oli oikea, vaikka se oli sama kuin minun. Jouduin sairaslomalle ja seuraavissa yt:ssä pihalle.
Annoin samalla mitalla takaisin. Voi sitä hiljaisen raivon määrää. 😂