Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies on herkkis, minä oon kovis, tuleekohan tästä ero?

Vierailija
18.08.2013 |

Ja koviksella tarkoitan että mulla on kyllä paljonkin kaikkia tunteita, mutta jotenkin ne ei tunnu yhtä syviltä kuin miehen tunteet, hän saattaa itkeä ja täristä ja olla ihan tolalataan joistain asioista. Minä ymmärrän tavallaan että ne asiat on ihan asioita ja että miehellä on lupa loukkaantua, mutta en tavallaan voi suhtautua oikein tai ennakoida tai samaistua miehen tunteisiin kuitenkaan. Hänestä olen kylmä ja empatiakyvytön.

Voiko suhde onnistua näistä lähtökohdista ja kannattaako yrittää? En halua tuhota miehen mielenterveyttä mutta en voi myöskään muuttua empaattisemmaksi kuin olen. Onko rakastava teko päästää mies menemään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä haavaa mies on baarissa purkamassa ystävälleen sitä että minä olen viestitellyt ja soittanut viime perjantaina miehen kanssa jota olen kaksi kertaa pannut tässä kesällä. Panemiseen oli (periaatteessa) lupa mutta ei suhteeseen eikä yhteydenpitoon. Viestittely alkoi tyypin aloitteesta ja koski hänen henk.koht. ongelmiaan, en tiedä miksi hän kertoo niistä minulle mutta ajattelin että on hyväksi hänelle jos vastaan.

Viesteissä myös sanoin hänelle etten aio enää panna häntä.

Miehen mielestä on aivan sama mitä viesteissä on sanottu, minä lupasin etten pidä yhteyttä ja olen pettänyt lupaukseni.

Vierailija
2/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh ei vai, no keskustelen sitten itsekseni. Tämä viestittäjämies ei ole minusta yhtään kiinnostava, mutta mies ajattelee että minulla on joku kuuma suhde menossa. Onkin, muttei hänen kanssaan. Tästä oikeasti kuumasta mies tietää ja se on hänelle ok.

Ongelmat johtuvat siitä että olen jäänyt kiinni typeristä valheista ja peittely-yrityksistä. Olen peitellyt tekemisiäni sen vuoksi etten ole halunnut miehen saavan vääriä kuvia asioista (juuri tämä kuuma suhde-juttu), ja hieno strategiani on johtanut päinvastaiseen suuntaan, minkä ymmärrän hyvin kun katson asiaa hänen kannaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D siskot eikö todella mitään? Mulla on täällä elämäni kriisi menossa ja teihin oon sen kymmenen vuotta luottanut ja nyt ei mitään?

Vierailija
4/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että ongelma on siinä että toinen on herkkä ja toinen kovis. Niin meilläkin on, tosin minä olen se herkkis. Yhdessä ollaan oltu yli 10 vuotta ja vähitellen opittu paremmin ymmärtämään toistemme välillä kummalliselta tuntuvia reaktioita.

Mutta mitä ihmettä nuo säädöt ja muut miehet ovat? Onko teillä avoin suhde? Vaikka tuollaisesta olisi sovittu, se ei ehkä loppujen lopuksi olekaan ok miehellesi, jos tuolla tavalla reagoi. Ja varsinkin jos olet ollut epärehellinen ja salaillut asioita, niin siitä kyllä vähemmänkin herkkä ottaisi nokkiinsa.

Vierailija
5/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo arvatenkaan se ei ole ok miehelle. Tätä en ennakoinut kun asioista sovittiin. tarkoitus oli siis avoin suhde, mutta kun aloin toimimaan sen mukaisesti niin mies flippasi.

Kyllä olen salannut asioita. Meillä oli nuorempana kriisi sen vuoski että minulla oli ollut juttua toisen miehen kanssa. Silloin tajusin että mies kuvittelee asioita joilla ei ole pohjaa todellisuudessa (on ollut kynttilävalaistus, seksi on ollut mahtavaa tms, kun kyse kyynisistä kännipanoista). Tämän vuoksi en ole halunnut kertoajos jotain ol ollut koska ajattelen että mies taas alkaa kuvitella ja todellisuus on kuitenkin ollut aika lailla vähemmän romanttista/kiinnostavaa.

Vierailija
6/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat suhteesi pelastaa, niin ensimmäisenä suosittelen siirtymistä yksiavioisuuteen ja olemaan tästä lähtien ihan kaikesta rehellinen. Kaikki mahdolliset asiat kannattaa myös puhua läpi, vaikka sitten parisuhdeterapeutin avulla. Tsemppiä!

Vierailija
7/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehdotin miehelle terapiaa. Ollaan joskus käytykin , ja oikeastaan vasta siellä mulle selvisi miten syvästi mun mies tuntee. Yksiavioisuus on ok, ei se paneminen ole mun elämän tarkoitus ja sitäpaitsi kotona on erinomaista seksiä.

Mietin vaan sitä että onko oiekin mun herkkää rakastani kohtaan sitoa se tällaiseen kumppaniin joka vaan ei ole samankaltainen. Olisiko se onnellisempi jokun herkän ja romanttisen kanssa? Soisin sille mielelläni onnea.

Musta tuntuu että mies on ihminen ja minä olen ihmissusi. Ja että mun oleminen sinänsä lopulta satuttaa miestä, halusin tai en, koitin "parannusta" tai en.

Vierailija
8/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen väärin siksi että olen lievästi juopunut ja taidan juopua lisää vielä illan mittaan.

Vierailija
9/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tutkii mun tekemisiä ja tuntuu ihan vimmatulta siinä. Epäili että mulla on tili Victoria Milanissa, jakäytti kai paljonkin aikaa tutkimalla naisten profiileja siellä. Sitten totesi että meidän kondomeista 2 tai 3 puuttuu (keskellä arkiviikkoa), ja sitä sitten selviteltiin. Nyt oli käynyt läpi mun puhelinta. Lokitiedoissa tietty näkyy viestittely ja "poikakaveri" ihan koko oikealla nimellään siellä.

Itse ajattelen että jos olisin ollut petturimielelllä liikkeellä niin olisin ostanut kondomit kaupasta enkä ottanut miehen ja mun yhteisistä (en tiedä missä puuttuvat kondomit ovat mutta epäilen kovasti lapsia), ja varmaan olisin myös laittanut tämän yhden tyypin yhteystiedot jollain salanimellä kännykkään. Vai?

Vierailija
10/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde taitaa aina perustua hyvään kommunikaatioon. Onko teillä sellaista?

Vierailija
11/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olis joo jos tulisi ero. Molemmat tahoillaan terapiaan. Ei tollanen ole mikään suhde!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi