Oletteko olleet koskaan töissä humalassa?
Itse saatan joskus ottaa muutaman siiderin aamusta niin lähtee päivä käyntiin :)
Kommentit (26)
Edellisessä työpaikassa oli normaalia napata viiniä iltapäivästä.
Joskus Lapissa asiakkaiden kanssa viikon putkeen. Tarinat kertoo myyntimiehistä joilla menee kevätkin.
Olen. Edustustilaisuuksissa on käytännössä pakko ottaa ettei loukkaa sidosryhmiä.
Oon ollut monessakin työpaikassa päissäni
Olen 3 kertaa ollut. Jatkoin juomista myös työpaikalla. Vessassa salaa naukkailin. En enää juurikaan juo. Taakse jäänyttä elämää.
Tarkoitatko työajalla työpaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Olen. Edustustilaisuuksissa on käytännössä pakko ottaa ettei loukkaa sidosryhmiä.
Nyt narraat. Ei tuo voi olla edes sallittua. Entä jos olisit maksavikainen ex-alkoholisti?
Enn ole koskaan. Mun opettaja kyllä jopa suositteli etttä voi otta pikku ryypyn jos se rauhoittaa.
Joskus on käyty työporukan kanssa oluella iltapäivällä työpäivän päätteeksi. Osa saattaa jäädä vielä tunniksi pariksi istumaan töihin, joten kyllä olen.
En tarkalleen humalassa. Oli niin paha krapula että se vaati helpotusta. Olin baarissa töissä siihen aikaan ja join 6 isoa tuoppia illan aikana. Join kyllä paljon vettä ja limukkaakin. Se on jäänyt viimeiseksi kerraksi kun juon työpävää tai iltaa edellisenä päivänä.
Jointit on siitä parempia että niistä ei tule krapulaa.
Keittiössä oli hyvä olla juovuksissa, sillä keittiöalkoholia oli aina tarjolla. Lisäksi eräs tarjoilija toi aina ison lasillisen punaviiniä keittiöön, kun pihviannos meni punaviinikastikkeella. En viitsinyt sanoa, että kastike tehdään kyllä erikseen eikä sitä viiniä tarvitse minulle tuoda. Monesti olin niin juovuksissa etten muista edes töistä lähteneeni, mutta silti tuli aina työt tehtyä.
T: kokki evp
En mitenkään humalassa, mutta joskus on ollut jotain tilaisuuksia keskellä päivää, esim joululounas tai muu yhteinen juhlistaminen, jolloin on tullut pari-kolme lasia otettua. Nämä siis olleet koko työyhteisön juttuja.
No en ikinä. Edes niinä vuosina, kun olin melko selkeästi diagnostiset kriteerit täyttävä alkoholisti.
Lääkäri
Iltavuorossa perjantaina on tapana painaa urakat täyteen yhtä soittoa ja sitten työporukassa viettää loppuilta kaljoitellen. Ei ole onneksi johtajia iltavuorossa ja kun hommat on tehty niin ei se ketään haittaa.
Lounasaikaan on ollut joskus pippaloita, ja sen jälkeen on humalassa tullut tehtyä töitä, tosin max tunnin verran, kun ne pippalot on kestänyt sen kolme tuntia.
Olen. Olin tosi rennossa kesätyöpaikassa, jossa työt tehtiin pääosin yksin, eikä aamuvuorossa juuri tavannut ihmisiä. Päädyin kerran menemään töihin suoraan jatkoilta.
No en. Tai kerran taisi käydä niin. Oli aamuvuoro tehtaassa. Illalla puolisolla oli opiskelijakemut ravintolassa, josta lähdin puoliltaöin kotiin. Heräsin, kun tyttöystäväni tuli kotiin ja hän oli tuonut minulle ison tuopin a-olutta viittansa alla(bileet olivat naamiaiset).
Siemaisin tuopin parilla huikalla ja huomasinkin, että kello oli kolme tai neljä...
Kuudeksi töihin....
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä, työajalla työpaikalla
Sama täällä joskus nuorempana.
Kivaahan se oli😁
En humalassa, mutta pilvessä oon ollut. Jopa ammattikoulussa :D