Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikki Me&I-vaate-esittelijät yhtä tekopirteitä?

Vierailija
18.08.2013 |

oon nyt käynyt kahden eri esittelijän pitämillä kutsuilla.

Ja voi jösses sitä tekopirteää lässytystä vaatteita esiteltäessä: "ja tässä, tää seuraava paita, siis aiiiiivan ihana! siis i-h-a-n-a! Tässä paidassa seikkailee tämän ja tämän nimiset vekkulit hahmot! On niin ihania, että! Meidänkin nico-petteri on niiiiiiin ihastunut tähän vaatteeseen, että mitään muuta ei enää huolikaan päälleen, niin että oli ihan pakko ostaa näitä nyt sitten kaks, että vaikka yks ois pesussa niin toinen on sit päällä! hihihihihiii! ja kattokaas, kuinka hyvin tää paita sopii näiden pöksyjen kanssa! aivan i-h-a-n-a yhdistelmä! Mun ehdoton lemppari! Ja sit meidän neiti haluaa ehdottomasti pitää tätä näiden legginssien kanssa! kattokaas kuinka sopii hyvin tää paidassa olevan hahmon väri näiden legginsien kanttauksiin! kyllä on upea!"

oikeesti...? :D :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuollaisessa esittelytyössä on hyvä olla innostunut. Olen mä ollut joskus semmosilla tuppisuukutsuillakin jossa esittely hoidettiin tyylillä "kattokaa siitä esitteestä", tunnelma oli vähän outo.

Vierailija
2/3 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, missä kaupungissa käyt kutsuilla?

Ystäväni on Me&I myyjä ja nuo lauseet voisivat olla hänen suustaan. Mutta ne ei ole tekopirteyttä vaan mallistoon ihastuneen, iloisen ihmisen puhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meneehän se vähän noin :) Olen ollut kolmen eri esittelijän kutsuilla, kahdessa kaupungissa. Aivan noin tekopirteää tosin ei ole ollut, mutta tunnistan kyllä tyylin!