Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalo asujat! Kysymys?

Vierailija
15.08.2020 |

Jos olette lähdössä ulos ja kuulette, että porraskäytävässä on ihmisiä/naapureita. Niin odotatteko, että he poistuvat, että ei tarvitse nähdä heitä. Vai menettekö vaan reilusti samaan aikaan käytävään.

Itse odotan aina, että porraskäytävä on tyhjä. Monta kertaa minulla on ollut takki päällä ja roskapusiit ym. kädessä ja en ole mennyt käytävään, kun kuulen että siellä on joku. Jostain syystä en vain halua nähdä naapureitani. Minua ei kiinnosta :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että häipyvät. En halua nähdä edes kavereitani, saati jotain idiootteja naapureita.

Vierailija
22/30 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä odotan, mutta en silloin jos on kiire tai olen muuten vain kärsimättömänä keskittynyt ovesta lähtemiseen. Eli tää riippuu siitä, onko mun aivoissa "tilaa" ahdistumiselle siinä hetkessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu naapuruston sosiaalisesta laadusta. tätä nykyä lähinnä juoppoja ja muuten "tööt" sakkia joten mieluummin joutavat luuhailla tiehensä ensin.

😶

Vierailija
24/30 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun tarvitsee mennä ulos, menen, enkä jää odottamaan, että naapurit olisivat menneet ensin. Asun ylimmän kerroksen perimmäisessä asunnossa, joten en pääsisi ikinä ulos, jos alkaisin naapureitani pelkäämään. Tässä on matkan varrella parikymmentä ovea, joista voi tulla ulos ihmisiä sillä aikaa kun minä teen matkaani kotoa ulos.

Jos näen rappukäytävässä tai hississä naapurin, jota en halua tavata, ignooraan hänet. Niin naapurinikin tekevät, kun eivät halua tavata minua, mutta satumme yhtäaikaa rappukäytävään.

Vierailija
25/30 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että käytävä on tyhjä ja jos joku on menossa hissiin niin päätän kuntoilla ja kävellä portaat.

Vierailija
26/30 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmispelko 😁

Vierailija
27/30 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaan ovisilmästä ja odotan, ellei ole älytön kiire. Pahinta on, kun on ehtinyt sinne käytävään ja sitten naapuri avaa oven. Jos olen vielä oven sisäpuolella, niin usein vedän kiinni ja odotan. Noloa, tiedän.

En mene samaan hissiin kenenkään kanssa, jos sinne on tulossa muita, vaan raahaan vaikka millaiset kantamukset portaita. Onneksi vain kolmoskerrokseen.

Luulin, ettei kukaan muu tee tällaista, mutta kiva, että meitä on lisääkin. Vältelläänhän jatkossakin toisiamme. ;)

Ja kyllä, diagnoosina on sosiaalisten tilanteiden pelko.

Vierailija
28/30 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan odottaa hetken, jos joku kolistelee kerroksessamme ennen kuin olen menossa ulos ovesta. Porrastasanne on pieni ja samoin hissi, enkä halua olla niin lähellä lähes täysin tuntemattomia ihmisiä l. naapureitani, koska se vain tuntuu epämiellyttävältä. Nykyään jo ihan koronan vuoksi näin. Jos sillä on väliä, niin kyllä, minullakin on todettu sosiaalisten tilanteiden pelko mutta pystyn kyllä moikkaamaan naapureitani enkä varsinaisesti heitä pelkää. En vain halua ängetä kylkeen kiinni jos sen voi välttää.

Vierailija
29/30 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että poistuu, syyt:

-on vain yksi naapuri jonka kanssa yhteinen eteinen

-se eteinen on niin pieni ettei siihen sovi 2 ihmistä ainakin jos jotain roskapusseja tai laukkuja mukana

-naapuri on vähän outo ja viettää tuossa tilassa pitkiä aikoja, ei ole minkäänlaista syytä miksi siellä viettäisi minuutteja

Vierailija
30/30 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, kun on menoja. Ja tulen, kun sen aika on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan