Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käyttänyt työhaastattelussa stunttia?

Vierailija
18.08.2013 |

Minä olen useita kertoja turvautunut siskooni, joka on sulavasanainen, omaa näyttelijänkykyjä ja on paljon minua rohkeampi. Torjutuksi tuleminenkaan ei tunnu pahalta, koska enhän se ollut minä joka haastattelussa kävi. Tiedän, että siskoni pärjää aina hienosti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä? Onko siskosi koskaan saanut töitä? MItä silloin tekisit? Oletteko identtiset kaksoset vai mikä järki tuossa on?

Vierailija
2/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, veljeni menee puolestani. Hän on paljon tasapainoisemman oloinen kuin siskonsa, siis minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olen saanut kaikki 4 työpakkaani siskoni avulla. Ei työnantaja tunnista enään muutenkaan viikkojen päästä hakijaa, kun työ alkaa. Ja haastattelijat ovat usein ulkopuolista tähän tehtävään pakattua. Eivät he ole katsomassa, saapuuko töihin sama henkilö.

Vierailija
4/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän usein siskoni koska työnantajakin lähettää konsultin. Ihan hyvin on mennyt.

Vierailija
5/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se työ alkaakin samantien? Mulla on käynyt niin. 

Vierailija
6/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä käynyt joskus mielessä. Olen kyllä sujuvasanainen ja sanavalmis mutta jostain syystä jännitän haastatteluja kamalasti. En jännitä esiintymistä tai uusien ihmisten tapaamista mutta työhaastattelut ovat kamalia. Ystäväni on hyvin saman näköinen kuin minä. Pitkä, vaalea, hoikka ja tyyliltään samanlainen. Joskus hän on kokeillut rillejäni ja näyttää ne päässä aivan minulta. Tietenkin kasvonpiirteissä on eroja mutta olen ajatellut ettei niihin kamalan suurta huomiota kiinnitetä varsinkin kun haastattelija on usein joku ulkopuolinen tai ainakin joku jonka kanssa en tule säännöllisesti työskentelemään. Ystäväni vakuuttaa jokaisen kaikissa haastatteluissa. Minä taas kirjoitan ne hakemukset joilla haastatteluun pääsee. Olisimme lyömätön kaksikko. :D

Vierailija
7/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ilman tätä menettelyä olisin työtön, sillä ennen kuin aloin käyttää siskoa sijaisena, niin en mennyt yhteenkään haastatteluun johonka pyydettiin. En vain pysty olla missään tentattavana. Jo koulussa aina äkytin, punastelin ja tärisin. Ei sellaista kukaan ota. Itse töihinmeno on eri asia, koska onhan "minut" jo hyväksytty.

Vierailija
8/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 18:35"]

Ap. Ilman tätä menettelyä olisin työtön, sillä ennen kuin aloin käyttää siskoa sijaisena, niin en mennyt yhteenkään haastatteluun johonka pyydettiin. En vain pysty olla missään tentattavana. Jo koulussa aina äkytin, punastelin ja tärisin. Ei sellaista kukaan ota. Itse töihinmeno on eri asia, koska onhan "minut" jo hyväksytty.

[/quote]

Lopeta provoilu. Tuollainen ei ikinä toimisi

Vierailija
9/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän nerokasta toimintaa, taas kerran! Noin toimien mehän saadaan työttömyyskin maasta vähenemään?

Vierailija
10/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja amk:hon voitaisiin perustaa ihan oma työnhakijastunt-linja, työllistyminen olisi taattu. Oi tulevaisuuden näkymät on upeat, oma stunt-firma...

Vierailija
11/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työhaastattelussa mutta treffeillä kyllä.

Vierailija
12/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sellainen ala, jolla haastattelijat ovat yleensä ulkopuolisia?

Vierailija
13/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsekkaahan, ettei ole muutakin stuntannut elämässäsi.  

Yllätyt, hahah

Vierailija
14/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 18:48"]

Mikä on sellainen ala, jolla haastattelijat ovat yleensä ulkopuolisia?

[/quote]

Kyllä isot yritykset käyttää ihan pääsäänöisesti nykyään koulutettuja haastattelijoita. Ei lähikaupssa tällaiseen törmää, vaan sielä on paikan myymälävasttava yleensä, tai  jopa joku kassahenkilökunnasta.

Vierailija
15/15 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskoni oli niin törkee, että otti sit itselleen sen paikan, johon MINÄ olin hänet stuntiksi lähettänyt. Eli vain luotettavia stuntteja suosittelen.