Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumorintajuttoman henkilön kanssa keskustelu on todella kamalaa

Vierailija
18.08.2013 |

Taas tänään totesin miten huumorintaju ei ole jokaisessa ihmisessä kukkiva piirre. Itse olen tosi huumorintajuinen ja aina jos en jonkun huumorinheittoa ymmärräkään, hymyilen silti kohteliaisuudesta.

No niin, siis tapasin ihmisen jolle ilmoitin hymyssä suin erään asian, ihan vain ilmoitusluontoisen asian ja hän katsoi minua tympääntyneenä ja kyllästyneen näköisenä, sanoi okei ja poistui paikalta. Tunsin itseni tosi tyhmäksi, mikä tyhmää vastaa onkin, mutta en voi tunteilleni mitään :( Asiani ei ollut mitenkään hirveän hauska enkä todellakaan odottanut edes mitää naurua mutta edes pientä hymynpuolikasta että asia on ihan huumorijuttu. Kyseinen henkilö hyvänpäiväntuttu joten ehkä hän koki että astun hänen reviirilleen juttelemalla hänelle. En tiedä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin olen niin tosikko että en naura millekkää turhan naurajat ne tekee pellen itsestään ainaki mun silmissä turhaa naurava ihiminen on täysi pelle

Vierailija
22/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon tosikko en naura koskaan millekkää enkä ymmärrä leikkiä ja ärsyttää ihimiset jotka nauravat turhille asioille ja ovat koko aika laskemassa leikkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tosikko en viljele loukkaavaa huumoria mutta mua ei vain naurata mikää niin kivaa ei ole että mut saisi nauramaan en ymmärrä turhaa nauravia ihimisiä enkä hyväksy huumoria eli viihdyn toisten tosikko ihimisten seurassa 

Vierailija
24/34 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tosikko en naura koskaan milekkää enkä hyväksy turhaa nauramista rajansa se on huumorillaki ei tule niin kivaa elämässä että nauraisin jonkun tyhmille ja lapsellisille jutuille ja silt mulla on ystäviä että repikää siitä

Vierailija
25/34 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä taas ärsyttävä ihiminen on se joka ottaa melkein kaiken huumorilla eikä ota mitään tosissaan kuten minä minä en ymmärrä huumoria enkä siedä leikinlaskua koska olen tosikko ja mua ei saa nauramaan millään ei tuu niin kivaa olemaan että nauraisin lähden pois sellaisesta seurasta jossa viljellään huumoria minä viihdyn tosikkojen ihimisten seurassa saatan kuulostaa ärsyttävältä mutta näin se vain on toiset ymmärtää huumoria toiset ei

Vierailija
26/34 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tavannut sellaisia ihmisiä. Jos on muuten ihan hyväntahtoinen ihminen niin annan ihmisten olla enkä yritä väkisin. Sitten on muuten vihaaja-mulkvisteja, jotka halveksuvat sitä, että yrittää keventää tunnelmaa.

Vierailija
27/34 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen sitte kai mulkvisti tosikko kun en huumoria ymmärrä mutta no meitä on moneksi

Vierailija
28/34 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
29/34 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole huumorin tajua enkä siedä leikin laskua olen tosikko ja mua ei saa nauramaan mikää niin kivaa ei tuu elämässä että nauraisin en voi tosikkoisuudelleni mitää mulla on tosikkoja ystäviä ja viihdyn hyvin toisten tosikkojen surassa että näin

Vierailija
30/34 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän tahtoinen itsekki olen vaikka ei huumoria ookkaa

Vierailija
31/34 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yleispätevää huumorintajua. Jotakin naurattaa ihan eri jutut kun toisia.

Kuulen itsekin olevani tosikko kun en ymmärrä tietynlaista huumoria ja se on ok. Mutta se ei taas tarkoita ettenkö taas ymmärtäisi jotain muuta huumoria.

Vierailija
32/34 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ap tarkoittanut, että joka ihmisen kohdalla pitäisi vitsejä heitellä. Ei huumorintaju ole sama kuin vitsien kertominen.

Itsekin olen joskus hämmentynyt siitä, kun tekee oman osuutensa siitä, että tunnelma olisi leppoisa ja rento, niin toinen on kuin kuivan tuhkan pöllähdys, joka imee kaiken rentouden.

Vierailija
33/34 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikot on henkisesti väkivaltaisia ilonpilaajia.

Vierailija
34/34 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ärsyttävintä on ihmiset jotka viljelee loukkaavaa huumoria ja ihmettelee et miks oot niin tosikko. Esim. mua ei naurata yhtään jos joku tuttu sano mulle että sun lapset piti niin paljon meteliä eilen ulkona et pitäis viedä saunan taakse ja ampua. Ja sitten vitsi-vitsi-miks-sä-oot-niin-tosikko. Toki aloittajasta en tiedä kun en saanut esimerkkiä hänen huumoristaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi