Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenvaatteiden verkkokaupasta

Vierailija
03.08.2013 |

Millainen vielä puuttuu markkinoilta? Mitä kaipaisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että kaikkea jo on ja mitään ei puutu. Mutta jos olet sellaista perustamassa niin varmaan retro henkiset vaatteet näyttää menevän kaupaksi

Vierailija
2/6 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, mitäänn retrohenkistä ei enää kaivata, niitä on suomalaiset nettikaupat väärällään. Ota valikoimiin vaikka Misha Lulu, Kate Mack, Billieblush ja Mim-pi niin tulen asiakkaaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja eikai täällä ole vielä kiinasta tuotuja vaateita jota olen ebaysta tilannut (todella ihania)

Vierailija
4/6 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kaipaisin arkisen rentoja ja ennenkaikkea urheilullisia vaatteita. Olisipa mukava, jos olisi nettikauppa, josta saisi kerralla tilattua eri merkkisiä urheiluvaatteita lapsille. Nyt saa rämpiä miljoona kauppaa läpi, että saa 9v pojalle kelpaavan kouluvaatetuksen kasaan. Puma, Nike, Adidas, Umbro..

Vierailija
5/6 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienille on vaikka mitä, ja kouluikäisille ei juuri mitään massasta poikkeavaa.

Retrot on ihan syvältä.

Vierailija
6/6 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI AINAKAAN RETROA. Olen jo kurkkuani myöten täynnä sitä ja retroa myyviä nettikauppoja on pilvin pimein. Edellisen kommentoijan tavoin toivoisin nettikauppaa, joka tarjoasi arkikäyttöön sopivia vaatteita koululaisille ikähaarukassa 7-15v Myös aivan perushousuja ja paitoja, ei pelkästään napamallisia ja muita "erikoisuuksia".