Lastenvaatteiden verkkokaupasta
Millainen vielä puuttuu markkinoilta? Mitä kaipaisit?
Kommentit (6)
No huh huh, mitäänn retrohenkistä ei enää kaivata, niitä on suomalaiset nettikaupat väärällään. Ota valikoimiin vaikka Misha Lulu, Kate Mack, Billieblush ja Mim-pi niin tulen asiakkaaksi :)
niin ja eikai täällä ole vielä kiinasta tuotuja vaateita jota olen ebaysta tilannut (todella ihania)
Minä taas kaipaisin arkisen rentoja ja ennenkaikkea urheilullisia vaatteita. Olisipa mukava, jos olisi nettikauppa, josta saisi kerralla tilattua eri merkkisiä urheiluvaatteita lapsille. Nyt saa rämpiä miljoona kauppaa läpi, että saa 9v pojalle kelpaavan kouluvaatetuksen kasaan. Puma, Nike, Adidas, Umbro..
Pienille on vaikka mitä, ja kouluikäisille ei juuri mitään massasta poikkeavaa.
Retrot on ihan syvältä.
EI AINAKAAN RETROA. Olen jo kurkkuani myöten täynnä sitä ja retroa myyviä nettikauppoja on pilvin pimein. Edellisen kommentoijan tavoin toivoisin nettikauppaa, joka tarjoasi arkikäyttöön sopivia vaatteita koululaisille ikähaarukassa 7-15v Myös aivan perushousuja ja paitoja, ei pelkästään napamallisia ja muita "erikoisuuksia".
tuntuu että kaikkea jo on ja mitään ei puutu. Mutta jos olet sellaista perustamassa niin varmaan retro henkiset vaatteet näyttää menevän kaupaksi