Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle sisko JA veli? Kummalle mielummin soitat?

Vierailija
18.08.2013 |

Mietin kun itsellä on vain siskoja, että onko välit aikuisena veljeen yhtä lämpimät ja voiko sisarussuhde olla ihan samanlainen? Vai onko siinä kuitenkin se kuilu,että ihan samalla aaltopituudella ei olla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolle. Veli on vasta 11v (ja minä 28v.) joten ei oikein tule soiteltua.

Vierailija
2/12 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä paljon soittelen mutta siskon kanssa ollaan ehkä läheisimmissä väleissä vaikka veljeni kanssa nähdäänkin suhteellisen usein. Ero on ehkä siinä, että siskoni voi tulla käymään ja viettämään aikaa kanssani mutta veljeni poikkeaa, jos on lähistöllä töitten tms takia. Saattaa siis tulla päiväunille tai syömään ja lähettelemään sähköposteja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille soitan yhtä usein, mutta kyllä siskon kanssa puhelut venyy paljon pidemmiksi :D.

Vierailija
4/12 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei veljen  kanssa voi ihan oikeasti puhua mistään tärkeästä, koska veli inhoaa ns. oikeita keskusteluja. Kissavideoita sen sijaan vaihdellaan monta kertaa viikossa facebookissa.

Vierailija
5/12 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni kanssa olen tekemisissä lähes joka päivä. en ole ollut veljeeni yhteydessä lähes kymmeneen vuoteen. olen sitä mieltä että minun ei tarvitse sietää vastenmielistä manipuloivaa kusipäätä vaikka tämä olisikin putkahtanut maailmaan samasta jalkovälistä kuin minä.

jos tämä jonkun mielestä tekee minusta huonon ihmisen niin ihan sama minulle. ne narsistiset paskiaiset joista ihmiset täällä valittavat, luuletteko ettei heillä koskaan ole sisaruksia? jos teidän ei tarvitse heitä katsella jos ette halua, niin miksi minun pitäisi?

Vierailija
6/12 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi veljeä ja sisko. Selvästi ollaan kaksi erilistä tiimiä, siskot puuhailee omia ja veljet omiaan. Mutta ihan hyvissä väleissä ollaan ja nähdään kuukauden parin välein.

Vierailija
7/12 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läheisempi veljeni kanssa, koska ikäero on meillä paljon pienempi ja sen takia ollaan oltu enemmän tekemisissä lapsina.

Vierailija
8/12 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelle soitan mielummin, kun siskolle.

Vierailija
9/12 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolle ehkä enemmän soittelen, mutta veljeni luona vierailen useammin ja kutsun meille useammin käymään. Sisko asuu toisessa kaupungissa ja veli puolestaa samalla kadulla. Välit on läheiset kumpaankin - eri tavalla molempiin, mutta ei kumpaankaan enemmän. Veljen kanssa puuhailen enemmän harrastusjuttuja ja puhun niistä: pelataan tennistä välillä, käydään lenkillä tms. Siskon kanssa taas käydään leffoissa, pidetään viini-iltoja ja muuten vaan soitellaan kuulumisia.

Vierailija
10/12 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tietenkään voi miespuolisen kanssa jutella ihan samalla lailla, varsinkin kun pikkuveljellä ei ole vielä lapsia, eikä hän ole itse kova pitämään yhteyksiä, vaikka hyvät välit onkin, hän ei tykkää että äiti ja me siskot setvitään hänen naisasioita ym.

Vierailija
11/12 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sisko ja veli! Olen nuorin! Veli osaa vain matikkaa! Sisko pitää porukan koossa! Minä teen sen, mitä sisko ja veli ei osaa!

Vierailija
12/12 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille yhtä paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi