Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa avioeron! Lähetin miehen kännykästä viestin

Vierailija
18.08.2013 |

liiketuttavalle viestin, että jatkossa työasiat ja yhteydenotot mieluummin arkena virka-aikaan, koska sunnuntait vietän perheen parissa. Siis viesti miehen nimissä. Olin niin suivaantunut. Nyt mies on sitä mieltä, että olen ylittänyt jonkun rajan ja hän haluaa eron. En voi uskoa!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:19"]

Yrittäjä on töissä 24/7. Minä vastaan puhelimeen jopa lomalla ulkomailla. Ei tuollaisella yritys voi menestyä että tehdään töitä vain arkisin virka-aikana.

[/quote]

Täälläpä yksi yrittäjä, joka vastaa puhelimeen vain arkisin työaikana. Lomilla sekä puhelimessa että sähköpostissa lomavastaaja. Rikastumaan ei ole päässyt, mutta tyytyväisiä asiakkaita riittää sen verran, että perheen elättäminen onnistuu ja lomiakin on tosiaan mahdollista pitää.

Vierailija
22/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kännykkään ei kosketa. Ei lueta viestejä, ei laiteta viestejä, eikä katsota lokia.

Teit ap tosi törkeästi. Jos temppusi jotenkin kuvastaa käyttäytymistäsi parisuhteessa muulloinkin, ymmärrän täysin miehesi eroaikeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai et allekirjoittanut viestiä, mutta avauksessa kuitenkin kirjoitat, että laitoit viestin "miehen nimissä".

Kunhan provoilet.

Jos on totta, en hevillä antaisi moista temppua anteeksi.

Vierailija
24/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:19"]

Yrittäjä on töissä 24/7. Minä vastaan puhelimeen jopa lomalla ulkomailla. Ei tuollaisella yritys voi menestyä että tehdään töitä vain arkisin virka-aikana.

[/quote]

Täälläpä yksi yrittäjä, joka vastaa puhelimeen vain arkisin työaikana. Lomilla sekä puhelimessa että sähköpostissa lomavastaaja. Rikastumaan ei ole päässyt, mutta tyytyväisiä asiakkaita riittää sen verran, että perheen elättäminen onnistuu ja lomiakin on tosiaan mahdollista pitää.

[/quote] Juuri näin, yrittäjä voi olla yrittäjä olematta 24/7 läsnä ja se ei olisi missään tapauksessa edes terveellistä pitemmän päälle, niin elämän ja kuoleman asioita kenelläkään tuskin on pyöritettävänään. Pistän puhelimeni äänettömälle joka ilta viimeistään klo 21, tekstiviestit kyllä luen. Lapset ja perhe on tärkeä useille yrittäjillekin.

Vierailija
25/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet pimeä..

Vierailija
26/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa pitäisi kantaa kotiin mielin määrin mutta töitä ei saisi sen eteen liikaa tehdä?

Vierailija
27/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 17:57"]

Rahaa pitäisi kantaa kotiin mielin määrin mutta töitä ei saisi sen eteen liikaa tehdä?

[/quote]

No juu, työajan ulkopuolelta ei makseta palkkaa. Jos ei osaa tehdä töitä työaikana niin on ottanut liikaa hommia vastaan. Työnarkomaanin ei pidä perustaa perhettä. 

Puhelin. Kännykkä. Suhde on tosi huonolla pohjalla jos toisen kännykkään ei saa koskea eikä tekstiviestejä saa lukea. Meillä kumpikin on avoin näissä asioissa. Ei ole sellaisia salaisuuksia joita toinen ei voisi nähdä. Joskus voi jopa kysäistä toiselta että katsotko tuliko tärkeä viesti. Työpaikan sähköposti on asia erikseen sitten. 

Vierailija
28/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:04"]

Toisen nimissä esiintyminen on laitonta. Omissa nimissäsi tuon olisit saanut tehdä, mikset tehnyt? 

[/quote]

En allekirjoittanut ja muoto ei ollut minä-muoto, mutta miehen numerosta se lähti. 

Ap

[/quote]

Todella törkeää käytöstä, ap. Jos joku tekisi minulle noin, olisi luottamus mennyt. Toisten ihmisten puhelimiin ei kajota ilman lupaa ja toisten nimissä ei lähetetä viestejä! Voi hyvää päivää sentään. En ihmettele yhtään, että mies on sydänjuuriaan myöten järkyttynyt.

Itselläni on haastava työ ja vaikka kuinka yritän pitää työasiat töissä hoidan kuitenkin tärkeimmät sähköpostit iltaisin, viikonloppuisin ja jopa lomilla. Jos mieheni sörkkisi minun työasioitani ja SAATTAISI MINUT NAURUNALAISEKSI kuten ap teki miehelleen, niin olisin järkyttynyt, vihainen ja surullinen, en voisi uskoa todeksi.

Tämän täytyy olla provo.

Vierailija
29/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa ajatuskin että joku esiintyisi minuna ja lähettäisi viestin nimissäni. En ehkä haluaisi olla tekemisissä sellaisen ihmisrn kanssa, on läpeensä mätä.

Vierailija
30/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ap on ystävyys vittu, onneks ukko heittää tuollaisen idiootin pellolle. 

Vierailija
31/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 18:16"]

Kuvottaa ajatuskin että joku esiintyisi minuna ja lähettäisi viestin nimissäni. En ehkä haluaisi olla tekemisissä sellaisen ihmisrn kanssa, on läpeensä mätä.

[/quote] Mielummin perhettään arvostava kuin munaton.

Vierailija
32/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Aihe vapaa on aina aihe vapaa, mutta:

En voi kuin ihmetellä, kuinka erikoinen suhtautuminen on toisen viesteihin, sähköposteihin ym. 

Okei, joissakin parisuhteissa on ok tietää puolison tekstiviestit ja sähköpostit, mutta tällöinkin kyse on sopimuksesta. Ei missään nimessä pitäisi olla automaattioletus, että toisen viestit olisivat luettavissa ja lähetettävissä puolison taholta. Olisiko suhtautuminen oikeasti yhtä vapaata, jos mies lukisi naisten viestit ja lähettelisi mitä sattuu huvittamaan? En nyt halua tästä mitään mies-nainen-keskustelua, mutta sopisi ajatella omalle kohdalleen. En lähettele omassa elämässäni mitään sopimatonta tai väärin ymmärrettävää mihinkään suuntaan, ja mies saa aivan hyvin soittaa puhelimellani jos tarvitsee tai vilkuilla kun olen facebookissa. Mutta viestihistoriaani hänellä ei yksinkertaisesti ole lupaa lukea saati lähetellä minun nimissäni kenellekään mitään, ja soitotkin luvan kanssa jos oma puhelin hukassa yms. Ja sama toisinpäin.

Ei tuota minun mielestäni voi selitellä "perheen vapaa-ajan edulla". Oli yksinkertaisesti törkeää sekoittaa omaan suhdekuvioonsa ihan ulkopuolinen ihminen ja sekoittaa toisen työkuviot. Miksei asiasta voinut keskustella miehen kanssa niin kuin aikuiset? 

Ja tuo että "aina tuomitaan ja ollaan olevinaan niin täydellistä": kirjesalaisuus on ihan oikea asia ja lainopillinen juttu, ei mikään täydellisyyden mittari. 

Vierailija
33/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa käytöstä aloittajalta..kai se mies osaa itse asettaa työnsä rajat ei kai siihen vaimon tarvitse puuttua tai sitten on ihan lässy mies.

Vierailija
34/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa mahdollisimman nopeasti. Ei yrittäjä pysty elämään sellaisen kanssa, joka ei pätkääkään arvosta yrittäjyyttä eikä edes halua ymmärtää, mitä se vaatii. Sä tarvitset kaljaa litkivän luuserin, mieluiten työttömän downshiftaajan. 

Vierailija
35/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap tilanteen tasalla?

Miten ihmeessä, joku voi mennä toisen nimissä tekemään yhtikäs mitään?

Pitäkää perheneuvottelu, olethan noyrä ja pyydät anteksi.

Minä jättäisin sinut heti, sorry vaan.

Vierailija
36/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kamelin selkä rusahtaa.

Vierailija
37/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tuo todella törkeä temppu sinulta. Ehkä tää ei ole ainut syy vaan se, joka katkaisi kamelin selän...

Vierailija
38/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin sun miehen puolella tässä!! Ihan käsittämätöntä että meet johonkin työsuhteeseen puuttumaan. Unbelievable! Jotain rajaa.

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 14:46"]

liiketuttavalle viestin, että jatkossa työasiat ja yhteydenotot mieluummin arkena virka-aikaan, koska sunnuntait vietän perheen parissa. Siis viesti miehen nimissä. Olin niin suivaantunut. Nyt mies on sitä mieltä, että olen ylittänyt jonkun rajan ja hän haluaa eron. En voi uskoa!

[/quote]

Vierailija
39/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, menit kyllä hitusen liian pitkälle, vaikka vähän ymmärränkin sinua.

Vierailija
40/60 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi reaktio on liioiteltu, mutta kyllä mielestäni ylitit jonkun rajan. Miehesi pitäisi itse tajuta asettaa rajat työelämän ja kodin välille. Se ei ole sinun tehtäväsi. Voit toki puhua miehelle asiasta, mutta et todellakaan lähetellä viestejä hänen puhelimestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä