Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KEHU MIESTÄSI KETJU!

Vierailija
18.08.2013 |

Eli mitkä ominaisuudet miehessäsi kiehtovat sinua ja saavat sinut rakastamaan häntä yhä enemmän?

Kaikki mukaan!

Tähän ketjuun ei haukkuja, vaan pelkkiä kehuja!

Kaikille miehille opiksi eiköstä juu:)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 13:46"]

Ei juo ollenkaan alkoholia, on ahkera, ottaa minut aina huomioon, on komea ja hyvä nuolemaan:) Lisäksi kookas vehje, mitä sitä nainen muuta voi toivoa. Njaa, voisi olla hyvin tienaavakin, mutta mieluummin kätevä käsistään ja luova.

[/quote]

Kaikilla palsta naisilla on mies joiden penis on 20 senttiä pitkä tai pitempi. Joten tuota ei oteta huomioon.

Vierailija
22/26 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus minua ja lapsiamme kohtaan on sydämen salpaavaa. Hän todella aidosti välittää meistä ja tekisi mitä hyvänsä vuoksemme.

Mieheni on älykäs, siisti, komea, seksikäs ja hauska. Mies minun makuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 13:57"]

Antaa kaikki tienaamansa rahat perheen käyttöön, eikä omaa kalliita harrastuksia.

Rehellinen mies, jolla paljon ystäviä. Kätevä käsistään, ei edes osaa olla sohvapottuna, ikä 46v, mutta kroppa parempi kuin useimmilla parikymppisillä.

[/quote]

Voi hemmetti. Eli on hyvä mies kun käy töissä ja antaa kaikki rahat sinulle ja itsellä ei ole mitään omaa. Sitten vielä tekee kotona töitä. Idiootti se on.

Ei tuo ole mikään parisuhde

Vierailija
24/26 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kiltti ja huomaavainen. Siivoaa omat jälkensä, tekee kotitöitä ilman sanomista. Ei valita turhasta mutta osaa puhua tarvittaessa suoraan. Omaa hyvän huumorintajun ja tykkää tehdä vapaa-ajalla samoja asioita kuin minä.

Vierailija
25/26 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kiltti ja huomaavainen. Siivoaa omat jälkensä, tekee kotitöitä ilman sanomista. Ei valita turhasta mutta osaa puhua tarvittaessa suoraan. Omaa hyvän huumorintajun ja tykkää tehdä vapaa-ajalla samoja asioita kuin minä.

Vierailija
26/26 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäs ensimmäise viistoista vuotta meidän yhteiselämässä. Sitten sairastu haiman takia diepetkseen sun muihin tauteihin. Lopetti ryyppäämisen ja tän toisen viisitoistavuotta onkin ollut niin hyvä mies, ettei juuri parempaa löydy.

Pari kertaa meinattiin erota ekan viisitoista vuoden aikana, mutta onneksi ollaan vielä yhdessä.

Nyt vasta tulee oikea luonne näkyviin. Ihana aviomies, ihana isä ja paras ukki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi