Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna aloitan tällaisen dieetin, kuka lähtee mukaan

Vierailija
18.08.2013 |

Vähän mukaillen 2468-dieettiä, mutta terveellisemmin. Eli 57911- dieetti. Syödään siis päivässä 500/700/900/1100 kcal ja aina kierretään taas takaisin alkuun. Ajatuksena on, että jaksaa dieettiä kun ruokamäärä lisääntyy päivittäin (paitsi tietty sitten kun aloitetaan alusta) ja lisäksi ei tule painon jumitusta kun ruokamäärä vaihtelee. 

Aloitan huomenna 900kcal päivällä ja lähden siitä rullaamaan. Lähtöpaino on paljon, yli 100kg.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksenne: ihmiset ovat erilaisia ja motivoituvat eri asioista. Joillekin sopii rennompi tyyli, toisille taas valmiit ohjeet ja tieto siitä paljonko syödään päivän aikana.

Minä, ketjun aloittaja, kuulun jälkimmäiseen porukkaan. Olen kyllä syönyt tervellisemmin jo jonkin aikaa mutta haluan tehostusta joten siksi kokeilen tätä.

Ap

Vierailija
22/33 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toi ole aika huono, jos maanantaina aloittaa, niin perjantaina ja lauantaina pitäis olla kalorit noissa pohjalukemissa? Parempi sellanen vaihtoehto, että viikonloppuna olis aina vähän enemmän kaloreita ja vaikka joka arkipäivä minimit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 13:34"]

Eikös toi ole aika huono, jos maanantaina aloittaa, niin perjantaina ja lauantaina pitäis olla kalorit noissa pohjalukemissa? Parempi sellanen vaihtoehto, että viikonloppuna olis aina vähän enemmän kaloreita ja vaikka joka arkipäivä minimit?

[/quote]

Ei mua haittaa, väkisinkn ne jossain vaiheessa osuis viikonlopulle. Aloitan siksituosta 900 ettei ole niin iso pudotus nykyisistä kaloreista eikä homma siis kaadu siihen heti.

Toki voit dieetata niin että viikonloppuna enemmän ja viikolla vähemmän mutta se on sitten jo eri dieetti kuin tämä :)

Ap

Vierailija
24/33 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa hyvät mammat metabolisesta tuhosta. Se mielletään fitness-kisaajien vaivaksi, mutta lääkärit yhdistävät sen yhä useammin jojo/ihmedieettilaihduttajiin. Jatkuva kituuttaminen, ruuan kanssa pelleily ja liian vähän syöminen aiheuttaa teille ainostaan sen, että pilaatte aineenvaihduntanne, kuten yllä mainittiinkin.

Tähän kun vielä yhdistää vähäisen liikunnan tai sen kokonaan puuttumisen, niin sitten ihmetellään palstalla miksi lihoo vaikka ei syö mitään. Järki käteen naiset!

Vierailija
25/33 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAksi viikkoa saa syödä 800 kaloria ilman että terveys vaarantuu, mutta ei sen enempää. 1200 on minimi muutoin kaikenkokoisille. 

Vierailija
26/33 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 13:53"]

KAksi viikkoa saa syödä 800 kaloria ilman että terveys vaarantuu, mutta ei sen enempää. 1200 on minimi muutoin kaikenkokoisille. 

[/quote]

Lähde tälle tiedolle?

Vierailija
27/33 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena sinne ylemmäs kysyttyyn: On sellainen dieetti, ettei tarvitse laskea kaloreita. Jättää valkoiset jauhot ja sokerin vähälle, rasva leivän päältä pois ja leipää max kolme palaa päivässä. Sen verran voi jauhoista ja sokerista joustaa, että pari kolme kertaa viikossa sallii itselleen pienen suklaapatukan tai kotipullan tai annoksen jäätelöä. Annos ei saa saa olla suuri. Sipsejä ei ollenkaan eikä limpparia tai mehuja. Lautaselle iso annos salaattia. Perunoita max 2 ja riisiä tai pastaa pari ruokalusikallista. Älä ota lounaalla tai päivällisellä leipää. Kanaa tai kalaa sekaan. Toisena ateriana salaatti, jossa on ns. kevyitä kasviksia, salaattia, kurkkua, tomaattia paprikaa tai vaihtoehtoisesti kevyt kasviskeitto. Syö jonkun verran maustamatonta rahkaa tai jugurttia ja sotke sekaan hedelmiä, jos et ole syönyt paljon leipää tai pastaa voit laittaa pienen annoksen mysliä.  Mulla tämä dieetti toimii. 

Vierailija
28/33 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 13:53"]

[/quote]

Lähde tälle tiedolle?

[/quote]

En muista kirjan nimeä, mutta se oli laihdutuskirjassa, joka mulla oli kirjastosta lainassa. Siinä oli 1000 kalorin dieetti kahdeksalle viikolle, ja sanottiin, ettei siihen saa mennä jos ei käy ensin lääkärissä. 

Vierailija
29/33 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset alkako kituuttaa. Tulee ikuinen jojoilu vain palkaksi.

Vierailija
30/33 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toimi myöskään laihdutus noin vähillä kaloreilla. Laihtuuhan sillä joo mutta takaisin kilot tulee korkojen kera. En laske kaloreita, vaan syön suhteellisen terveellisesti ja maltillisia annoskokoja. Kalorimäärä mulla varmasti vaihtelee, sillon tällön laskenut ja ne on 1200-1700. Kuuntelen kroppaani, että jos sillä on helvetinmoinen nälkä, niin sitten syön enemmän. Jos taas pärjää vähemmällä niin se on ok. Joka päivä käyn lenkillä, usein kahdellakin. Juoksen, hölkkään ja kävelen.

Tämä toimii mulla, 12kg lähtenyt ja vielä yritän pudottaa sellaiset viisi kiloa. Sitten olisi painoindeksi 22 ja sehän on oikein hyvä mun mielestä.

Vierailija
31/33 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitan tänään 10,1-10/1 Extreme Hardcore experience X4321 in volume low fat dietin. Aluksi syödään 10pv pelkkää protskua sitten 1pv hiilaria sitten 10pv protskua sitten 1pv dietti vapaa-päivä.Dietti kestää 10vk.

Vierailija
32/33 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 14:18"]

Mulla ei toimi myöskään laihdutus noin vähillä kaloreilla. Laihtuuhan sillä joo mutta takaisin kilot tulee korkojen kera. En laske kaloreita, vaan syön suhteellisen terveellisesti ja maltillisia annoskokoja. Kalorimäärä mulla varmasti vaihtelee, sillon tällön laskenut ja ne on 1200-1700. Kuuntelen kroppaani, että jos sillä on helvetinmoinen nälkä, niin sitten syön enemmän. Jos taas pärjää vähemmällä niin se on ok. Joka päivä käyn lenkillä, usein kahdellakin. Juoksen, hölkkään ja kävelen.

Tämä toimii mulla, 12kg lähtenyt ja vielä yritän pudottaa sellaiset viisi kiloa. Sitten olisi painoindeksi 22 ja sehän on oikein hyvä mun mielestä.

[/quote]Ei liity ketjun aiheeseen mitenkään...

Vierailija
33/33 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli se pelätty 500kcal päivä ja hyvin meni! Tosin kalorit oli kyllä noin 550 eli hiukan yli, mutta se johtui päivällistapaturmasta :)

Nälkä ei ole ollut missään vaiheessa, mikä on aika hassua, mutta eipä kyllä haittaa yhtään. Maanantaiaamulla kävin vaa'assa, mutta nyt en ole tarkoituksella käynyt vaan yritän siirtää käymistä vähintään ensi maanantaihin.

Tänään siis 700kcal päivä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi