Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolettomia nimiehdotuksia?

Vierailija
18.08.2013 |

Sellaisia, jotka käyvät sekä tytölle että pojalle? Emme halua kertoa suvulle kumpi on tulossa/tulee. 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 12:44"]

Kyllä lasten tulee saada olla tyttöjä ja poikia!

[/quote]

Joo, kyllä lapsilla on oikeus siihen, että ne kasvatetaan johonkin ahtaaseen sukupuolilokeroon, jota eivät ole itse valinneet. Ja erityisesti, että kaikki varmasti tietävät jo nimestä, kuinka lasta tulee kohdella, ettei vahingossa vaan kohtaisi sitä lasta vaan sinä henkilönä, joka se on.

Jotenkin järkyttävää, että nääkin tähän ketjuun vastanneet kiusaajat on luultavasti jonkun vanhempia, ja opettavat tätä erilaisuudelle naureskelua ja pilkkaamista jälkikasvulleenkin.

Ja itse aiheeseen, että erilaiset luontonimet on kivoja. Valo, Kuu, Tammi tjsp.

Vierailija
2/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi helvetissä pitää antaa sukupuoleton nimi, ihmettelen vaan. Vanhempien huomionkipeyttä ja erikoisuudentavoittelua, jotenkin vastenmielistä, että oman lapsen nimi ja identiteetti valjastetaan oman erikoisuuden ja uniikkiuden esittelyyn, että katsokaa kuinka meillä ollaan massasta poikkeavia ja fiksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 12:47"]

Eikö se olisi fiksumpaa vaihtaa oma nimi johonkin sukupuolettomaan esim ruunaan tms kuin laittaa lapsesi kärsimään sun hölmöyksistäsi?

[/quote]

Voin jo kuvitella ne lapsen järkyttävät kärsimykset, kun sen nimestä ei kuule suoraan sen sukupuolta! Miettikää miten paljon ulkomaillakin kärsii kaikki Robinit ja Taylorit ym., joiden nimestä ei tiedä niiden sukupuolta!

Vierailija
4/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:21"]

[/quote]

Joo, kyllä lapsilla on oikeus siihen, että ne kasvatetaan johonkin ahtaaseen sukupuolilokeroon, jota eivät ole itse valinneet. Ja erityisesti, että kaikki varmasti tietävät jo nimestä, kuinka lasta tulee kohdella, ettei vahingossa vaan kohtaisi sitä lasta vaan sinä henkilönä, joka se on.

Jotenkin järkyttävää, että nääkin tähän ketjuun vastanneet kiusaajat on luultavasti jonkun vanhempia, ja opettavat tätä erilaisuudelle naureskelua ja pilkkaamista jälkikasvulleenkin.

[/quote]

Voi herranen aika... :D Mä en vaan voi iskoa että jotkut ihmiset hurahtaa tällaiseen soopaan.

Vierailija
5/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:27"]

miksi helvetissä pitää antaa sukupuoleton nimi, ihmettelen vaan. Vanhempien huomionkipeyttä ja erikoisuudentavoittelua, jotenkin vastenmielistä, että oman lapsen nimi ja identiteetti valjastetaan oman erikoisuuden ja uniikkiuden esittelyyn, että katsokaa kuinka meillä ollaan massasta poikkeavia ja fiksuja.

[/quote]

Miksi helvetissä pitäisi antaa nimi, josta kuulee sukupuolen? Miksi se olisi tärkeää? Miksi muissa maissa on ihan ok antaa sukupuolineutraaleja nimiä, ja Suomessa se on huomionkipeyttä ja erikoisuudentavoittelua? Entä jos antaa lapsen nimeksi Rauni?

Vierailija
6/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:31"]

Voi herranen aika... :D Mä en vaan voi iskoa että jotkut ihmiset hurahtaa tällaiseen soopaan.

[/quote]

Eikös tämä ole selvää ateistilogiikkaa. Lapsia ei saa aivopestä sukupuoleen vaan pidettävä niistä irti, kunnes ovat kyllin kypsiä itse päättämään mihin kokevat itse kuuluvansa.

Vierailija
7/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:31"]

[/quote]

Eikös tämä ole selvää ateistilogiikkaa. Lapsia ei saa aivopestä sukupuoleen vaan pidettävä niistä irti, kunnes ovat kyllin kypsiä itse päättämään mihin kokevat itse kuuluvansa.

[/quote]

Ai niinku että jokaista lasta pitäisi kasvattaa, niinkuin he olisivat transihmisiä? Suurin osa lapsista on kuitenkin tyttöjä ja poikia ja haluavat kuulua jompaan kumpaan ryhmään. Tää sukupuolineutraalius on yksi tämän ajan kummallisimpia kasvatussuuntauksia. Vaatteiden värit ja lelut voi lapsi itse valita, mutta täytyykö hänen se sukupuolikin osata itse valita? 

Vierailija
8/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:21"]

[/quote]

[/quote]

Miten niin ahtaaseen? Suurin osa lapsista kasvaa juuri siihen sukupuoleen johon ovat syntyneet. Joukkoon mahtuu toki pienen pieni osuus niitä, jotka eivät ole varmoja sukupuolestaan. Tämä osuus tietysti kasvaa sitä mukaa, kun kasvaa niiden vanhempien joukko, jotka haluavat pimittää lapsensa sukupuolen, nimetä lapsen omituisella nimellä, pukea lapsen outoihin ja oudon värisiin vaatteisiin, kieltää lapselta kaikki normaalit lelut ja leikit jne. Ei ihme, että lapsen identiteetti häiriintyy (ja lisäksi lapsesta tulee koulukiusattu).

Että onnea vaan valitsemallenne polulle. Siinä voi sitten suureen ääneen haukkua ja syyttää muita siitä, että oma lapsi on häiriintynyt, kiusattu ja syrjääntynyt.

Vierailija
9/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örkki, Pötkö, Lötkö.

Vierailija
10/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naava, Kide, Utu, Salama. Loimu, Havu, Paju, Okra, Tuli, Ruu, Viima, Lumo, Venni, Sasa, Puro, Nikki...

Vierailija
11/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikku, Tetra, Losa, Pörjä, Nöykkö, Nyrhi, Orsu

Vierailija
12/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerja, Tirso, Nerto.

Vierailija
14/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olisi fiksumpaa vaihtaa oma nimi johonkin sukupuolettomaan esim ruunaan tms kuin laittaa lapsesi kärsimään sun hölmöyksistäsi?

Vierailija
15/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea on sukupuolta Pimittää

Vierailija
16/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olmi 

Eeta

Ruppana

Kehvo

Mirvu

Mirvo

Seppi

Iira

Rauna

Suhvo

Vierailija
17/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan sairaan hyviä nimiehdotuksia :)

Vierailija
18/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armo

ekka

imo

ouko

eikko

eppo

Vierailija
19/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ommel, erhe, bonzai, reini

Vierailija
20/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kaksoset, niin ehdotan olmia ja erhettä. Ne ovat rakkaudella annettuja nimiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi