Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhauttaa kulkea treffeillä miesten kanssa

Vierailija
18.08.2013 |

Joutuu rupattelemaan yhdentekeviä ihmisen kanssa joka jo ensi silmäyksellä inhottaa. Netin kautta löydettyjä miehiä siis, kun elämässäni en muuten tapaa ketään. Moittikaa vaan vapaasti pinnalliseksi mutta monista miehistä näkee jo päältäpäin että ovat läpeensä nössyköitä enkä mä todellakaan sellaista jaksa joka inhottaa alusta asti.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mukavat miehet ei herätä naisissa romanttista kiinnostusta?

Pitäisikö aina olla yli-itsevarma öykkärimacho joka ottaa tilanteen haltuun että päätyisi muuksikin kuin "vaikutat mukavalta mutta.."-kaveriksi

Vaikeaa on pariutuminen kun asiallisen miehen asiallinen tutustuminen ei kelpaa vaan pitää olla pilkesilmäkulmaflirttiä.

Riittääkö sinulle naisessa pelkkä asiallisuus että kiinnostut hänestä?

Vierailija
22/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö aina olla yli-itsevarma öykkärimacho joka ottaa tilanteen haltuun että päätyisi muuksikin kuin "vaikutat mukavalta mutta.."-kaveriksi

Vaikeaa on pariutuminen kun asiallisen miehen asiallinen tutustuminen ei kelpaa vaan pitää olla pilkesilmäkulmaflirttiä.

En olisi öykkärimachon kanssa missään tekemisissä. Puolisoni on asiallinen, kunnollinen, huolehtivainen, rakastava mies, jolla on pilke silmäkulmassa ja jonka seurassa on helppoa ja hauskaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen näyttää viehättävältä ja on mukavan asiallinen niin kyllä mä tapailuun asti pyrin.

En oikein ymmärrä tätä nykykuviota että miehen pitää olla se kapellimestari treffeillä ja olla yksin vastuussa kaikista pelimiesliikkeistä tai 2 treffin jälkeen naiselta tulee viesti että en tuntenut kipinää.

Jos mies on ujo ja rauhallinen introvertti niin ei hän ala heti flirttailemaan ja koskettelemaan ja suutelemaan.

Vierailija
24/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten kuitenkin itse niin totaalisen vässykkä ettet ole saanut sanottua mitään vaan tuhlaat omaasi ja noiden miesten aikaa? Olisiko rehellinen suora puhe ilman kikkailuja mitään noin niin kuin aikuisille ihmisille?

Vierailija
25/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen näyttää viehättävältä ja on mukavan asiallinen niin kyllä mä tapailuun asti pyrin.

En oikein ymmärrä tätä nykykuviota että miehen pitää olla se kapellimestari treffeillä ja olla yksin vastuussa kaikista pelimiesliikkeistä tai 2 treffin jälkeen naiselta tulee viesti että en tuntenut kipinää.

Jos mies on ujo ja rauhallinen introvertti niin ei hän ala heti flirttailemaan ja koskettelemaan ja suutelemaan.

Ei se mikään ”nykykuvio” ole.

Vierailija
26/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin luulen, että syy kiinnostumattomuuteen on ollut jossain ihan muualla kuin "pelimiesliikkeiden" puutteessa.

Vierailija
27/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko käydä treffeillä kenenkään kanssa.

Saanko kysyä, miksi ette etsi kumppania työ- tai kouluympäristöstä? Olisi hitusen terveemmät lähtökohdat tutustua kuin tämä omituinen pakkodeittailu.

Kun olin nuori, eli kivikaudella, lähdettiin koulun tai työpäivän jälkeen "yksille" isommassa porukassa. Siinä oppi tuntemaan muut ilman paineita. Niin tutustuin aviomiehiini nro 1 ja 2 sekä kahteen rakastettuuni.

Olen ollut kokonaisen vuoden yksin viimeisten 35 vuoden aikana.

Vierailija
28/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ok olla ujo ja rauhallinen introvertti. On myös ok olla viehättymästä ujosta ja rauhallisesta introvertista. Olen itse introvertti mutta en ujo enkä kovin rauhallinenkaan vaan usein porukan keskipiste. Siksi minulle myös sopi puolisoksi parhaiten mies, joka on seurallinen ja hauska. En kiinnostuisi miehestä, joka on ujo ja hiljainen - en sittenkään (varsinkaan sitten), jos hän alkaisi yrittää jotain "pelimiesliikkeitä". Eli me vain olisimme aivan liian erilaisia viihtyäksemme yhdessä.

Vierailija
29/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehet vössyköitä jos eivät saa sinussa herätettyä tunteita, mutta itse et saa edes pakkeja annettua? Minkähänlaisen vössykän se sinusta tekee, jos käytetään samaa asteikkoa sinuun? Olisiko niin että olet itse ihan vössyköiden kuningatar?

Vierailija
30/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia.. Mutta jos netti deitti ei miellytä niin ei ole pakko jatkaa deittailua ollenkaan. Samaa sanoo 1 ystävä, joka useasti tapailee miehiä netin kautta.. Osa ei vaan vedä fyysisesti puoleensa.. Musta kukaan ei pakota tapaamaan tyyppiä, jonka kanssa on purjo kurkussa.. Silloin tekee palveluksen itselleen ja toiselle jos sanoobettä tää oli tässä.. Itse olen vetävimmät kundit tavannut livenä. Treffien ja deittien tarkotushan on selvittää, onko vetovoimaa ja kemiaa puolin ja toisin.

Vierailija
31/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet vössyköitä jos eivät saa sinussa herätettyä tunteita, mutta itse et saa edes pakkeja annettua? Minkähänlaisen vössykän se sinusta tekee, jos käytetään samaa asteikkoa sinuun? Olisiko niin että olet itse ihan vössyköiden kuningatar?

Käsitin että kyseessä olivat ensitreffit netin kautta kohdattujen miesten kanssa. Tällöinhän ei voi tietää, millainen mies on tosielämässä. Jos on treffeille päätynyt, ne on ihan kohteliasta vetää läpi vaikka toinen ei sitten irl kiinnostaisikaan. Oletan ettei näille ekoille treffeille kuitenkaan seurannut jatkoa.

Vierailija
32/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti tai pari jotka vietät ”epäviehättävän” kanssa ei ole yhtään mitään pois sinulta. Et ehkä hyödy tästä tyypistä mitään tai saavuta hänen kanssa mitään, mutta ihan mukavaa teillä voi silti olla. Teistä ei ehkä tule paria, mutta jonkin sortin kavereita ehkä.

Vierailija
33/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi öykkärimachon kanssa missään tekemisissä. Puolisoni on asiallinen, kunnollinen, huolehtivainen, rakastava mies, jolla on pilke silmäkulmassa ja jonka seurassa on helppoa ja hauskaa olla.

Paitsi tietysti ovulaation aikaan, jolloin tarvitsen oikeaa miestä, enkä hiirtä.

Vierailija
34/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan aina muutaman siiderin ennen treffejä, ei sitten haittaa kaiken maailman vätykset.

"Muutaman", niinpä niin. Tuskin tukematta pystyssä pysyvät.

Vierailija
35/35 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on melko tyhjänpäiväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan