Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko luottoteidoton tilata Me&I -kutsuilla?

Vierailija
18.08.2013 |

Millainen systeemi noilla kutsuilla on? Käteisellä ei voi maksaa, sen tiedän. Ei viitsisi lähteä nolaamaan itseään, jos ei mitään voi tilatakaan.. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt aivan täysin varma ole, ohikselle vastaan, mutta tietääkseni jos laskulle ostaa tavaraa niin silloinkin tarvitsee olla luottotiedot kunnossa. Me&i:lla, kuten usealla muullakin, voi laskun maksaa useassakin osassa joten kai se jonkinlaiseksi luotoksi sekin lasketaan? 

Vierailija
2/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kutsujen jälkeen voi maksaa spostiin tulevan laskun. tuolloin säästää jonkun kulun, kun ei ota laskua. Eiköhän tuon voi hoitaa ihan pankkisiirtona? Näin mielestäni, ei siinä luottokorttia tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan jos maksaa luottokortilla, voi maksaa laskun sähköpostissa. Muistaakseni on viisi euroa kalliimpaa, jos ottaa vaatteet niin, että saa tavallisen paperilaskun sitten vaatepaketin mukana ja silloinhan ei tarvita luottotietoja. Itse olen aina Me&I-kutsuilla ottanut niin, koska minulla ei ole luottokorttia, eikä sitä ole kummasteltu. Vaatetilauslomakkeessa laitat vaan raksin oikeaan laskutustapaan.

Myyjillä on muuten useimmiten mukana myös edellisen kauden esittelykappaleita, jotka ovat jääneet myymättä. Ne kaivetaan esille vasta, kun uuden kauden tilaukset on tehty. Niitä saa edullisemmin ja maksamaan pystyy ainoastaan käteisellä heti paikan päällä, joten kannattaa varata myös vähän käteistä mukaan. Viimeksi sain sellaiset vahvaa canvaskangasta olevat lasten housut, jotka uutena on yli 40 euroa, muistaakseni alle kahdellakympillä.

Vierailija
4/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ole ollut kutsuilla on kerrottu maksutavat, mutta se päätös jää kotiin, eikä sitä tarvitse kenellekään sanoa. Eli jos ei maksa vuorokauden kuluessa, tulee automaattisesti lasku vaatteiden mukana postitse, jonka voi matsaa sitten tilisiirtona. Eli kukaan ei joudu selittelemään mitään mitä kortteja omistaa tai mitä tietoja hänestä on missäkin. 

Vierailija
5/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jouduin valitsemaan maksutavaksi laskun tai luottokortin. Ja jos laskun valitsee, silloin kyllä käsittääkseni luottotiedot olisi hyvä olla kunnossa. Itse olin epähuomiossa viime kaudella merkinnyt henkilötunnukseni väärin ja myyjä ei saanut tilausta läpi ennen kuin huomattiin korjata tuo väärin oleva tieto. Aluksi siis myyjä kuvitteli minulla olleen maksun myöhässä tms.

En siis lähtisi luottotiedottomana laskulla ostamaan. Luottokortin jos omistat, sillä kyllä pystyt ostamaan. 

Vierailija
6/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jouduin valitsemaan maksutavaksi laskun tai luottokortin. Ja jos laskun valitsee, silloin kyllä käsittääkseni luottotiedot olisi hyvä olla kunnossa. Itse olin epähuomiossa viime kaudella merkinnyt henkilötunnukseni väärin ja myyjä ei saanut tilausta läpi ennen kuin huomattiin korjata tuo väärin oleva tieto. Aluksi siis myyjä kuvitteli minulla olleen maksun myöhässä tms.

En siis lähtisi luottotiedottomana laskulla ostamaan. Luottokortin jos omistat, sillä kyllä pystyt ostamaan. 

Vierailija
7/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hoitanut raha-asiansa noin huonosti, niin Ei pidä ostaa noin kalliita lasteenvaatteita. Eivät ole mitenkään välttämättömiä. Tuossa tilanteessa on syytä ostaa lasten vaatteet kirpputoriltA Tai halpaketjuista. 

Vierailija
8/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vielä lisään, että voithan aina koittaa tehdä yhteistilauksen kaverisi kanssa niin säästätte postikuluissa. Useat ihmiset toimivat näin. Tässä tapauksessa tietysti niin, että tuotteet ja lasku tulevat kaverisi nimellä. Näin minäkin aina toimin ko. kutsuilla kaverini kanssa, vaikka molemmilla luottotiedot ovat tallessakin.

Vierailija
9/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, siis onko niin, ettei luottotiedoton voi ostaa laskulla? Olen aina kuvitellut, että luottotiedottomuus aiheuttaa vain sen, ettei saa luottokortteja tai lainaa.

Vierailija
10/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Ihan voin vinkata, että luottotiedoton ei välttämättä ole sama asia kuin rahaton :) Itse kärsin tätä "helvettiä" vielä vuoden ex-puolison takia, joka veti minut lokaan käyttämällä henkilötunnustani jne (peliriippuvaisena löytää kyllä keinot ja osaa salata asiat pitkään). 

Vierailija
11/11 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nyt ei vielä oikein selvinnyt, että voiko vai ei???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan