Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos "Hengenvaarallisesti lihavasta" tehtäisin suomiversio niin löytyisiköhän tarpeeksi isoja osallistuja?

Vierailija
15.08.2020 |

Kun luulen että lihavimmat suomessa ovat sen 150 kg. Roskaruoka on täällä niiin kallista, ettei kellään ole varaa syödä hampurilaisia joka päivä.

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun ei niitä näe missään 

Vierailija
142/146 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ylilihavia Suomessakin, eivät vaan pääse liikkumaan enää kodeistaan. Pääkaupunkisudulla on nykyään käytössä myös erikoisvarusteinen obeesi-ambulanssi, koska on ihmisiä, jotka eivät todellakaan mahdu tavalliseen ambulanssiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon pönäköitä ja pullukoita ihmisiä, mutta en ole nähnyt koskaan Suomessa sellaista amerikkalaistyylin jättilihavaa? Se Logged In-sarjan Patrik on varmaan lihavin suomalainen jonka olen nähnyt, tosin en sitäkään livenä. Hänellähän olikin pahoja ongelmia joihin on ilmeisesti ja toivottavasti saanut apua. 

Nykyään kun kaiken voi hoitaa netissä ja ruoat tilata ovelle, voi tietysti piilossa joitain todella lihavia ihmisiä ollakin. Sellainen kielii aina henkisistä ongelmista, eli kyse ei ole pelkistä ruokailutottumuksista. Sairaalloinen lihavuus on nimensä mukaisesti sairaalloista, ja kertoo aina jostain. Monilla lihavilla suomalaisilla on taustalla lapsuuden turvattomuutta. 

Vierailija
144/146 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoni vuoksi voisin osallistua. Mutta se ihmisen mollaaminen... lähikuva kun joku on pantu mättäämään hampurilaista suuhunsa rasvaa suupielissä. Nolot suihkukuvat

Ehkä Suomesta ei löydy kuitenkaan 300 kg ihmisiä? Onneksi!

Se, mikä näissä amerikkalaisissa syöntikohtauksissa ihmetyttää on, että ruokailu tapahtuu telkkarin ääressä olohuoneessa. Missä ruokapöytä??  Siinäpä kun katselee telkkaria, voi mättää suuhunsa jotain ja kuinka paljon ihan huomaamatta.

Vierailija
145/146 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy ja paljonkin. Esimerkiksi minä olen lääkärin sanojen mukaan hengenvaarallisesti lihava, kun painan 80 kg ja pituuteni on 165 cm.

Minulla on painoa enemmän ja pituutta vähemmän, eikä kukaan ole tuollaista ilmaisua käyttänyt. Toki lihavuus riski terveydelle.

Niin tosiaan, sehän tarkoittaa sitä että kenellekään muullekaan ei ole sanottu. Aivan.

Vierailija
146/146 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan toimistosta helposti vaikka tuhat päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan