Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos "Hengenvaarallisesti lihavasta" tehtäisin suomiversio niin löytyisiköhän tarpeeksi isoja osallistuja?

Vierailija
15.08.2020 |

Kun luulen että lihavimmat suomessa ovat sen 150 kg. Roskaruoka on täällä niiin kallista, ettei kellään ole varaa syödä hampurilaisia joka päivä.

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse n. 120kg ja koen olevani isoimpien joukossa paikkakunnallani. Tosin kaikista suurin näkemäni kuntalainen on pikaruokapaikassa(...) työskentelevä mies, en ihmettelisi jos on yli 200kg. Tuntuu ikävältä sanoa näin, mutta jos näen hänet vaikka kaupassa, en voi lakata tuijottamasta. :( Ja varmasti sitten taas minusta ajattelee hoikemmat näin, tiedän. 

Vierailija
62/146 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikrohampurilaiset maksaa euron, samoin pussi ranskalaisia. Suklaavanukkaita saa parilla eurolla vinon pinon.  Halvempaa tuommoinen moska on kuin terveellinen ruoka!  

Heh, moniviljapuuro on terveellisempää kuin nuo ja maksaa 1,59€-3,00€ per kilo. Porkkanoiden yms kilohinnat alle 2€ joten keksi uusia tekosyitä moskan syömiselle.

Kukkakaali maksaa noin 2,80 e. Täysjyväpasta noin  2 e/pussi kun tavallinen pasta 40c.  Kunnon ruisleipä KauppaHallista  4e ja  Prisman ranskaleipä 99c.

Kyllä köyhän on vaikeaa syödä terveellisesti.

Heh, kylläpäs taas valittiin kalliimmasta päästä olevat terveystuotteet ja halvimmat moskat. Itsepetos on kova kun täytyy perustella herkuttelu rahan puutteeseen vedoten... milloin nähtäisiin ylipainoinen joka tunnustaa rehellisesta rakastavansa rasmoskan suuhun mättämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa. Kyllä niitä n.300 kg painavia henkilöitä on. Ei heitä katukuvassa näy.

t. terveydenhuollon ammattihenkilö

Vierailija
64/146 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljos se jojo-Jethro painoi, oliko noin 200? Meillä töissä samanlainen. Sille on oma vaaka terveysasemalla.

Vierailija
65/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on siitä kiinni, mihin kiloraja laittetaan ja miten nämä henkilöt tavoitetaan?

Vierailija
66/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä laihdutusshowssa ollut joskus ainakin yli 200 kiloinen mies, joten eiköhän noita löydy.

Vierailija
67/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi syödä itsensä esim 150 kiloiseksi?

Vierailija
68/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on lääkäri sanonut että naisen paino saa alkaa numerolla 6 jos pituutta on yli 170 cm. Tämä on syöpynyt ikuisesti mieleeni.

Vierailija
69/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sen tehdä, mutta sen nimi ei voi olla My 600 lb life.

Mun 200 kg laiffi ??

Vierailija
70/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun telkkarista tuli Suurin pudottaja. Suomen versio. Onkohan ne tyypit elossa?

Vierailija
71/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut 5 kiloa parissa kuukaudessa.

Vielä 80 kiloa kun kirin niin voin osallistua.

m37

Vierailija
72/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sen tehdä, mutta sen nimi ei voi olla My 600 lb life.

Mun 200 kg laiffi ??

Julkkisversiona.

Vierailija
73/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa isoimmat ihmiset (jos jotain bodarimiehiä ei lasketa) ovat noin 150-200kg naisia. Ja niitäkin on vain muutama prosentti väestöstä.

Ei täältä löydy niitä 300kg lyllertäjiä vaikka miten etsisi, koska täällä ei mahdu hisseihin, ei ole kaupoissa mitään golfkärryjä jotka roudaa tuonkokoisia ihmisiä ympäriinsä ja tulisi lääkärissä niin tiukkaa ukaasia että henkilö käytännössä pakotettaisiin leikkaukseen.

Väärin. Tuossa esimerkki: https://www.menaiset.fi/artikkeli/hyva-olo/terveys/annikalla-oli-jo-lah… Eikä hän taatusti ole Suomen ainoa, ensimmäinen eikä viimeinen tuon kokoinen.

Vierailija
74/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikrohampurilaiset maksaa euron, samoin pussi ranskalaisia. Suklaavanukkaita saa parilla eurolla vinon pinon.  Halvempaa tuommoinen moska on kuin terveellinen ruoka!  

Heh, moniviljapuuro on terveellisempää kuin nuo ja maksaa 1,59€-3,00€ per kilo. Porkkanoiden yms kilohinnat alle 2€ joten keksi uusia tekosyitä moskan syömiselle.

Jep.

Sitä paitsi euron hamppareissa ei ole kuin n. 200 kaloria/kpl. Niitä saa vetää pinon jotta saa päivän kalorit täyteen. Vanukkaat maksavat vähintään 50 senttiä/kpl, ja myös niitä on vedettävä useampi.

Halvimmat 500g Wokkiviannekset on 1-1,50 EUR ja 400g kanan jauhelihaa saa kolmella eurolla. Päälle riisiä joka ei maksa juuri mitään.

Tuosta saa reippaalla 4 eurolla setin josta syö moneen kertaan. Päälle puuroa, kananmunia, ja lisukkeeksi vaikka porkkanoita ja kurkkua.

Helppoa laittaa ja ainakin melko terveellistä. Mutta voih, ei "maistuvaa".

Vierailija
75/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nuoruudessani meiän talossa naapurin rouva oli tosi lihava. Veikkaisin paino oli 200 -230kg. Kuulin myöhemmin kuoli tosi nuorena. Varmaan lihavin minkä itse olen kohdannut.

Miten on edes mahdollista kirjoittaa noin hemmetin huonoa suomea?? X''DDD

Et oikeasti osaa käyttää sanaa ETTÄ????

Vierailija
76/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Suomessa lymyilee kopperoasunnoissaan arviolta 100 megapläskiä. Siis koko Suomessa sinne tänne ripoteltuina.

Olen nähnyt aikuiselämäni aikana MUUTAMAN megapläskin, siis sellaisia, joiden sydän on jo kovilla painon takia. Ei niitä todellakaan tule vastaan joka nurkan takaa.

Siksi arvelen, että he lymyävät salaisesti jossain piilopirteissään yhteiskunnan ulottumattomissa syöden ja juoden kellok ympäri.

Vierailija
77/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 paunaa on 270 kiloa.

Vierailija
78/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megalihavia en ole nähnyt, mutta lihavia kyllä.

Mulla on usein sellainen (ikävä) tapa, että kun näen jossain hyvin lihavan henkilön, niin sivusilmällä katson hänen tekemisiään.

Siis esim. raksalla kun olin töissä siellä oli yksi hyvin lihava. Ruokatauolla sitten vähän katselin mitä söi. Joka päivä oli jotain saarioisten pizzoja, valmis hampurilaisia, makkaraa, lihapiirakoita... siis kaikkea moskaa, joka sisältää vaan rasvaa, suolaa ja vehnäjauhoja. Mitään tuoretta kasvista ym. en kyllä nähnyt syövän. Juomana oli usein joku mehutölkki, jotain juissi-mehuja. Jotka ovat vaan järkyttäviä sokeripommeja. 

Jokainen itse päättää syömisistään ja tekemisistään. Mutta kyllä mua ällöttää. Anteeksi. 

Vierailija
79/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellon ympäri**

Vierailija
80/146 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin osallistua. 170 cm ja 90 kg. T.nainen 50v. Ja todella meinaa ottaa hengen päälle, kun verenpaine taivaissa ja astma oireilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi