Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hammashoito, yths vai kunnallinen

Vierailija
17.08.2013 |

pitäis valita

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia molemmista.

Vierailija
2/10 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu mitä hoitoja tulossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kumpi vaan, tosin yths:lle saanet ajan nopeammin. Terkuin hammashoitaja.

Vierailija
4/10 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTHS tietysti! Ylioppilaskunnan jäsenenä olet jo maksanut sinne, joten miksi hitossa et käyttäisi niiden palveluja?

Vierailija
5/10 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTHS, aikanaan kun olin itse heidän asiakas, sain erinomaista hoitoa siellä. Hoitoon pääsi nopeasti ja tekivät sellaisiakin asioita, joita kunnallisella ei olisi edes tehty.

Vierailija
6/10 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi nyt ole vaikea valinta. Sä saatat olla jo valmistunut ennen kun sä pääsisit edes tarkastukseen kunnalliselle.

Vierailija
7/10 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Kuopiossa YTHS:n hammashoito toimi loistavasti! Ja hinnatkin paljon edullisempia kuin kunnallisella. Kunnallisella tuntuu taksat nykyisin olevan jo hyvin lähellä yksityissektoria.

Vierailija
8/10 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTHS on halvempi, siellähän on kiinteä taksa. Esim. Helsingissä kunnallisella puolella lasku voi helposti olla 40-50 euroa hoitokerta, jos tehdään jotain isompaa operaatiota. Myös hoitoon pääsee varmasti helpommin ja nopeammin.

Vierailija
9/10 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTHS ehdottomasti. Oulussa pääsin aina heti hammaslääkärille, ja juurihoitokin maksoi todella vähän, tuskin mitään! Erittäin hyvät lääkärit joka kerta.

Vierailija
10/10 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muistin mukaan kunnallisella (jokseenkin kiireellisenä) juurihoidetun hampaan laiton hinta oli lähemmäs kahta sataa. Siinä oli vain se yksi käynti.

YTHS:llä juurihoidettiin myöhemmin toinen hammas, sain myöskin ajan heti kun sanoin että on kipeä, tästä oli paikka irronnut. Siihen ensin pantiin yhdellä käynnillä lääkepaikka, toiveena ettei tarvitsisikaan juurihoitaa, ja sen jälkeen oli vielä kolme uutta käyntiä. Vaikka joka käynti maksoi, hinta jäi silti halvemmaksi. Jos olisivat sen juurihoidon vetäneet loppuun yhdellä kerralla, hinta olisi ollut alle neljännes kunnallisen hoidosta.

Jos siis on mahdollista valita niin YTHS:lle kannattaa mennä ja sinnehän sinä kuulutkin, jos olet opiskelija. Heinäkuun olivat nyt vain kiinni, jos silloin olisi tullut jotain niin ei olisi YTHS:lle päässytkään.