Miten voisin edes jotenkin sietää erästä ihmistä, jota en vain SIEDÄ! :(
Huomenna hänet joudun taas pakon edessä tapaamaan. Olemme niin eri planeetoilta kuin ihmiset voivat olla. Ja joudun hänet kotiini ottamaan kylään. Jokaista tapaamista seuraa aina paha mieli ja arvottomuuden tunne. Hän ei pidä minua missään arvossa. Hän katsoo minua alaspäin, kaikki tämä näkyy hänen käyttäytymisessään. On erittäin suorapuheinen ja hienotunteisuus on hänelle täysin outo asia.
Pitänee muuttaa asennoitumista häntä kohtaan? Mutta miten??
Kommentit (6)
Nosta itsesi hänen yläpuolelleen. Suhtaudu ystävällisesti ja asiallisesti, päästä kaikki epämiellyttävä käytös valumaan kuin vesi öljytystä ihosta. Yleensä tuollaisia ihmisiä vituttaa eniten se, ettei kiinnitä niiden ilkeyteen mitään huomiota, ne ei saa sitä reaktiota minkä haluavat. Sama kuin kiukutteleville lapsille tai koirille, älä anna huomiota negatiivisesta käytöksestä.
Mä voin vaikka veikata että sä olet sanonut jotain jollekin tuosta henkilöstä ja hän on saanut kuulla sen. Joten hän inhoaa sinua siksi
En ole hänestä pahaa puhunut kellekään. Hän on mieheni sisko, minua paljon vanhempi. Aina käyttäytynyt noin minua kohtaan, heti alusta alkaen. Saattaa mennä jopa henkilökohtaisuuksiin minun kustannuksellani niin, että toiset ovat nauraneet minulle hänen "hauskasta" sutkautuksestaan :( Ja tuo on vain yksi pieni esimerkki. Olin tosi nuori silloin kun ensimmäisiä kertoja olimme mieheni kanssa heillä kylässä. Kahvipöydässä hän alkoi tarkastella hiuksiani (istui vastapäätä) ja kysyi "miten sulla on noin eriväriset hiukset tyvestä, miten ne voi näyttää tuolta" ja muut pidättelivät nauruaan. Ja tämä henkilö on monesti nauranut minulle päin naamaa, kun olen erehtynyt suuni avaamaan. Esimerkkejä löytyisi vaikka kuinka paljon.
ap
Miesten siskot yleensä vihaa veljensä vaimoa. Ei johdu susta,opettele v*ttuilee takas
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 23:41"]
Miesten siskot yleensä vihaa veljensä vaimoa. Ei johdu susta,opettele v*ttuilee takas
[/quote]
Mutta miksi ihmeessä vihaavat?
ap
Ilkeyksiin aina paras vastaus on: "Mitä sä tuolla tarkoitat?" ja tiukka katse silmiin.