Miksi en laihdu?
Olen keventänyt ruokavaliotani huomattavasti viimeisen kahden viikon aikana ja lisännyt liikuntaa. Olen kuitenkin laihtunut vain 500g. Missä vika? Tässä esimerkki päivän syömisistä ja liikunnasta.
Aamupala 3 voileipää, jugurttia, kahvia, persikka, ananasmehua
Välipala Proteiinipatukka, Vitamin Well Juoma
Lounas Seesar-salaattia pekonilla jälkiruoka pieni jäätelöannos juoma Coca Cola Zero
Iltapäiväkahvi Latte ja pieni voileipä
Päivällinen Spagetti Bolognaise jälkiruuaksi Oma-mehujääpuikko Juoma cola zero
Iltapala 2 makkara-juustoleipää ja ananasmehua
Aamulla ja päivällä koiran kanssa lenkki metsässä n. 1km
Kotona siivousta
Päivällä kaupungilla shoppailua kävellen
Kotona kahvakuulatreeniä käsivarsille
Kommentit (51)
AP tässä. Olin koko syksyn säästöliekillä ja painoa (nestettä) tuli hieman lisää. Nyt kuitenkin paino on lähtenyt laskuun ja painan n. 800g vähemmän kuin alkupainoni. Sen kunniaksi syön jouluna kaloreita laskematta. Hyvää joulua kaikille!
Mitkä on ap:n mitat? Ekan postauksen päivävalio näytti niin uskomattomalta että ajattelin myös että pakko olla provo. Ei kai kukaan normaaliälyinen nainen voi kuvitella laihtuvansa tuolla ruokavaliolla, ei vaikka olisi ammattiurheilija. Makkaravoileivät OMG.
Järkky määrä ruokaa. Mähän olisin satakiloinen tolla leipämäärällä.
Säästöliekki, yeah right! 800g ero punnitusten välillä ei kerro yhtään mistään.
Vesiselvä PROVO - mikä tässä provoilussa on niin hauskaa? Oikeasti kirjoittaja syömishäiriöinen joka syö 2 heinää päivässä. Osuinko oikeaan?
Nyt vaikuttaa siltä, että ei olla edes tietoisia siitä, kuinka paljon on itsellä kalorinkulutus/vrk ja ei myöskään ole yhtään laskettu päivittäisen ruoan kaloreita. Siitähän se lähtee, ettei syö enemmän kuin kuluttaa vaan jos haluaa laihtua, kalorivaje olisi hyvä olla n.500 kcal/vrk. Liikunta siihen lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 22:30"]Vitamin wellissä on paljon sokeria ja kaloreita. Se pois ja vesi tilalle. Jäätelö pois. Cocis zero pois, makeutusaineet voi turvottaa ja pitää sinua makeakoukussa. Makkarajuusteoleipään vain makkara tai juusto, ei molempia. Latteen ei sokeria. Tässä sinulla jo 500 turhaa kaloria per päivä.
[/quote]
Ja pekoni pois
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 22:30"]Vitamin wellissä on paljon sokeria ja kaloreita. Se pois ja vesi tilalle. Jäätelö pois. Cocis zero pois, makeutusaineet voi turvottaa ja pitää sinua makeakoukussa. Makkarajuusteoleipään vain makkara tai juusto, ei molempia. Latteen ei sokeria. Tässä sinulla jo 500 turhaa kaloria per päivä.
[/quote]
Ja pekoni pois
[/quote]
Ja pekoni pois
Ei hitto! En ole provo. Mut nyt syömään :)
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 15:00"]
Ei hitto! En ole provo. Mut nyt syömään :)
[/quote]
Sinä olet olemassa, mutta tämä aloituksesi on paskin provo jonka olen koskaan laihduttamisesta lukenut.
On tossa ruokavaliossa vielä tiukentamista. Leipä ensinnäkin vaihda puuroon tai sitten karpouleippään. Jätskiä ei ainankaan kahta kertaa päivässä. Proteiiniää lisää. Eli raejuustoa,rahkaa,munia,kanaa...
Unohda pasta ja riisi. Korvaa ne kasviksilla.
Ja mulla ainankin ekat kaksi viikkoa paino junnaa ja sitten vasta alkaa tippumaan.