Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni hölmöilystä :(

Vierailija
17.08.2013 |

Minä kuuluin niihin jotka ihan takuuvarmasti luottaa mieheensä. On saanut mennä menojaan enkä ole kysellyt mitään kun olen ollut varma että voi luottaa. Nyt kuitenkin aloin epäillä jotain käytöksen perusteella ja luin puhelimesta viestit: viritteli tapaamista jonkun naisen kanssa, jatkunut joitakin kuukausia, mutta ilmeisesti mitään "pahempaa" kuin viestittelyä ja pitkiä katseita ei ole kerennyt tapahtua. Luottamus meni kuitenkin ja tunnen itseni tyhmäksi ja huonoksi ja vaikka tämä ei nyt heti eroon johtautkaan niin voi olla että tää oli alkusysäys sille... Ollaan oltu 5 vuotta yhdessä ja 1 pieni lapsi. Mä niin toivoin että meille ei käy näin, mutta ei tätä näköjään voi välttää. Varautukaa vaan muutkin että näin voi käydä vaikka kuinka luulisitte olevanne onnellisia :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samantapaisesti useampi vuosi sitten. Ja kerkesi mennä pitemmällekin. Ero oli lähellä, mutta päätin lopulta vielä yrittää, kun mies vaikutti olevan vilpittömästi pahoillaan... Nyt siitä n. 6v. Vieläkin välillä vaikuttaa meidän suhteeseen.. Kokoajan vähemmän ja vähemmän, mutta pomppaa mieleen aina välillä, otollisissa tilanteissa..vaikka yrittäisi kuinka kieltää itseltään mokomat ajatukset.. Muutoin olemme kyllä onnellisiä. Enkä kadu päätöstäni, mutta voin sanoa että helppoa se luottamuksen takaisin saaminen ei ole..eikä unohtaminen mahdollista, vaikka anteeksi antaisikin.. Voimia!

Vierailija
2/3 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis järkevää on, jos tunnet miehesi tyhmäksi ja huonoksi juuri nyt, sinä et ole muuttunut tämän tapauksen perusteella muuksi kuin mikä olet ollut. Kannattaa ottaa tilanne vakavasti ja hakea ulkopuolista apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä juttu..ja tyhmää on tuommoiseen suhteeseen myös jäädä, voi olla että saa tuntea itsensä ikuisesti tyhmäksi..sitä se läheisriippuvaisuus teettää, ei uskalla lähteä ja antaa kohdella itseään miten vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi